Sporza heeft elke dag uitzendingen op Canvas.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Voor ik hier ga lezen en spoilers zie: is het ergens (terug) te kijken?
De mannenteamfinale sla ik denk ik over (team- en meerkampfinales zijn me vl te lastig te volgen, ik ga vooral voor de toestelfinales), maar bij de vrouwen wil ik toch het vlaggetje even zien
Ja dat mag ook wel ... tis tenslotte in Belgiequote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sporza heeft elke dag uitzendingen op Canvas.
Maar dat hebben ze ook van toernooien die niet in Belgi zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel ... tis tenslotte in Belgie
Die Belgen hebben wel meer dan hier de NOS ...quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze ook van toernooien die niet in Belgi zijn.
Het blijft wel spannend gelukkig.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:53 schreef koffieleuk het volgende:
Edwin jinxt even de topfavoriet op vloer, moge het spannend worden.
Er ging iets fout neem ik aanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:55 schreef Felagund het volgende:
Ai.
"Dat is het risico met het vliegen."
Valpartij op rekstok na een vluchtelement van Fred Richard, die na 5 onderdelen op het zilver stond.quote:
Oops pijnlijk... denk dat die beelden nog wel ergens langs zullen komen ...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valpartij op rekstok na een vluchtelement van Fred Richard, die na 5 onderdelen op het zilver stond.
Lijkt mij wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |