Die hebben wij ook al een keer of drie zien rijden. Echt extreem lelijke auto’squote:
Utah is geweldig mooiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe is Utah? WIl daar ook nog een keer heen.
Wat wordt jullie globale route dan? Want van SFO naar LV en Salt Lake tot zelfs in Yellowstone klinkt een vrij pittige tripquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:05 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben een ticket geboekt voor april/mei, van San francisco naar Salt lake city.
Het plan is vooral de natuurparken langs, dus tot aan yellowstone.
Als je tips nodig hebt dan roep je maarquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh top, een topic hiervoor. Ben toevallig aan het rondkijken voor een reis volgend jaar. Neig naar ZuidWest (LA, SF, LV, grand/bryce canyon, etc).
Even bijlezen hier dus.
Ticketmaster Las Vegas regelmatig checken. Of natuurlijk artiesten die je “volgt”. Evt resale tickets via Stubhuhb. Probeer altijd een concert mee te pakken in de VS (Drake 3x gezien. Eminem & Rihanna. Rihanna los, Jay-Z & Beyoncé, Snoop & Warren G).quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:05 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben een ticket geboekt voor april/mei, van San francisco naar Salt lake city.
Ik lees hierboven al, yellowstone accommodatie dus vroeg boeken.
Nog andere dingen waar ik echt op moet letten?
Weet ook iemand wanneer je van die shows kan boeken in Las Vegas? Ben benieuwd of er nog toffe artiesten zijn in die periode.
Houd er rekening mee dat het winterseizoen in Yellowstone vrij lang duurt, de meeste cabins en hotels in het park gaan pas half/eind mei open. Dus mogelijk moet je iets buiten het park boeken, West-Yellowstone is dan wel prima (ook prijzig) maar wel grote kans dat een deel van het park nog niet toegankelijk is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:05 schreef gcjoel het volgende:
Ik lees hierboven al, yellowstone accommodatie dus vroeg boeken.
Nog andere dingen waar ik echt op moet letten?
Weet ook iemand wanneer je van die shows kan boeken in Las Vegas? Ben benieuwd of er nog toffe artiesten zijn in die periode.
De laatste keer dat ik daar was was in september, dan was het overdag prima te doen, maar het moment dat de zon ondergaat dan stort de temperatuur inquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:02 schreef matthijst het volgende:
En fuckin koud verwacht ik.
Grand Teton is het nu sochtends 6 graden.
Globaal is dit het idee:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat wordt jullie globale route dan? Want van SFO naar LV en Salt Lake tot zelfs in Yellowstone klinkt een vrij pittige trip
Oh fuck, dat is wel echt fris!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:02 schreef matthijst het volgende:
En fuckin koud verwacht ik.
Grand Teton is het nu sochtends 6 graden.
Dit is echt krap qua planning. Houdt er rekening mee dat je vanuit SFO ongeveer 5 uur onderweg bent naar Yosemite Valley. Waar verblijf je na Mammoth Lakes? Om bij Sequoia NP uit te komen zul je opnieuw een trip van 6-7 uur voor de boeg hebben. Las Vegas slechts 1 dag?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:27 schreef gcjoel het volgende:
24-04-2025 SFO
25-04-2025 SFO
26-04-2025 Yosemite national park
27-04-2025 Yosemite national park +Mammoth Lakes
28-04-2025 Sequoia
29-04-2025 Death valley
30-04-2025 Las Vegas
Wil zo graag eens naar het NWquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:25 schreef matthijst het volgende:
Paar foto's van Grand Teton.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar was ik al bang voor, kans is groot dat de sequoia dan wegvallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is echt krap qua planning. Houdt er rekening mee dat je vanuit SFO ongeveer 5 uur onderweg bent naar Yosemite Valley. Waar verblijf je na Mammoth Lakes? Om bij Sequoia NP uit te komen zul je opnieuw een trip van 6-7 uur voor de boeg hebben. Las Vegas slechts 1 dag?
Wij hebben LV in vier uur gedaan. Vonden het helemaal niks.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is echt krap qua planning. Houdt er rekening mee dat je vanuit SFO ongeveer 5 uur onderweg bent naar Yosemite Valley. Waar verblijf je na Mammoth Lakes? Om bij Sequoia NP uit te komen zul je opnieuw een trip van 6-7 uur voor de boeg hebben. Las Vegas slechts 1 dag?
Even over het Salt Lake lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, kans is groot dat de sequoia dan wegvallen.
We hebben dus nog niks gepland, alleen een paar dingen waar ik echt per se heen wil, zoals grand canyon en yellowstone.
Las Vegas willen we gewoon even gezien hebben, we boeken daar zo'n fancy idioot hotel op the strip. Maar verder heb ik daar niks te zoeken, 1 nacht lijkt me meer dan genoeg dus.
Zit vooral ook met het stuk van Bryce tot Grand Teton, volgens mij ook een behoorlijk eind met ogenschijnlijk weinig interessants ertussen.
Daar kan ik zeker inkomen hoor, het is zeer overweldigend allemaal. Wij vinden gokken (slots) dan nog leuk, dus daarom waren we er wat langer.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wij hebben LV in vier uur gedaan. Vonden het helemaal niks.
Sequioa skippen zou wel logischer zijn voor je route ja, hoe jammer dat ook is om NIET te zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, kans is groot dat de sequoia dan wegvallen.
We hebben dus nog niks gepland, alleen een paar dingen waar ik echt per se heen wil, zoals grand canyon en yellowstone.
Las Vegas willen we gewoon even gezien hebben, we boeken daar zo'n fancy idioot hotel op the strip. Maar verder heb ik daar niks te zoeken, 1 nacht lijkt me meer dan genoeg dus.
Zit vooral ook met het stuk van Bryce tot Grand Teton, volgens mij ook een behoorlijk eind met ogenschijnlijk weinig interessants ertussen.
Ja, zoiets was het. Zo decadent allemaal. Bah, En dan wordt je op een geven moment ook steeds lastig gevallen door die foldertjes-uitdelers. Toen waren we snel weg.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar kan ik zeker inkomen hoor, het is zeer overweldigend allemaal. Wij vinden gokken (slots) dan nog leuk, dus daarom waren we er wat langer.
Het idee was in ieder geval een wandeling of iets naar beneden te doen. Misschien ook helikopter vlucht.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sequioa skippen zou wel logischer zijn voor je route ja, hoe jammer dat ook is om NIET te zien.
Wat is jullie plan rond Grand Canyon? Ga je de canyon in met een overnachting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |