Mocht je tips willen, laat het me weten! De natuur in California is adembenemend dus ik raad je echt aan dat serieus te overwegen als combi (ook al ligt jullie hart bij de steden).quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hebben een vrij aanhankelijke kat die alleen thuis zit (pensions vindt hij niks). Komt wel elke dag iemand langs om aandacht te geven, maar gevoelsmatig voelt het toch niet helemaal goed om dan langer dan 10 dagen te gaan. Dus de echt langere rondreizen (naast dat we er al een paar gedaan hebben voordat we hem hadden) komen over een paar jaar wel weer.
Neigen idd het meeste naar SF + Yosemite, en Sequoia kunnen we ook meenemen ja. Yosemite ook eerder gezien, maar ook daar hadden we maar 1 dag, dus veel te weinig tijd gehad daar. Wij zijn echter echte city trippers en de lijst met wat we willen zien in SF en omgeving er om heen is zo groot dat het misschien net wat teveel wordt als we ook nog Yosemite willen doen.
Tijdens onze allereerste rondreis in de VS veel van de natuur gezien gelukkig. Als het wat dichterbij komt heb ik vast nog wel wat vragen, bedankt!quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mocht je tips willen, laat het me weten! De natuur in California is adembenemend dus ik raad je echt aan dat serieus te overwegen als combi (ook al ligt jullie hart bij de steden).
Zeker! Maar die gaan het internet niet opquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:26 schreef Hyperdude het volgende:
Klinkt goed.![]()
Hebbie ook leuke foto's?
Jammer! Altijd leuk om foto's te zien van minder bezochte gebieden. Ook geen foto's zonder jullie erop?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:26 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker! Maar die gaan het internet niet op
Heb je toevallig een naam of website van het restaurant? Familie van mij is naar Atlanta verhuisd en ga daar de komende jaren in de buurt komen!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:03 schreef manny het volgende:
Terug.
- Veel gereden, en omdat we combineerden met familiebezoek niet de meest voor de hand liggende locaties aangedaan
- Alabama: warm, mooi, rustig, echt landelijk Amerika zoals je het van films kent, inclusief de zuidelijk shoot all, ask later mentaliteit. Talloze "Trump Won" vlaggen en eindeloze stickers over hoeveel wapens ze in hun pick-up hebben liggen..
- National park, Tennessee, Smokey Mountains: druk, mooi, uitgestrekt, beren op de parkeerplaats van het appartement....
- Nashville, te kort geweest: maar allerbeste southern BBQ verzameling eten die ik in ieder geval gegeten heb, op basis van tip van AirBNB verhuurder. Als je er ooit komt: huur bij deze man. Het is een belevenis op zichzelf.
https://www.airbnb.no/rooms/15142243
Chicago: Loved it. Ongelooflijk geluk dat we in een fantastisch huis bij familie konden slapen. Wedstrijdje honkbal, geweldige binnenstad, architectuur, water, hotdogs...
En onderweg nog van alles en nogwat. Dikke auto huren is wel een tip als je veel rijdt, kost maar weinig extra en heb je echt wel de lol van. Het was warm, warm, warm de afgelopen weken. Dus dan is een ruime wagen met blazende airco en genoeg ruimte extra lekker.
Shooting range helaas niet aan toegekomen en in de laatste week werd meneer Trump nog door zijn oor geschoten, dus dat ook nog even meegekregen vanuit Amerikaans perspectief
En:
- Die Alamo tip voor huren auto van hier / alles Amerika forum (incl de code), lijkt echt goud. Familieleden betaalden zelf meer en waren onder de indruk van de prijs die wij betaalden.
- Als die laatste koffer die nog in "focking" london staat nu ook nog thuiskomt, dan helemaal tevree....
Edley's, ze hebben een paar restaurants in Nashville en omgeving.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:02 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Heb je toevallig een naam of website van het restaurant? Familie van mij is naar Atlanta verhuisd en ga daar de komende jaren in de buurt komen!
Ik heb de Airbnb ook opgeslagen.
Er is lange tijd bij alamo.de een code actief geweest waar je soms best flinke korting mee kreeg, THPPS30. Die is alleen niet meer geldig helaas.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:09 schreef superkimmi het volgende:
@:manny welke tip voor autohuur bij Alamo bedoel je?
Thanks! En helaas hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is lange tijd bij alamo.de een code actief geweest waar je soms best flinke korting mee kreeg, THPPS30. Die is alleen niet meer geldig helaas.
Ja zijn momenteel nog maar weinig lucratieve codes bij de autoverhuurdersquote:
Klopt. Dat was em. Jammer dat ie het niet meer doet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is lange tijd bij alamo.de een code actief geweest waar je soms best flinke korting mee kreeg, THPPS30. Die is alleen niet meer geldig helaas.
Wat tofquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:35 schreef superkimmi het volgende:
Jaaaa de kogel is door de kerk! Na een jaar lang dubben over wat te doen met onze vakantie ivm nieuwe banen en aankomende staaroperaties van @:kapiteiniglo hebben we zojuist geboekt.
Twee weken USA in oktober. We vliegen op JFK, hebben dan 5 nachten een hotel in New York en daarna nog 10 dagen vrij in te vullen met huurauto
Tof vooruitzicht! Wat is het idee voor die 10 dagen erna?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:35 schreef superkimmi het volgende:
Jaaaa de kogel is door de kerk! Na een jaar lang dubben over wat te doen met onze vakantie ivm nieuwe banen en aankomende staaroperaties van @:kapiteiniglo hebben we zojuist geboekt.
Twee weken USA in oktober. We vliegen op JFK, hebben dan 5 nachten een hotel in New York en daarna nog 10 dagen vrij in te vullen met huurauto
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef EllyLilly het volgende:
Bedankt voor dit uitgebreide verslag! Ik ben van plan om volgend jaar een roadtrip door de Verenigde Staten te maken en jouw ervaringen zijn heel waardevol. Heb je tips voor het plannen van de route en het boeken van accommodaties in de nationale parken?"
Tehen de persoon die ze dan slaapmaskers kan aansmerenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Tehen de persoon die ze dan slaapmaskers kan aansmeren
Welke regio/staten? Onderschat de afstanden niet tussen A en B en ook in de VS geldt (bij nationale parken): location, location, location. Hoe dichter bij een hotspot, hoe duurder de accomodaties meestal zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef EllyLilly het volgende:
Bedankt voor dit uitgebreide verslag! Ik ben van plan om volgend jaar een roadtrip door de Verenigde Staten te maken en jouw ervaringen zijn heel waardevol. Heb je tips voor het plannen van de route en het boeken van accommodaties in de nationale parken?"
Sowieso een beetje afhankelijk van het park dat je heengaat of het nodig is om in het park te zitten (en of het überhaupt kan). Ga je bijvoorbeeld naar Arches/Canyonlands, dan kun je prima in Moab zitten. Maar bij een Yellowstone is in het park wel aan te raden, zelfs vanuit West-Yellowstone dat letterlijk tegen het park aan ligt is het nog zeker een uur rijden voor je bij het '8-je' bent aangekomen. En terug duurt het vaak nog langer omdat er dan vaak bizons over de weg lopen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welke regio/staten? Onderschat de afstanden niet tussen A en B en ook in de VS geldt (bij nationale parken): location, location, location. Hoe dichter bij een hotspot, hoe duurder de accomodaties meestal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |