Heb je nou al geprobeerd (via jouw ziektekostenverzekering) om de volgende afspraak te verzetten?quote:
en is er recent bloed afgenomen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je nou al geprobeerd (via jouw ziektekostenverzekering) om de volgende afspraak te verzetten?
Nee, en nee. Zo met begeleidster ff kijken. Bloed wordt over anderhalve week geprikt na afloop kuur.quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, en nee. Zo met begeleidster ff kijken. Bloed wordt over anderhalve week geprikt na afloop kuur.
Goeiemorgen.
17. FC Den Bosch 9 3 0 6 9 11-15quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:49 schreef borisz het volgende:
Thuis van een fijne wandelweek in België
Eerst maar eens wasje draaien. Boodschappen hebben geen haast. Vanavond eten bij moeders.
Lachen. Kutclub. Heel dat Man. U.quote:
Na dat wat ie bij Ajax had laten zien had ik meer verwacht en eigenlijk gehoopt. Ondanks de club. Maar dit lijkt nergens op.quote:
Wat heeft-ie bij Ajax laten zien ? Hij had de mazzel van een geweldige lichting met goede routinees. Heb nog een briljante column geschreven na z'n aanstelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:41 schreef manny het volgende:
[..]
Na dat wat ie bij Ajax had laten zien had ik meer verwacht en eigenlijk gehoopt. Ondanks de club. Maar dit lijkt nergens op.
Wat heeft ie bij Ajax laten zien ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft-ie bij Ajax laten zien ? Hij had de mazzel van een geweldige lichting met goede routinees. Heb nog een briljante column geschreven na z'n aanstelling.
Het is een type Michels. gewoon geluk op het juiste moment op de juiste plaat. Net zoals Beenhakker en de Mos destijds. Adriaanse had minder geluk, zoals Keizer, Schreuder en Heitinga. Nu is Steijn de pispaal. Leer mij opportunisme kennen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:01 schreef manny het volgende:
[..]
Wat heeft ie bij Ajax laten zien ?
Hehe.
Maar goed. Ze ontsnappen miraculeus vandaag.
Cool. Old soldiers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sta nu bij Claw Boys Claw in de Effenaar
@:Tong80
Even later speelde Therapy? ook prima vermaaktquote:
Is hier vanmiddag ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef borisz het volgende:
Vandaag weer eens de toerist uithangen in de hoofdstad. Bokkentocht. 8 kroegen. Een wat langere route dit keer. We beginnen om 1330u in Oost. De uitgestippelde tocht is 11km.
Klassiek album: Troublegum.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even later speelde Therapy? ook prima vermaakt
Ze speelden daar van sowieso Die Laughing,misschien ook meer, maar dat durf ik niet te zeggen.quote:
Wat was de andere optie ? Ongeneeslijk ziek, met gruwelijke pijn stimuleren ?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef golfer het volgende:
Hoe dan ook is het voor zover nu te voorspellen is allemaal gericht op genezing.
Andere optie was dat er uitzaaiingen zouden zijn en dat het inderdaad palliatieve behandeling met chemo zou zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:51 schreef tong80 het volgende:
Wat was de andere optie ? Ongeneeslijk ziek, met gruwelijke pijn stimuleren ?
De ene kanker is de andere niet immers.
Triest.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daniele van 't Schip overleden (55)
Succes, en hou je taai!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:54 schreef golfer het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Op naar de zoveelste CT-scan.
Pffff. Succes / sterkte / wat zeg je dan eigelijk...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:54 schreef golfer het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Succesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:54 schreef golfer het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Vandaag een CT-scan van mijn hoofd gehad en de uitslag daarvan is al binnen:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:54 schreef golfer het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Oef. Hersens. Dat is een mooie meevaller idd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag een CT-scan van mijn hoofd gehad en de uitslag daarvan is al binnen:
1.Het blijkt dat er in mijn hoofd hersenen zijn aangetroffen.![]()
2. Er zijn geen tumoren of uitzaaiingen aangetroffen.![]()
Intussen hebben de longarts en de uroloog van het RKZ overleg met elkaar gehad en de uroloog wil doorpakken en mij alvast laten beginnen met hormonale therapie en radiotherapie via het NKI-AVL.
Zij heeft dat in werking gezet en op korte termijn kan ik een oproep voor een intake met alweer een scan bij het AVL verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |