Complotten en theorieëen over WO2.. zolang de voorraad strekt en de moderators vriendelijk zijn, en beseffen dat
niets van wat ik hieronder type uit
mijn "koker" komt ; op 2 dingen na, helemaal onderaan. Maar die had ik niet kunnen bedenken, als het eerste deel niet bekend was

Alles wat ik hieronder type, is zoals de Amerikanen zeggen: "From the horses mouth", alleen bij het laatste stukje over "Goud" heb ik een persoonlijke inbreng.
Ik denk dat dit een "entree" is, een voorportaal, richting een implicatie die zijn weerga niet kent. Een implicatie waar
mogelijk het besef uit kàn groeien -laat ik voorzichtig zijn- dat alles vooropgezet is en al heeeel lang ervoor geplanned. Zodanig, dat zelfs het lijden van het Joodse volk erbij hoort, dat zelfs die 'eikel met snor' in het complot zit, dat er naar de 2e wereldoorlog is toegeleefd, toegeplanned en zo ook richting een stichting van Israel ; en "iets" zegt mij dat het met de stichting van Israel absoluut niet klaar is, er is nog veel meer op deze Route-du-ellende, men is nog lang niet klaar met ons!

Wie die ellende, de grootst denkbare ellende, graag voor wilt zijn en liever niet alleen maar passief afwacht als een onwetende Sitting Duck.. lees vooral verder!
Ik vervolg, een zwaar ernstige implicatie dus, dat niet het Judaisme, niet de Joden noch de Roma of LHBTI, maar juist de Duitsers erin zijn geluisd: Zij moesten het ontgelden en via hen én een vast deel Collaterol Damage (via hun gezamenlijke "offer" door te sterven) , kon van alles worden bereikt waar al eeuwenlang naar werd uitgekeken. Holocaust, betekent dan ook: Verbrandt Offer.
Kennelijk is de extreemrechtse respontie van volkeren zodanig voorspelbaar -en kijk/luister eens even om je heen hoe dat klopt

- dat het mogelijk was hen massaal op de been te krijgen en te kiezen voor de Boogey-man die hen "wel even zou verlossen". Een zondebok, een eenzijdig/oneerlijk verdrag, een 1e wereldoorlog vers in het geheugen, een boze bevolking en een (Fake) Boogey-man: Een aantal ingredienten die WO2 mogelijk maakte.. maar het hoofd-ingredient? Het recept? de ChefKok? Wel, laten we verder gaan.
Dan nu de bron die een glimps van dit
grootst denkbare verraad naar een volk geeft, naar mijn persoonlijke overtuiging, is dit:
https://quillofthesoul.blogspot.com/2014/01/the-secret.html https://messianieuws.nl/i(...)aan-toeval-overlaat/ https://www.christenenvoorisrael.nl/artikelen/het-5708e-vers Of kies zelf een bron naar wens, de 1e is overigens completer dan de laatste 2 Nederlandse bronnen.
Oordeel zelf, geloof mij vooral niet want nogmaals: IK heb dit
niet verzonnen
Lees het en stel jezelf de vraag: Geloof je in wonderen?
Ja: Stop dan maar met lezen, dan is dit niet voor jou
Nee: Dan zie ik graag een rationele en geinteresseerde verklaring hoe dit mogelijk is tegemoet
(Besef wel dat dit maar een topje vd ijsberg is, er is VEEL en VEEL meer materie die het "5708" verhaal ondersteund. We kunnen ook nog de werken van Maimonedes, Vilna of Jaon of Theodore Herzl induiken desgewenst <-- het wordt er niet beter op, trust me
)Ook heb ik diverse filmpjes van Joodse studenten en Rabbis bekeken, die nog dieper op dit "5708" gegeven ingaan. Zij bespraken o.a.:
- Dat het belangrijk is te weten dat er zoiets bestaat als Joodse Gematria
- Dat alles betekenis heeft op de Hebreeuwse Torah pagina, het lettertype, de letter-grootte, palindromen, type-"fouten". Alles heeft betekenis.
- Dat het getal "5" van "5708" ontbrak, men was niet 100% zeker in welke eeuw "de gebeurtenis" plaats zou vinden, men mikte mogelijk op 1848 maar het is uiteindelijk 1948 geworden.. als die kans was gemist, zou het 2048 zijn geworden? anyway.
- Dat op die pagina het karakter "vav" (6) zou missen in het Hebreeuwse woord "Teshuva", wat "terugkeren" betekent. ( Gij zult terugkeren naar Israel, enz enz).
En zo herformuleert men de zin, met inbegrip van die "fout" opnieuw als volgt: "Wij keren terug naar Israel
zonder "6" [/i]. Wow.. ja toch?? Dat kan gelezen worden als: "zonder 6 miljoen"
Ik vind dit shocking beste mensen!! En dat gold ook voor de Joodse studenten die dit bespraken, zichtbaar aangeslagen van deze gegevens.
Wederom, dit is niet door mij verzonnen, dit is bij monde van de Joodse studenten en Rabbis, zij hebben er ook geen verklaring/antwoord op netals de Christenen die het simpelweg bestempelen als een "Wonder".
Tot slot mijn eigen stukje inbreng, wat ik dan
wel zelf heb gezocht.
1: In de bijbel/torah komen teksten waarbij men t.a.v. het Joodse volk aangeeft dat zij: "Als goud door wordt vuur wordt getest".
Ik vind dat overigens een mooie beeldspraak, door moeilijkheden en beproevingen in je leven groei je. Als je wordt getest door ellende, kan je er 'als glimmend goud uitkomen'.. prachtig verzonnen, eerlijk waar.
Maar dan nu, wat is de smelt temperatuur van (puur 24K) Goud? antwoord:
1948 Fahrenheit.
2: Hoe zit dat met al die praat over "2/3e zal sterven" teksten in de bijbel/torah? En matched dat enigzins met de aantallen van toentertijd? Ook hier komt dat stukje "Als Goud getest door vuur" terug:
quote:
Zach 13:
In het gehele land, luidt het woord des Heren, zullen twee derden uitgeroeid worden en de geest geven, maar een derde zal daarin overblijven.
Dat derde deel zal Ik in het vuur brengen, en Ik zal hen smelten, zoals men zilver smelt, ja hen louteren, zoals men goud loutert. Zij zullen mijn naam aanroepen en Ik zal hen verhoren. Ik zeg: Dat is mijn volk; en zij zullen zeggen: De Here is mijn God
Voordat de WO2 in volle hevigheid losbarstte, aldus "google" waren er zo'n 9 miljoen Joden in Europa. 2/3e van 9 miljoen is uiteraard 6 miljoen.. dat is 1, die klopt.
Als je nu zoek op Wiki naar "Aliyah" (=emigratie uit land X, naar Israel) dan valt daar te lezen:
quote:
Since the Israeli Declaration of Independence in 1948, more than 3 million Jews have made aliyah
bron:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aliyah en da's 2 die klopt, maakt samen weer 9 miljoen.
Is dat niet toevallig, of zorgt "men" er simpelweg voor met grove afronding dat al die cijfers kloppen? Zodat ze daarmee weer Christenen/Joden voor de gek kunnen houden? Is DAT waar ik naar zit te kijken?
Wat zeggen de BNW Fokkers hier allemaal van

Laat je horen! En zoek vooral veel verder, weest niet bevreesd.. wat is erger, te leven in onwetendheid, of juist om te weten? (ongeacht hoe ernstig het is dat je vind, met open vizier)
Hoe kan WO3 wederom gebeuren, hoe trekken we échte lessen uit WO2? Door onwetend te blijven, of door te onderzoeken?
Lijkt me een inkopper, door
niet te weten, kan WO3 imho zo weer plaatsvinden is mijn stellige overtuiging (want geloven doe ik niet aan). En WEER zullen we geen idee hebben wat ons -of de volgende generaties- overkomt, laat staan "in welk licht" het allemaal plaatsvindt.
Een moord, kan ook een religieus rituele slachting zijn <-- dus JA, het maakt uit in welk licht je iets in plaatst, ookal doet dat aan het feit niets af (de moord is de moord, maar de context kan anders zijn). Zo kan je je afvragen: Wie is er nu eigenlijk in het vuur gegaan?? Dat kan je nl ook van de Duitsers in Dresden zeggen.. die vuurzee voldoet behoorlijk aan de beschrijving.
Lees aub die links goed door voor je op me reageert, het is minder tekst dan de mijne hier

(sorry!! maar dit is imho dermate belangrijk, dat het zoveel woorden verdiend.. en wmb is het laatste woord hierover zeker niet gezegd!).
Verklaar het eens op rationele wijze, hoe anders dan keiharde, kille en koude planning.. kan dit verklaren?
Durf het te denken op zijn minst, durf het nou eens!!

en dont shoot the messenger, dat ben ik namelijk niet, dat zijn de Joodse studenten, Christenen en Rabbis. ZIJ hebben dit opgeschreven, bedacht, uitgewerkt, uitgeplozen, etc.
Ik ben alleen maar een verontruste burger die de info tot zich neemt, met ontsteltenis en bevestiging van vervelende vermoedens... die ik al zo'n +20 jaar heb. Mijn enige insteek =
Voorkomen van WO3 en ontmaskeren van de "ontwerpers", thats it
Dit is er 1, waar ik ab-so-luut géén gelijk wil krijgen/hebben. Mijn grootste vrees, is dat dit klopt.
Want als het klopt dan zijn de implicaties zo vergaand.. dat overstijgt alles, ga er aub dan ook niet lichtzinnig mee om. Neem dit zeer serieus!
Het gaat niet mijn voorstellingsvermogen te boven, maar wel mijn verantwoordelijkheid.. deze verantwoordelijkheid dragen we imho met zijn allen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Buikbrein op 10-06-2025 16:42:00 ]