Als je iets hebt gehad is dat niet per definitie gratis hequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik moeten weten, dan was ik gisteren even langs de Plus gegaan voor gratis hutspot
Als je iets hebt gehad heb je het gekregen toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets hebt gehad is dat niet per definitie gratis he
Zegt D., hij heeft van de Plus hutspot gehad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:08 schreef pullup het volgende:
Gratis?
Eens even kijken waar we hier een Plus in de buurt hebben dan
Nee, niet per sequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je iets hebt gehad heb je het gekregen toch?
Wat een amateursquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heeft nog lang geduurd. In 1574 hadden we hier nog geen aardappels
Maar dan heb je niet voor die dag hoeven te betalen als in "Doe mij een leuke dag voor een tientje".quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet per se
Als we samen een leuke dag hebben gehad dan heb ik wellicht iets gekregen, maar niet de dag
Nee, want en gisteren, en zuurkoolquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren wel zuurkool gegeten, telt dat ook?
Hij wel hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt D., hij heeft van de Plus hutspot gehad.
Dus je hebt hutspot gehad, maar je vond het niet eens lekkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want en gisteren, en zuurkool
Ik dacht eerst dat het stamppot was, maar het moest per se hutspot zijn, en daar houd ik helemaal niet van
Je hebt van die mensen die hebben altijd geluk, al valt dat met D. wel mee deze keer, want hij houdt niet van hutspot.quote:
Het was voor het eerst in 25 jaar denk ik, dus voor een keertje kon dat primaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt hutspot gehad, maar je vond het niet eens lekker
Wij hebben hier 3 supermarkten, waaronder een Plus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:20 schreef pullup het volgende:
Ik moet helemaal naar de Bijlmer voor een Plus![]()
Geen hutsepot voor Pullup
Nooit van gehoord 🤔quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Kippenboomstammetjes
En nee, ik denk niet dat die van een kippenboom komen
Had ie het beter kunnen laten staan voor mensen die het wel lekker vinden tochquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die hebben altijd geluk, al valt dat met D. wel mee deze keer, want hij houdt niet van hutspot.
Die waren wel erg lekker jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord 🤔
Maar ik hoop dat het lekker was
Ik moest het wel eerst bereiden, anders was het nog geen hutspotquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ie het beter kunnen laten staan voor mensen die het wel lekker vinden toch
Nog steeds niet heel lekker?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het was voor het eerst in 25 jaar denk ik, dus voor een keertje kon dat prima
Ik vind het een heel warrig verhaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ie het beter kunnen laten staan voor mensen die het wel lekker vinden toch
Tsssss, geven ze iets weg, moet je het zelf klaar maken. Prutsers bij de Plusquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest het wel eerst bereiden, anders was het nog geen hutspot
Je smaakt schijnt te veranderen door de jaren heen, dus wie weet....quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Vond er niet veel aan
Dus ben er voor de komende 25 jaar wel weer klaar mee
Ze hebben vast ook kant-en-klare, maar dat geven ze nog iets minder gratis wegquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tsssss, geven ze iets weg, moet je het zelf klaar maken. Prutsers bij de Plus
Het jouwe natuurlijk, duh.quote:
Het viel me ook wel mee, maar dat kan ook komen door de fantastische bereidingquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je smaakt schijnt te veranderen door de jaren heen, dus wie weet....
Kant-en-klare was nog minder te vreten geweest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook kant-en-klare, maar dat geven ze nog iets minder gratis weg
Waar geitenkaas staat graag 'gewone' kaas, stop de tijd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het jouwe natuurlijk, duh.
ik kom net een recept tegen van zoete-aardappelstamppot met prei, geitenkaas en walnoten, dat lijkt me wel wat
Dat klinkt heel aannemelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kant-en-klare was nog minder te vreten geweest.
Is dat om het idee of om de smaak?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Waar geitenkaas staat graag 'gewone' kaas, stop de tijd!
Had je er liefde in gestopt?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het viel me ook wel mee, maar dat kan ook komen door de fantastische bereiding
Lekker man, geitenkaasquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
De smaak
Om het idee moet het toch echt wat extremer zijn
Gelukkig het weekend weer genietenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinds gisteren is het aardig afgekoeld.
Koudquote:
quote:
Morguh, je hebt er weer wat moois neer gezetquote:
Morguh Chanelquote:
Daar heb je niets aan met Kerstquote:
Kan je wel lekker mee knuffelen op de bankquote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan met Kerst![]()
Goedemorgen
Dat wel. Ik vind konijnen in een hokje zielig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je wel lekker mee knuffelen op de bank
IK vind alle dieren in een hokje, kooi zielig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wel. Ik vind konijnen in een hokje zielig.
Heb ik net staan bakken voor m'n kat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat mijn kat het maar niet horen. Straks wil hij gebakken eieren en spek voor ontbijt
Dat is ook zo. Heb me er ook schuldig aan gemaakt met een hamster.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind alle dieren in een hokje, kooi zielig.
Of zo vis in zo kom. Of een vogel in een klein kooitje
Ja ik met een konijn, deze liep wel los in de kamer en in de tuin.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Heb me er ook schuldig aan gemaakt met een hamster.
Hey Bosquote:
Hoi Dotquote:
Met mij zijn gangetje en met jou?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoi Dot
Hoe is het hier (met iedereen)?
Hier achter het glas in de zon is het best nog lekkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinds gisteren is het aardig afgekoeld.
Vandaag gelukkig weer veel beter dan gisterenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier achter het glas in de zon is het best nog lekker\
Vanmorgen trouwen alleen met een vestje aan boodschappen gaan doen vond het nog wel lekker buiten eerlijk gezegd
IN ieder geval een droge dag en hier best heel veel zon.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig weer veel beter dan gisteren
Best vroeg zie ik nuquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
Vanavond alweer voetbal .... succes @:engine en @:oma-nijn
Moeten ze tegen elkaar?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
Ik ga meestal tussen 22 en 22.30 uur hart van `Nederland in bed kijken en dan lamp uit te tukkenquote:
Ik ook rond die tijd, soms iets eerder en dan in bed nog serie kijkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga meestal tussen 22 en 22.30 uur hart van `Nederland in bed kijken en dan lamp uit te tukken
Ik blijf wel zitten in bed om tv te kijken ga ik liggen ben ik wegquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd, soms iets eerder en dan in bed nog serie kijken
Gelukkig geen last van, als ik merk dat ik moe ben doe ik tv uit.. maar ga vaak daarna nog even lezen of op mijn telefoonquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf wel zitten in bed om tv te kijken ga ik liggen ben ik weg
Zozoquote:
O ik wel hoor, ook als ik op de bank ga liggen om tv te kijken ben ik zo weg. Vanmiddag ook even gaan liggen omdat zere rug euhhhh 1,5 uur later werd ik wakkerquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van, als ik merk dat ik moe ben doe ik tv uit.. maar ga vaak daarna nog even lezen of op mijn telefoon
Val soms op de bank ook wel in slaap, maar dat is meestal maar ffquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel hoor, ook als ik op de bank ga liggen om tv te kijken ben ik zo weg. Vanmiddag ook even gaan liggen omdat zere rug euhhhh 1,5 uur later werd ik wakker
Vorige week een keer drie uur lang in de middag in slaap op de bank pppfffquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Val soms op de bank ook wel in slaap, maar dat is meestal maar ff
Geen zin om dat te kijken nog, wellicht tweede heftquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:01 schreef chufi het volgende:
Nou nog maar een keer succes wensen die twee ,... terug bij af
Ik kan helaas niet kijken maar hup Feyenoord!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
Dat is wel lang, maar blijkbaar had je het nodigquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week een keer drie uur lang in de middag in slaap op de bank pppfff
Ik kijk voor Atletiquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen zin om dat te kijken nog, wellicht tweede heft
Waaarschijnlijk welquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel lang, maar blijkbaar had je het nodig
Ze hebben zich van hun goede kant laten zien en strijdig gestreden ...quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet kijken maar hup Feyenoord!
tenminste als ze nu de stad ook nog heel laten ....quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben zich van hun goede kant laten zien en strijdig gestreden ...
Tnx.. vorige week ging het beterquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
Nu eerst maar weer nadenken over de race...quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer idd... volgende ronde zit er in als ze zo blijven spelen
Race ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu eerst maar weer nadenken over de race...
Euh F1quote:
Tuurlijk niet..quote:
Oma kan het niet meer verliezen dit jaar?quote:
Ik heb het over Max ..quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma kan het niet meer verliezen dit jaar?
Ook niet met 2 zakjapanners?
Ja das gespeeldquote:
Die heb ik dan weer gemistquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja das gespeeldDaarom ging ik naar onze eigen race kijken hehe
Ik moet nog even aloa inhalenquote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma kan het niet meer verliezen dit jaar?
Ook niet met 2 zakjapanners?
Max?quote:
is een ander hequote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
is een ander he
Tijd voor bed geloof ik
Dame Mazikeen.quote:
Komt wel dichtbij zo.quote:
Goedenavond Domni.quote:
Die was opquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Nasi Goering?
Jacketti?quote:
quote:
Ik heb ze wel bij Los Vast gezien.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ooit een collega student die daar mee heeft gespeeld op de drums
Ik bedoel hij speelde in de band .... the early yearsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel bij Los Vast gezien.
Snap ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel hij speelde in de band .... the early years
Doeiquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:08 schreef Mazikeen het volgende:
Para bailar la bamba
Oke kusjekroel doei
Die fleurige bloesjes?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ken de vrouw die hun kleding gemaakt heeft.
Heeft ze dan goed gedaan want ik weet het nog steeds.quote:
Youtube ging bij mij door met deze:quote:
Dat was Toontje lager.quote:
Nopequote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mickytjuh
Deze?
https://www.doof.nl/video(...)emakken-dove-mensen/
https://filmfreeway.com/Imaginingsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope
Het was echt een hele toffe hard binnenkomende, waarin 6 dove mensen kei hard in je face vertellen hoe hard je ze buitensluit.
Jaaaaaquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://filmfreeway.com/Imaginings
@:Mickytjuh
deze dan?
Geloof ik gelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar bij ons was de film dus Nederlands ondertiteld en kwamen er twee na de docu ook nog even op het podium hun verhaal vertellen.
Vet indrukwekkend
Die docu is hier in het weekend ergens te zien geloof ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb overigens bij a pink moon comes een traantje of twee gelaten.
En toen Tim na die film met zijn blije bakkes het podium opliep en de hele dialoog weer naar zijn grootje hielp met zijn heerlijke lochte humor was alles weer goed.
Ik zou die aan mijn dochtertje moeten laten zien. Een van de dingen die ze op school leert is gebarentaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa
Dit is de trailer!!!!!
Hero ben je!!!
Ben deze nu aan het kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou die aan mijn dochtertje moeten laten zien. Een van de dingen die ze op school leert is gebarentaal.
Ja er was iets mis elke keer zwart beeld.quote:
OJ krijgt klapjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja er was iets mis elke keer zwart beeld.
Ze hadden ook weinig nieuws.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Denk dat ze hem gepusht hebben snel klaar te zijn.
Op het randje met dat natte plassertje.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt bardo had wel leuke opmerkingen vandaag.
Groetjes gelijk terug en ook aan Jippie.Truste.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ff mijn Freon gedag zeggenga gelijk pitten
fijne dag nog groetjes aan soul
Hoe is het ermee in deze koude nacht?quote:
Hier gaat het prima..Soul staat helemaal aan en is over haar games aan het praten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het ermee in deze koude nacht?
Over video games of over andere games?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier gaat het prima..Soul staat helemaal aan en is over haar games aan het praten.
Phasmophobia.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over video games of over andere games?
Ow, daar heb ik wel wat over gehoord, maar niet echt mijn genrequote:
Ik hoor van alles over Maximum prestige.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik wel wat over gehoord, maar niet echt mijn genre
Die ken ik helemaal niet. Ben tegenwoordig niet meer zo erg into het gamen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor van alles over Maximum prestige.
Ik ook niet,maar ze heeft er enorm veel lol in merk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet. Ben tegenwoordig niet meer zo erg into het gamen.
Dan gewoon opsluiten in de kelder met een spel computer en af en toe wat eten naar binnen gooienquote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar ze heeft er enorm veel lol in merk ik.
Of in een tuinhuisjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon opsluiten in de kelder met een spel computer en af en toe wat eten naar binnen gooien
Ik denk dat dat niet de veiligste optie is met wat er zich allemaal afspeelt in de tuinhuisjes van FFquote:
Je hebt er wel eens aan deelgenomen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet de veiligste optie is met wat er zich allemaal afspeelt in de tuinhuisjes van FF![]()
De keren dat ik eraan heb meegedaan hebben de meeste aanwezige 4 maanden lang moeite gehad met hun ontlasting binnen houden en lopenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:48 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
Je hebt er wel eens aan deelgenomen?
Of zat je er niet geheel vrijwillig
En volgens mij is dat niet eens overdreven.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De keren dat ik eraan heb meegedaan hebben de meeste aanwezige 4 maanden lang moeite gehad met hun ontlasting binnen houden en lopen![]()
Sindsdien word ik nog enkel op speciale evenementen uitgenodigdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:49 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
En volgens mij is dat niet eens overdreven.
hoorde al zowat in de scene![]()
What happened in de Tuinhuisje....quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:49 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
En volgens mij is dat niet eens overdreven.
hoorde al zowat in de scene![]()
Word gelivestreamed in 450K met 300 verschillende camera's naar 800 miljoen betalende kijkersquote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
What happened in de Tuinhuisje....
Ja sadisten zijn niet overal welkom meer tegenwoordigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sindsdien word ik nog enkel op speciale evenementen uitgenodigd
Stays in het tuinhuisjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
What happened in de Tuinhuisje....
affen geil jahquote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word gelivestreamed in 450K met 300 verschillende camera's naar 800 miljoen betalende kijkers![]()
Heer GG.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:02 schreef gebrokenglas het volgende:
RoddelPraat aan het terugkijken...
pulpquote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:02 schreef gebrokenglas het volgende:
RoddelPraat aan het terugkijken...
Deze man weet.quote:
Gisteren iets over gelezen ,vraag me niet waar maar het moet tegenwoordig allemaal maar braaf zijn.En dat is best wel snel gegaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms schandalig grof... Houd ik wel van.
Over dat 'incidenten' mag ik het niet meer hebben van de rechterquote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:55 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
Ja sadisten zijn niet overal welkom meer tegenwoordig
hoorde iets over een roltstoel
Rob Scholte zijn advocaat?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over dat 'incidenten' mag ik het niet meer hebben van de rechter![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 02:55 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
Ja sadisten zijn niet overal welkom meer tegenwoordig
hoorde iets over een roltstoel
Anders moeten ze zeker van YT af?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren iets over gelezen ,vraag me niet waar maar het moet tegenwoordig allemaal maar braaf zijn.En dat is best wel snel gegaan.
Als je zelfs van internet af geschopt word weet je dat je echt te ver gaatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders moeten ze zeker van YT af?
Ik ga regelmatig ver.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zelfs van internet af geschopt word weet je dat je echt te ver gaat
Ging niet alleen over RP.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders moeten ze zeker van YT af?
Tsja, maar van jou zijn we het gewend.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Friesland is inderdaad erg ver van hier
quote:
Hier!quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
Aww das een schattige zwaai
quote:
Dat lukt me dus nooit.quote:
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wilde graag een paar uur pakken en dat werd verstoord.
Walaai buiten.quote:
2 jochies die een bank op de brandtrap aan wurmen waren.Daar werd ik wakker van.quote:
Bijzondere plek voor een bankquote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 jochies die een bank op de brandtrap aan wurmen waren.Daar werd ik wakker van.
Is kortere weg.Ik vind het eerder een bijzonder tijdstip.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijzondere plek voor een bank
Nouja als je NU wil zittenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is kortere weg.Ik vind het eerder een bijzonder tijdstip.
Ik heb iets meer luxe,vanmiddag pas een afspraak die ik niet mag missen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:36 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan nog n uur slapen voor werk, ga nog even proberen. Jij ook?
Werkpaarden/ luxepaardenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb iets meer luxe,vanmiddag pas een afspraak die ik niet mag missen.
Je weet dat ik op een manege ben opgegroeid?quote:
Nee vertelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat ik op een manege ben opgegroeid?
Dev kijkt mee.quote:
Huh wat heeft @devzero ermee te maken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dev kijkt mee.
Toen ik 14 was kocht mijn heit een manege.
Hij liked je post.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh wat heeft @:Devzero ermee te maken?
Ik weet wel dat je vroeger een manage had.. t was sarcasme..
Blijkbaar onthoudt niemand wat ie zegt tegen mij
Dat kan je checken.quote:
Of jullie spelen samen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik kan er weinig aan doen wie mijn post liket.. @:devzero
Wat spelen we samen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of jullie spelen samen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
Aw n mooiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Eentje vandaag dan omdat het lekker druk is, moet rap weg zo
[ afbeelding ]
Reinita Garganta de Fuego - Flame-quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Eentje vandaag dan omdat het lekker druk is, moet rap weg zo
[ afbeelding ]
Flame throated warblerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reinita Garganta de Fuego - Flame-
Goede morgen Chef.quote:
Moggehquote:
Alles onder controle? En hebben de schoentjes het overleefd? Dat was ik vergeten te vragen.quote:
hehe, ja die doen het nog, beetje vies wel maar collega van me heeft wel spul om dat schoon te maken, die heeft iets van 200 paar nikesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles onder controle? En hebben de schoentjes het overleefd? Dat was ik vergeten te vragen.
Dat is netjes wel ,en 200 ? ik zie steeds filmpjes van iemand op FB dat er veel geld in zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hehe, ja die doen het nog, beetje vies wel maar collega van me heeft wel spul om dat schoon te maken, die heeft iets van 200 paar nikes
Verder alles weer onder controle
Hij ontwerpt ze voor zichzelf, doet ze een keer aan en stalt ze dan, hij heeft +/- 10 paar wat hij dagelijks draagt. Customized is niet veel gek veel waard geloof ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is netjes wel ,en 200 ? ik zie steeds filmpjes van iemand op FB dat er veel geld in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |