quote:PSV krijgt Sevilla op bezoek. Voor Luuk de Jong is het een bijzondere wedstrijd: hij speelde van tussen 2019 en 2021 voor Sevilla. In de gewonnen Europa Leaguefinale tegen Internazionale in 2020 scoorde hij twee keer.
PSV krijgt bezoek van Sevilla en dat is voor de in bloedvorm verkerende Luuk de Jong een bijzondere ontmoeting. Hij stond drie jaar onder contract bij de Spanjaarden en won er in 2020 de Europa League. Daarbij speelde hij een belangrijke rol: in de finale maakte de spits twee doelpunten.
PSV - Sevilla
Niet alleen De Jong is in vorm, de hele ploeg van Peter Bosz draait goed. Toch gaat het niet makkelijk worden tegen Sevilla, een gehaaide ploeg met veel Europese ervaring. Ivan Rakitic, Youssef En-Nesyri en de bij zijn jeugdliefde teruggekeerde Sergio Ramos zijn de belangrijkste blikvangers.
Op 23 februari van dit jaar troffen de ploegen elkaar voor het laatst. PSV won met 2-0, maar na afloop ging het vooral over de aanval van hooligan Dylano K. op de keeper van Sevilla.
Wanneer is PSV - Sevilla op televisie te zien?
PSV vs. Sevilla is op dinsdag 3 oktober 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 en Ziggo Voetbal
Zijn ouders hadden hem dus beter Fouad kunnen noemenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:21 schreef bbuddybb het volgende:
Bakayoko en schieten op doel is niet bepaald een goede combinatie.
Goedgekeurd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ouders hadden hem dus beter Fouad kunnen noemen
Of is dit te snel?
Dat niet per se, maar echt heel grappig is het ook niet. (gewoon omdat het niet grappig is, niet omdat het 'te ver' gaat)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ouders hadden hem dus beter Fouad kunnen noemen
Of is dit te snel?
vmbo humorquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar echt heel grappig is het ook niet. (gewoon omdat het niet grappig is, niet omdat het 'te ver' gaat)
Ik ben vandaag vrijquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Er heeft al een FA er zich over gebogen.
Ik schik mij.
Lul.quote:
sowquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoeiende Servische huilie.
Dit wilde ik serieus net zeggen (behalve die dwergpapegaai)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:26 schreef Caland het volgende:
@:ggmm en ik moeten bij Gudelj altijd denken aan het feit dat hij het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen heeft getatoeëerd
Als zijn vrouw hem aan het pijpen is ziet ze dus haar schoonvader![]()
Bonus woord: dwergpapegaai
Klootzak.quote:
Ik altijd aan zijn broer die Ajax er gratis bij kreeg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:26 schreef Caland het volgende:
@:ggmm en ik moeten bij Gudelj altijd denken aan het feit dat hij het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen heeft getatoeëerd
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:26 schreef Caland het volgende:
Dan ben je echt geestesziek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:26 schreef Caland het volgende:
En vaderquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik altijd aan zijn broer die Ajax er gratis bij kreeg.
Voetbalt die nog?
Wat een nare user is dat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
Gelukkig is in ieder geval @:malavita nu helemaal in zijn nopjes.
Zeker, maar ik hou me in verderquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
Gelukkig is in ieder geval @:malavita nu helemaal in zijn nopjes.
Stukje balkan voor jequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je echt geestesziek.
Uiteraard. Anders begin je niet met Ramalho.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Saibari voor Veerman?
Is Bosz knetterleip?
BOSZOUTquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Saibari voor Veerman?
Is Bosz knetterleip?
AEK SLOPEN!!1quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef leolinedance het volgende:
Dan de Europa League maar helemaal aan gort schieten!11!
Zit niet mee inderdaad, als ze nog 3de worden dan heb je in ieder geval nog Europa League.quote:
Je mag niet met 12 man spelenquote:
Bosz kreeg het heen en weer van Joey.quote:
Wie zou jij wisselen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk zou fok ook zijn moderators moeten kunnen wisselen.
70% van Servië is dan ook geestesziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je mag er gelukkig nog wel gewoon roken in de kroeg, dus dat compenseert een beetjequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
70% van Servië is dan ook geestesziek.
En in de omringende landen is het niet veel beter maar daar zijn ze in ieder geval wat vriendelijker.
Rendac heeft al voldoende te doen in een Limburgs maisveld. Morgen weer tijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Rendac neemt PSV vanavond nog mee. @:de_boswachter
Het was niet één ploeg die 10 jaar lang kut heeft gepresteerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Dan gaat PSV dus niet eens de Europa League in
Die presteren echt al 10 jaar lang kut in Europawat een schijtploeg
Jeremain?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Lens is echt pure middelmaat hoe de fuck verliest Arsenal daar van
PSV heeft jaren met Lens voor gespeeldquote:
Hielt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef Keukendrol het volgende:
Die dikke hield het linker en rechterdoel in de gaten
Toen was het Europees ook kut.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft jaren met Lens voor gespeeld
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef Caland het volgende:
PSV heeft een groot probleem als ze niet winnen van Lens.
Mijn kroegervaring met Serviërs was gezelligquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag er gelukkig nog wel gewoon roken in de kroeg, dus dat compenseert een beetje
Ze hebben nog ruim een kwartier om de gelijkmaker te maken.quote:
Opeens springt er geen Bram van Polen meequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:35 schreef fetX het volgende:
De beste kopper van Europa kopt meters naast.
Winnen ze makkelijk van. Net als van Sevillaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef Caland het volgende:
Ik vrees dat Wieffer het morgen heel moeilijk gaat krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Opeens springt er geen Bram van Polen mee
En misschien wat beter voetbal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets meer pit graag
Zo gaan ze nooit winnen
Ik denk heel Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wieffer het morgen heel moeilijk gaat krijgen.
Tong slaapt hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:37 schreef GGMM het volgende:
Laat die lieve dikke man met rust
Die heeft het al moeilijk genoeg
Daarom kijk ik RTL7quote:
Wieffer > Schoutenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wieffer het morgen heel moeilijk gaat krijgen.
Dat ziet er niet goed uit. Wellicht moeten ze de loep erbij houden om zicht te hebben op hun zwakke punten, want als ze de brilstand daar spelen kunnen ze het wel bekijken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef Caland het volgende:
Ik schreeuw niet graag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets meer pit graag
Zo gaan ze nooit winnen
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:
Is waarschijnlijk zelf gewoon zo’n vieze rooie anders ben je niet zo’n fanboyquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:slobeend ziet het totaal niet zitten in Wieffer.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:40 schreef leolinedance het volgende:
JAAA MAAR HIJ MOET ER NOG WEL IN!!!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De VAR laat 'm wss door gaan ook...
Dat is niet waar maat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:slobeend ziet het totaal niet zitten in Wieffer.
En zolang Lens van Arsenal wint ze gewoon nog steeds vierde worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het publiek juicht alsof ze de CL gewonnen hebben.
Terwijl ze net gelijk maken tegen de nr.15 van Spanje.
Haggiequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Man Utd mooi achter. @:powerloungen
TURKED
Helaas, is ze niet geluktquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:43 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft nu nog meer dan 5 minuten voor de 2-1
@:caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |