Hi. Omdat ik geen ESTA kan aanvragen en tijdelijk geweigerd ben in de VS, heb ik redelijk veel ervaring met ambassades van de VS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoiets, alleen ga ik niet werken. Via Amsterdam kan 't volgens mij ook. Je moet ook op bezoek bij de ambassade toch? Hoe strikt/streng zijn ze? Ik vind er best een hoop rare dingen in zitten, zo wordt er gevraagd naar een contactpersoon en verblijfplaats, die heb ik in principe niet. En er wordt gevraagd of ik een terrorist ben en/of een terroristische aanslag wil plegen
Opzich wel, maar als ik een terrorist was zou ik daar stiekem liegen en nee invullenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heel normale vragen (vanuit de VS gezien).
Dat is geen probleem en begrijpelijk.quote:Je zult ook je financiële huishouding moeten openbaren.
Het is een eigenaardige vraag ja (die overigens ook gewoon bij een ESTA wordt gevraagd). Maar dat het te maken met de rechtspraak in het land. Stel dat je een aanslag pleegt dan kun je in principe alleen op staatsniveau worden berecht in de staat waar je de aanslag hebt gepleegd. Heb je gelogen op je visumaanvraag dan ben je onder valse voorwendselen het land binnengekomen en kunnen ze je op federaal niveau berechten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
Opzich wel, maar als ik een terrorist was zou ik daar stiekem liegen en nee invullen![]()
Andere optie is Blue Buddha Sushi Lounge. Ik had het niet verwacht maar een van de beste sushirestaurants waar ik ooit geweest ben, en dat in de woestijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 05:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
Is dat deze Mongolian grill:
https://maps.app.goo.gl/cq7pEaDFqg5QqgMy7 ??
Indien ja neem ik die tip graag mee, wij zijn over 3 dagen in PageMoet zeggen dat het eten me tot dusver tegenvalt, met name in en rond de noordelijke nationale parken is het bepaald niet om naar huis te schrijven. Het is voor mij een raadsel hoe Amerikanen erin slagen hun nationale gerecht, de hamburger, op veel plaatsen te voorzien van een volstrekt smakeloze en veel te doorbakken droge lap vlees
Nu we in Utah zitten is er veel vaker Mexicaans in de aanbieding, dat bevalt me beter.
Dat opzoeken doen we, maar toch is het al een paar keer misgegaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:42 schreef MaJo het volgende:
Tof reisverslag weer @:LTVDKHoeveelste keer VS was dit nu?
[..]
Andere optie is Blue Buddha Sushi Lounge. Ik had het niet verwacht maar een van de beste sushirestaurants waar ik ooit geweest ben, en dat in de woestijn
Welke andere plaatsen ga je nog meer heen? Ik heb in de VS, bijna zonder uitzondering, alleen maar heerlijk gegeten. Maar zoek vooraf ook wel de beste plekken op
Hoe krijg je een weigering van een ESTA voor elkaar? Heb je een strafblad?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hi. Omdat ik geen ESTA kan aanvragen en tijdelijk geweigerd ben in de VS, heb ik redelijk veel ervaring met ambassades van de VS.
Inmiddels een b1/b2 visum en vond ze altijd bijzonder professioneel en vriendelijk in de interviews.
Ze willen wel veel info idd.
Kan ook als je in bepaalde landen bent geweest of roots hebt (bijvoorbeeld Iran).quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe krijg je een weigering van een ESTA voor elkaar? Heb je een strafblad?
Dit was de 5e keer, een aantal plekken al wel meermaals geweest, maar nog niet 5x op dezelfde plekquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:42 schreef MaJo het volgende:
Tof reisverslag weer @LTVDKHoeveelste keer VS was dit nu?
Staat genoteerd! Zijn vanavond bij de Mongolian Grill in Page geweest en dat is ons uitstekend bevallen, hartelijk dank voor de tip @LTVDKquote:
Fijn dat die jullie ook goed is bevallen, vond het ook een aangename verrassing dat tentjequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 05:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Staat genoteerd! Zijn vanavond bij de Mongolian Grill in Page geweest en dat is ons uitstekend bevallen, hartelijk dank voor de tip @:LTVDK![]()
Ja, dat kloptquote:
Portland ME is een leuke stop. Niet vergeten met veerbootje rondje eilandjes maken.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:34 schreef Binge-watch het volgende:
Wij zijn ons aan het oriënteren om eind september naar Boston te vliegen om vanaf daar drie weken een rondje New England te doen. Boston, Cape Cod, Acadia Park NP, White Mountains, Green Mountains en waarschijnlijk nog een stukje Adirondacks. Dit alles om te genieten van de prachtige herfstkleuren en een aantal mooie scenic byways. Iemand nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Hyperdude op 10-11-2023 19:05:11 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Vermont ga je helemaal overslaan?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:34 schreef Binge-watch het volgende:
Wij zijn ons aan het oriënteren om eind september naar Boston te vliegen om vanaf daar drie weken een rondje New England te doen. Boston, Cape Cod, Acadia Park NP, White Mountains, Green Mountains en waarschijnlijk nog een stukje Adirondacks. Dit alles om te genieten van de prachtige herfstkleuren en een aantal mooie scenic byways. Iemand nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |