SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Mijn likes op deze tweet verdwijnen steedsquote:
Je bent niet de enige. De hele comment sectie staat vol met mensen waarvan de likes verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mijn likes op deze tweet verdwijnen steeds
Mijnes ook alquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mijn likes op deze tweet verdwijnen steeds
quote:
Vervelende autist ook die heel edgy anti-alles is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gevaarlijke man, want hij heeft een grote ondemocratische machtspositie.
Gelukkig krijgt Sevastopol nu weer de volle laagquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:02 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Mijn likes blijven gewoon staan maar ik volg hem niet en reageer ook nooit op hem.
Het is wel te merken dat er echt weinig nieuws is dat we hierover aan het praten zijn![]()
Ja al een week geen nieuws van het front. Geen nieuws is slecht nieuws, de klok tikt door.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:02 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Mijn likes blijven gewoon staan maar ik volg hem niet en reageer ook nooit op hem.
Het is wel te merken dat er echt weinig nieuws is dat we hierover aan het praten zijn![]()
En wanneer blaast de scheids af dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:20 schreef BEFEM het volgende:
Geen nieuws is slecht nieuws, de klok tikt door.
Heb je nou nog niet door dat het aanvallen-nieuwe positie consolideren-versterken-weer aanvallen is?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja al een week geen nieuws van het front. Geen nieuws is slecht nieuws, de klok tikt door.
Sinds het offensief is er geen week geweest met zo weinig nieuws als afgelopen week.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat het aanvallen-nieuwe positie consolideren-versterken-weer aanvallen is?
Tijdens de herfst wordt het moeilijker.quote:
Voor Rusland niet dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Tijdens de herfst wordt het moeilijker.
En zoals afgelopen week weer bleek, ondanks de cope hier, wordt steun steeds lastiger hoe langer dit conflict duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |