Wat is deze redenatie? Vind je 37 graden echt zoveel beter dan 34 graden?quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:03 schreef butz0rs het volgende:
Lekker weertje.
Dit jaar toch geen één keer 35+? Dan is een lange nazomer wel een goede compensatie.
Daarom snap ik er ook niks van.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoog is de luchtvochtigheid helemaal niet. 71% bij 21 graden is topweer om bij hard te lopen.
Het waait voor de verandering wel relatief weinig de laatste tijd. Wellicht dat het daardoor komt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom snap ik er ook niks van.![]()
Ik denk dat ik telkens verkeerd gekleed ben.
Nee ik heb het altijd koud en vertrek vroeg in de ochtend, dus kleed me altijd voor de zekerheid warm. Thuis een fris huis dus een rokje trek ik liever niet meer aan. Morgen andere jas en outfit.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Het waait voor de verandering wel relatief weinig de laatste tijd. Wellicht dat het daardoor komt.
Ander scenario je wordt gewoon oud.
Het is nog prima te doen, daar niet van, maar ik merk het aan m'n ademhaling. Vochtige lucht bevat minder zuurstof, en bij het zwemmen merk je dat directquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoog is de luchtvochtigheid helemaal niet. 71% bij 21 graden is topweer om bij hard te lopen.
Ik zou je zo graag een lange week aan zee gunnen om even helemaal af te koelen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:33 schreef lily het volgende:
Vandaag heb ik me kapot gezweet sinds een hele tijd weer. Een cursusdag in Den Bosch. Met 14 man de hele dag in 1 (best kleine) ruimte. Bloedheet was het er.
Eenmaal buiten op het station ook “heet” en in de trein anderhalf uur bleef je ook dood van de hitte.
Boh. Doorweekt. Nu douchen en afkoelen.
Je bent morgen jarig?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
En dan morgen weer zo koud en treurig
3 oktober stelt nooit teleur wat dat betreft
Zeequote:Op maandag 2 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag een lange week aan zee gunnen om even helemaal af te koelen.
Nou ja, koud. 21 graden hier, in Leiden 19 ofzo?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
En dan morgen weer zo koud en treurig
3 oktober stelt nooit teleur wat dat betreft
quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:50 schreef DutchBlend het volgende:
Zou maar zo kunnen dat het airco'tje in de slaapkamer vannacht weer aan de bak moet
16 graden en regen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:28 schreef lily het volgende:
[..]
Nou ja, koud. 21 graden hier, in Leiden 19 ofzo?
Wel waarschijnlijk weer grijs.
Volgend weekend weer 25
Hoe lang heb je die airco al?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:30 schreef lily het volgende:
[..]
Ga ik niet doen. Ik heb sowieso spijt van de airco op de slaapkamer. Ik gebruik hem alleen maar als het echt weken bloedheet is en je serieus kapot gaat maar ik wil liever gewoon buitenlucht. Raam wagenwijd open en eventueel een ventilator.
3 jaar.quote:
Dan heeft ie vorig jaar vast wel behoorlijk wat nachten lekkere koele nachtrst bezorgt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:40 schreef lily het volgende:
[..]
3 jaar.
In de woonkamer ook en dat is wel heel fijn maar in de slaapkamer wil ik het liefste gewoon buitenlucht.
Jawel, maar ik zet hem dan toch uit als ik naar bed ga. Wil graag het raam open. Buitenlucht. Met alles potdicht voelt zo opgesloten. Dus voor mij, als hittehater, had het eigenlijk niet gehoeven. Maar goed, wellicht praat ik volgend jaar weer anders.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heeft ie vorig jaar vast wel behoorlijk wat nachten lekkere koele nachtrst bezorgt.
Interessant. Ik heb nog geen seconde spijt gehad. Alleen dat ik ze niet eerder gekocht heb (heb 3 mobiele airco's). Ze zijn mijn lifeline om de steeds hetere zomers te overleven. Of warme herstnachten tegenwoordig (zoals komende nacht).quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:30 schreef lily het volgende:
[..]
Ga ik niet doen. Ik heb sowieso spijt van de airco op de slaapkamer. Ik gebruik hem alleen maar als het echt weken bloedheet is en je serieus kapot gaat maar ik wil liever gewoon buitenlucht. Raam wagenwijd open en eventueel een ventilator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |