Buiten de coronavaccins zullen we in de toekomst nog veel gaan hebben aan mRNA vaccins, inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zit ook veel potentie in mrna vaccins natuurlijk. Het is wetenschappelijk gezien een grote stap. Staat los van hoe je het inzet.
Jij opende het topic 5 seconden laterquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ja hallo. Wat doe je met deze linkdump. Er is een veel beter topic al open!!
Ik had het 10 seconden eerder kunnen doen, maar ik nam tenminste nog de moeite wat zelf te typen zoals het heurt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Jij opende het topic 5 seconden later
quote:
Onderschat nooit de domheid van wappies.quote:'Imagine a vaccine so safe you have to be threautened to take it'
Zoals bijvoorbeeld kanker of aids?quote:'For a decease so deadly, you have to be tested to know you have it'
Ja, als je al dood bent heb je niet zoveel meer aan de kennis dat je het hebt hèquote:
Mwah...als je kanker of aids hebt, ga je dat vroeg of laat echt wel merken, terwijl je corona kan hebben of hebben gehad zonder het te weten. Ik denk dat ik vorig jaar een keer covid heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet, ik heb me nergens op laten testen, en na twee dagen een beetje ziek, zwak en misselijk te zijn geweest was alles weer ok.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Onderschat nooit de domheid van wappies.
[..]
Zoals bijvoorbeeld kanker of aids?
Ook HIV kun je doormaken zonder dat je het weet. Niet iedereen wordt daar doodziek van.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah...als je kanker of aids hebt, ga je dat vroeg of laat echt wel merken, terwijl je corona kan hebben of hebben gehad zonder het te weten. Ik denk dat ik vorig jaar een keer covid heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet, ik heb me nergens op laten testen, en na twee dagen een beetje ziek, zwak en misselijk te zijn geweest was alles weer ok.
Ebola bijvoorbeeld, er is veel weerstand geweest tegen het vaccin tegen die ziekte.quote:
Jij plaatst dit waarschijnlijk vol trots maar iemand met een IQ hoger dan 80 ziet direct hoe o-lie-dom deze meme is.quote:
Je bent bekend met het werk van beide mensen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:55 schreef Discombobulate het volgende:
Totaal niet bijzonder om hier een nobelprijs voor te geven.
Valneva bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:55 schreef Discombobulate het volgende:
Een gewoon vaccin kan net zo goed werken, of zelfs beter.
Valneva en al die andere vaccins die niet op mRNA zijn gebaseerd ook niet.quote:Bovendien stoppen mRNA vaccins bij corona helemaal de verspreiding niet.
Ik begrijp je jaloezie.quote:Echt iets puur voor de gelegenheid dit. Totaal niet bijzonder om hier een nobelprijs voor te geven.
Wacht eerst maar even een jaar of 10-20 of het ook tegen bijvoorbeeld kanker heel goed gaat werken. Dan kan het nobelprijswaardig zijn.
Niet zo effectief dat de kappers en de restaurants weer gewoon open konden. Daar was de natuurlijke mutatie Omikron voor nodig.quote:Door hun onderzoek konden effectieve mRNA-vaccins worden ontwikkeld ten tijde van de coronapandemie.
Er zit nogal een verschil tussen HIV en AIDS he.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook HIV kun je doormaken zonder dat je het weet. Niet iedereen wordt daar doodziek van.
Verder is covid niet gepresenteerd als een dodelijke ziekte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |