Deze bron toevallig?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sinds we al die leugens en propaganda over Rusland te horen hebben gekregen ben ik wantrouwig geworden over de verhalen die we over WO2 te horen hebben gekregen op school e.d.
Dus ben me er in gaan verdiepen maar veel verhalen zijn inderdaad overdreven of aangepast.
Nee dat zegt me niks.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:23 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Deze bron toevallig?
https://codoh.com/
Het zijn ook de Fransen en de Britten die de oorlog verklaarden aan Duitsland en niet andersom.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
Nog een leuke
Duitsland zat na WO1 aan de grond, compleet failliet. Hitler kwam aan de macht en heeft de waarde van de duitse mark gekoppeld aan arbeid en zo het land weer op poten gekregen.
Vermits hij niet leende bij grote buitenlandse centrale banken was hij ook niet afhankelijk van hen en konden ze ook geen macht over hem uitoefenen.
Daarom moest hij verdwijnen en hebben ze oorlog "uitgelokt".
ja die is inderdaad grappig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
Nog een leuke
Duitsland zat na WO1 aan de grond, compleet failliet. Hitler kwam aan de macht en heeft de waarde van de duitse mark gekoppeld aan arbeid en zo het land weer op poten gekregen.
Vermits hij niet leende bij grote buitenlandse centrale banken was hij ook niet afhankelijk van hen en konden ze ook geen macht over hem uitoefenen.
En dat komt natuurlijk niet omdat Duitsland druk bezig was met lebensraum invasies. Ik denk dat je iets op het spoort bent, het zou me niks verbazen of Stalin blijkt ook gewoon een hele toffe vent te zijn geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn ook de Fransen en de Britten die de oorlog verklaarden aan Duitsland en niet andersom.
Klopt het verhaal ook?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
Nog een leuke
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:41 schreef Candymannetje het volgende:
maar ze hebben mij nooit verteld dat de Britten via Nederland en Belgie een aanval op Duitsland aan het voorbereiden waren.
Kunnen jullie op z'n minst een poging doen om een bron te vermelden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
Vragen om een bron? Heel dapper dit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie op z'n minst een poging doen om een bron te vermelden?
Moet dit nou hier of in het oekr topic ?quote:Merz wil dat Duitsland sterkste leger van Europa krijgt
Heb jij een lijst van "bronnen" die je aanvaardt ?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:16 schreef Bargehassus het volgende:
Kunnen jullie op z'n minst een poging doen om een bron te vermelden?
Nee, natuurlijk niet. Dat bepaal ik wel wanneer ik de bron zie en/of lees.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb jij een lijst van "bronnen" die je aanvaardt ?
Primaquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef Bargehassus het volgende:
Maar dat je deze tegenvraag stelt zegt al heel veel.
is dan ook niet waarquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee dat zegt me niks.
Meer dingen als de reden waarom Duitsland heeft besloten om Nederland te bezetten.
Mij hadden ze altijd verteld dat het ging van het 3e reich maar ze hebben mij nooit verteld dat de Britten via Nederland en Belgie een aanval op Duitsland aan het voorbereiden waren.
Je gaat dus niet met enige vorm van bron komen. Dan is je bron dus op z'n minst discutabel, anders had je de bron wel gegeven. Duidelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Prima
Blij dat het duidelijk is.
Anderszijds merk ik bij de "officiele" bronnen tegenwoordig ook veel biased propaganda. Is moeilijk
Jawel, Nl is nooit bewust bevrijd.quote:
We hebben het over het moment dat Nederland nog niet bevrijd hoefde te worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, Nl is nooit bewust bevrijd.
Dat was toeval door de zee ligging, en het insluiten van de Duitsers.
Wist je dat niet?
dat is een heel ander onderwerpquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, Nl is nooit bewust bevrijd.
Dat was toeval door de zee ligging, en het insluiten van de Duitsers.
Wist je dat niet?
Alles in BNW wordt als discutabel gelabeld, zijn we hier al gewend...quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je gaat dus niet met enige vorm van bron komen. Dan is je bron dus op z'n minst discutabel, anders had je de bron wel gegeven. Duidelijk.
Ja hallo, heb nog meer te doen hè?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is een heel ander onderwerp
lees nu toch een keer voor je reageert
Dan doe je dat eersr en reageer je later als je meee tijd hebtquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo, heb nog meer te doen hè?
Eersr?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan doe je dat eersr en reageer je later als je meee tijd hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |