Chauffeur was dronken, dus dat was vast te zien aan het rijgedrag.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als ze niet verwacht hadden dat gestolen schaap te vinden, waarom werd deze auto dan aangehouden?
Omdat de bestuurder dronken was en dat kon je waarschijnlijk zien aan z'n rijgedrag.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als ze niet verwacht hadden dat gestolen schaap te vinden, waarom werd deze auto dan aangehouden?
Ik denk dat het wel aan het rijgedrag te zien was dat de bestuurder dronken was.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kennelijk kan ik niet lezen. Bedankt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Chauffeur was dronken, dus dat was vast te zien aan het rijgedrag.
Maar als ze een auto stoppen omdat ze drankgebruik vermoeden, hoe komen ze uiteindelijk bij de kofferbak van die bestuurder terecht?quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
dat schaap hebben ze geroken denk ik ....quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar als ze een auto stoppen omdat ze drankgebruik vermoeden, hoe komen ze uiteindelijk bij de kofferbak van die bestuurder terecht?
Of zou Lambi zo hard geblaat hebben dat ze daar even een kijkje wouden nemen?
Had het schaap een rode band om zijn hoofd en een groot mes bij zich, terwijl hij moeilijk keek, dan was het Lambo.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
dat schaap hebben ze geroken denk ik ....
Lambi? was de auto een LAMBorghinI ?
Etnisch profileren.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Die stelen dieren ja?quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:41 schreef Red_85 het volgende:
Hoeveel kippen, schapen, lammeren en geiten zijn er al op deze manier 'verdwenen'?
Alsof alle doner/shoarma zaken zo netjes inkopen doen bij de groothandel..
DOnErZakEn SteLeN DiErEn!!!quote:een 37-jarige man, is aangehouden. Hij was onder invloed van alcohol.
Toen ie gestolen werd was het nog Bambi, na een paar biertjes met de dief was het Lambi.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
dat schaap hebben ze geroken denk ik ....
Lambi? was de auto een LAMBorghinI ?
Terwijl hij eigenlijk best mak als een lammetje was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De man is nu het zwarte schaap van de familie
Verdacht rijgedrag? De bestuurder was tenslotte dronken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Compleet lam zelfsquote:Op maandag 2 oktober 2023 11:26 schreef Hathor het volgende:
[..]De bestuurder was tenslotte dronken.
Ik denk dat de chauffeur onder invloed iets heeft geramd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar als ze een auto stoppen omdat ze drankgebruik vermoeden, hoe komen ze uiteindelijk bij de kofferbak van die bestuurder terecht?
Of zou Lambi zo hard geblaat hebben dat ze daar even een kijkje wouden nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |