Landverraderrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:52 schreef CoolGuy het volgende:
.....daar wij onze boodschappen in Duitsland doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik begrijp het wel. Vooral als je een gezin te voeden hebt!
(Als die 24 cent voor benzine was doorgegaan, dan had ik het ook overwogen voor 2024. (Tanken en boodschappen.)
quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Landverraderrrrrrrrrrrrrr!
Nou het is vooral dat we dicht bij de Duitse grens wonen, dus het is heel makkelijk om daar heen te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik begrijp het wel. Vooral als je een gezin te voeden hebt!
(Als die 24 cent voor benzine was doorgegaan, dan had ik het ook overwogen voor 2024. (Tanken en boodschappen.)Breitling - Instruments for Professionals
Oei 6 man, ik kom ook uit een gezin van zes!quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:02 schreef Nismo1991 het volgende:
Wij zijn een gezin van 6
Iedere week weer lachen als de appie voor de deur staat
als je al je boodschappen laat bezorgen door 1 winkel kun je niet zeuren over de prijsquote:Op maandag 2 oktober 2023 09:02 schreef Nismo1991 het volgende:
Wij zijn een gezin van 6
Iedere week weer lachen als de appie voor de deur staat
En als 1 persoon ben je ook nog de lul dat het duurder is dan voor 2 personen. (Zegt Nibud.)quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit onder de 200 euro voor 1 persoon. Vind het wel redelijk.
Geef je mij nou tips? Of wat moet ik met deze reactie?quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En als 1 persoon ben je ook nog de lul dat het duurder is dan voor 2 personen. (Zegt Nibud.)
Zal wel met kleinere (duurder) porties te maken hebben.
Ik denk dan, ga voor minimaal 2 personen koken en zet het in de koeling of vriezer voor de volgende dag.
Of eet gewoon voor twee!
quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geef je mij nou tips? Of wat moet ik met deze reactie?
quote:
Per maand?quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit onder de 200 euro voor 1 persoon. Vind het wel redelijk.
Jaquote:
Had ook kunnen zeggen: Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had ook kunnen zeggen: Ja!
Nou dan ben ik in staat om nog meer tips te kunnen geven over hoe overleef ik het als alleenstaandeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
Uhm goedkoop eten? Geen vlees eten. Geen alcoholquote:
Maal 2.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:40 schreef D. het volgende:
¤2,78 voor een warme maaltijd?
Dan heb je 1 kipfiletje
Daar keek ik ook al naar ja. Ik denk dat ik per dag wel een euro of 6 kwijt ben aan het avondeten alleen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:40 schreef D. het volgende:
Dan heb je 1 kipfiletje
Da's wel duur denken. Je moet gewoon ergens bij een groothandel 5 kilo goede kip kopen. Dan heb je 15-20 keer eten van en kost uiteindelijk vele malen minder dan die water-ingespoten-stinkende-troep die ze kip noemen bij de appie.quote:
Daar kom je als gewone man niet echt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:27 schreef Kreator het volgende:
Je moet gewoon ergens bij een groothandel 5 kilo goede kip kopen.
Ook niet een kopje koffie (espresso) met en bonbonnetje (After Eight) na het eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook niet een kopje koffie (espresso) met en bonbonnetje (After Eight) na het eten?Moet jij weten. Maar elke dag een toetje is helemaal niet nodig. Ook veel te veel zuivel op een dag, helemaal niet goed voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
Ben je een beetje aan het dollen hoor!quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet jij weten. Maar elke dag een toetje is helemaal niet nodig. Ook veel te veel zuivel op een dag, helemaal niet goed voor je.
Bij het Nibud hebben ze ook een kipfilet die precies 100 gram weegtquote:Op maandag 2 oktober 2023 09:40 schreef D. het volgende:
Dan heb je 1 kipfiletje
quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:55 schreef Document1 het volgende:
Ik ga tegenwoordig naar Dirk en dat scheelt echt. Ik rij er voor om en zelfs dat kan uit.
Geen idee wat het me zou besparen maar ik ben nog liever het dubbele aan boodschappen kwijt dan dat ik me daar moet vertonen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:55 schreef Document1 het volgende:
Ik ga tegenwoordig naar Dirk en dat scheelt echt. Ik rij er voor om en zelfs dat kan uit.
Dat interesseert mij dan weer geen reet.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee wat het me zou besparen maar ik ben nog liever het dubbele aan boodschappen kwijt dan dat ik me daar moet vertonen.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee wat het me zou besparen maar ik ben nog liever het dubbele aan boodschappen kwijt dan dat ik me daar moet vertonen.
Er is nix mis met Dirk. Vriendelijk personeel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat interesseert mij dan weer geen reet.
De klanten daarentegen...quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Er is nix mis met Dirk. Vriendelijk personeel.
Waarom zou je A-merken willen kopenquote:Op maandag 2 oktober 2023 09:03 schreef smizy het volgende:
Hier zitten we onder het Nibud bedrag en we kopen alleen A merken en ladingen fruit. Kortom, het kan zeker goedkoper.
Omdat sommige dingen niet smaken bij een huismerk. Cola bijvoorbeeld. Of Curry.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:16 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Waarom zou je A-merken willen kopen
Dirk heeft heerlijke Cola! (Is persoonlijk natuurlijk, maar smaakt heel goed.)quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen niet smaken bij een huismerk. Cola bijvoorbeeld. Of Curry.
Nou ik vind dat dus echt de smerigste huismerk cola wat er bestaat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dirk heeft heerlijke Cola! (Is persoonlijk natuurlijk, maar smaakt heel goed.)
Maar het is niet Coca Cola. Ik wil Coca Cola. Niet iets wat wellicht wel een lekker drankje is, maar simpelweg geen cola is, maar wel die naam heeft omdat het dan bekend klinkt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dirk heeft heerlijke Cola! (Is persoonlijk natuurlijk, maar smaakt heel goed.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |