Thanksquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 06:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ff zoeken waar het gat zit naar de spouwmuur.. Opvullen met staalwol en kit. Bij ons zat ie een jaar of twee geleden op het balkon en glipte de muis door de openstaande deur naar binnen 's avonds.
En het wordt nog kouder in de loop van de dagquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:03 schreef Starhopper het volgende:
Ik dacht dat het warm en mooi zou worden vandaagHet regent, het waait, het is koud
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:23 schreef Salina het volgende:
Typisch Tórshavnweer vandaag. Lekker 15 graden, grijs, grauw, donker en nattig.
Hebben jullie nou je zin allen?!
[ afbeelding ]
Over een paar uur is het bij jou ook 15-16 graden als het goed is. Of misschien iets warmer omdat je aan de kust woont.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Gevoelstemperatuur 20. Prima te doen want erg zacht.
Ik woon ook op 1 hoog en had ook ooit een muis binnen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 02:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja weird toch![]()
Heb de muis naar buiten gekregen ..hij was beetje in paniekdikke flinkerd ook nog..ik woon op de 1e, je verwacht het niet
Ah, sorry dan heb ik te vroeg gejuicht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Over een paar uur is het bij jou ook 15-16 graden als het goed is. Of misschien iets warmer omdat je aan de kust woont.
Vannacht om drie uur hier 19 graden. Overdag om 15:00 nog 15 graden hier. Mooi man.
Gekke dag zo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En het wordt nog kouder in de loop van de dag![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:05 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel jammer. Altijd wel interessante verhalen en weetjes
[ twitter ]
Ah, ik dacht dat ik gek geworden was, maar die hele site is gewoon vervangen. Zondequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:05 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel jammer. Altijd wel interessante verhalen en weetjes
[ twitter ]
Mijn buik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Gevoelstemperatuur 20. Prima te doen want erg zacht.
Uiteraard, die kan nog wel mee tot diep in november normaal. Eigenlijk altijd, maar dan krijg ik constant van die domme reacties van: "heb je het niet koud?"quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Toch hou ik de korte broek gewoon aan vandaag
te weinig inhoudelijke kennis over het weer voor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk hobbyproject voor na het jaaroverzicht
Ik zal eerlijk zeggen dat ik sinds 31 mei een korte broek aan heb. Ook naar het werk en dus op de fiets, zonder jas.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Toch hou ik de korte broek gewoon aan vandaag
Moet ik het gaan doenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
te weinig inhoudelijke kennis over het weer voor.
De rest valt hier wel te lezen
Dat zou wel succesvol worden in Nederland. Klagen over het weer is volksport nummer 1 immersquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:00 schreef Drass het volgende:
[..]
Dan moeten we de site vernoemen naar www.klaagweer.nl
Nee dat is klagen in het algemeenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou wel succesvol worden in Nederland. Klagen over het weer is volksport nummer 1 immers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |