SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Het kan ook allebei.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan echt heel weinig met die trots. Als je de club en de sportieve doelen serieus neemt baal je gewoon van de nederlaag.
Hartman, zonder enige twijfel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Wie was het beste aan de kant van Feyenoord?
Hartman en Zerrouki.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Vond Stengs wel aardig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Na 40 jaar grotendeels roodwitte ellende ben ik kampioen relativeren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan echt heel weinig met die trots. Als je de club en de sportieve doelen serieus neemt baal je gewoon van de nederlaag.
Het is vooral een onterechte tegenstelling.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na 40 jaar grotendeels roodwitte ellende ben ik kampioen relativeren.
Dat. Ik snap daar dus niks van.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan multitasken. Ik baal ontzettend, maar ben toch verdomd trots. Je meet je hier met de top, en bent eigenlijk gewoon de betere.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.quote:
Maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik baal ook dat je hier (onverdiend) punten verspeeld, maar ik ben trots dat je voetballend eigenlijk de betere partij was. Dat laatste had ik echt totaal niet verwacht. Uiteindelijk heb je er niks aan maar dat je zoveel kansen mist komt ook omdat je de klasse van Gimenez en Ivanusec vanavond mist.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Ik snap daar dus niks van.
Dat was een beetje wat ik bedoelde @:slobeend
Feyenoord speelde best goed, maar niet goed genoeg. Ik had een hoop chagrijn verwacht hier eigenlijk.
Zeker weten. Wat speelde hij goed. Die jongen heeft zeker op dit podium de aandacht getrokken van andere grotere clubs.quote:
Ik ben de hele avond al chagrijnig, juist omdat er zoveel meer in zat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Ik snap daar dus niks van.
Dat was een beetje wat ik bedoelde @:slobeend
Feyenoord speelde best goed, maar niet goed genoeg. Ik had een hoop chagrijn verwacht hier eigenlijk.
Dat heeft niet zoveel met klein maken te maken. Het is gewoon een feit dat je tegen een veel grotere club speelt met veel meer kwaliteit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.
Mooi om te beseffen dat je na een 3-2 nederlaag bij Atletico zegt ‘dat was echt godverdomme onnodig’quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |