Concepts drop was zeker gaaf. Ik heb alleen de Mellow.quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen vette releases meer gecopt. Inmiddels goed 50 a 60 paar sneakers thuis, dus is wel even goed zo.
Hoogtepunten van dit jaar waren voor mij wel de Nike x Concepts. Heb dan ook alledrie de releases uit het pack kunnen bemachtigen.
Verder de crêpe Soft Grey’s nog en andere toffe paartjes.
Zeker een toffe winkel. Helaas zijn daar de resell prijzen bizar hoog. Maar wel tof om bepaalde paartjes in-hand te hebben.quote:Op zondag 10 december 2023 05:23 schreef Kreator het volgende:
Ik stond net met am1 Travis scott in de hand maar vond 400 toch te gortig. wel mooie sneakerwinkel hier in vegas, Cool Kicks.
Van Ramitheicon, voor de kenners.
Resell is dit jaar juist flink afgenomen toch? Ik vind het juist weer leuk(er) aan het worden. Paartjes verkopen niet meer uit en iedereen kan kopen wat ze willen. Resell zit alleen nog op de meest exclusieve of unieke paartjes.quote:Op zondag 10 december 2023 10:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De ‘Heavy’ zijn nice, die draag ik zo nu en dan. De ‘Mellow’ ben ik al aan het beaten. Heb er nog genoeg om te dragen en moet nog wat kwijt. Zat op 100 paar, zit nu op 90.
Iedereen en zn moeder is aan het resellen. Met alles. Dus ik kap ermee. Heb er geen lol meer in. Wel in het dragen, maar word niet meer warm van iedere release.
Geen idee, heb dit jaar niet echt opgelet. Was zelf erg van Diadora, maar daar was het zelfs lastig om collabs te coppen op een gegeven moment. Om over New Balance (zelfs sommige GRs!) maar te zwijgen. Heb toen maar besloten om in 2023 lekker rustig aan te doen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:08 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Concepts drop was zeker gaaf. Ik heb alleen de Mellow.
De Soft Grey is echt underrated. Heerlijke sneaker.
[..]
Zeker een toffe winkel. Helaas zijn daar de resell prijzen bizar hoog. Maar wel tof om bepaalde paartjes in-hand te hebben.
[..]
Resell is dit jaar juist flink afgenomen toch? Ik vind het juist weer leuk(er) aan het worden. Paartjes verkopen niet meer uit en iedereen kan kopen wat ze willen. Resell zit alleen nog op de meest exclusieve of unieke paartjes.
Ik zal binnenkort eens gaan kijken welke paartjes ik dit jaar allemaal gekocht heb. Ik ben bang dat de teller dit jaar weer boven de 20 zit.
Oh die is zo mooi.quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Wat is een ieders tofste item in de collectie?
Ik had laatst de Denham X Nike Air Max 90 nog in mijn hand. Die is qua materialen wel echt dope. Ook het paartje Blazers uit dat pack heeft echt buttery soft leer en mooie details.
Geen grails weliswaar, maar wel een schoen die ik kan waarderen voor wat het is.
Castellersquote:Op maandag 11 december 2023 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
Een van mijn mooiste (wellicht dé mooiste) paartjes in mijn collectie
[ afbeelding ]
Goede inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2023 20:59 schreef Kreator het volgende:
Waar ik verreweg de meeste opmerkingen over krijg en tevens favoriet:
[ afbeelding ]
Die zijn idd vrij opvallendquote:Op maandag 11 december 2023 23:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede inderdaad.
[ afbeelding ]
De Far Outs voor wie zich afvraagt.
Dat is een gevalletje Kill Your Darlingsquote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Is ook wel seizoensgebonden, maar momenteel toch wel de volgende:quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Ik had laatst de Denham X Nike Air Max 90 nog in mijn hand. Die is qua materialen wel echt dope. Ook het paartje Blazers uit dat pack heeft echt buttery soft leer en mooie details.
Geen grails weliswaar, maar wel een schoen die ik kan waarderen voor wat het is.
Heb een gedeelde eerste plaats voor de witte Patta Waves en de Animal 2.0's denk ik..quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Heel vet!quote:Op maandag 11 december 2023 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
Een van mijn mooiste (wellicht dé mooiste) paartjes in mijn collectie
[ afbeelding ]
Ik vind die Scream Gream echt een underrated paartje. Tof!quote:Op maandag 11 december 2023 19:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mijn mooiste sneaker in mijn bescheiden collectie (kun je 5 paar überhaupt een collectie noemen) is de Nike Air Max 90 Elemental Gold.
[ afbeelding ]
Mijn nummer 2 is de AM90 XXXV Anniversary Emerald Scream Green, met hele mooie jeans stof erin verwerkt.
[ afbeelding ]
De Mellow is zeker een sneaker die hoog mag eindigen dit jaar. Door een groot publiek gekocht en gedragen, maar daardoor niet minder speciaal. Ik draag ze ook graag.quote:Op maandag 11 december 2023 20:59 schreef Kreator het volgende:
Waar ik verreweg de meeste opmerkingen over krijg en tevens favoriet:
[ afbeelding ]
De Far Outs staan op mijn lijstje om op de plank te zetten. Alleen nu iets te duur voor iets wat ik niet ga dragen.quote:Op maandag 11 december 2023 23:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede inderdaad.
[ afbeelding ]
De Far Outs voor wie zich afvraagt.
Oeh, die END collab is echt heel gaaf!quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:06 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat is een gevalletje Kill Your Darlings
Sowieso verandert dat regelmatig door nieuwe aanwinsten of (met pijn in het hart) afscheid nemen van oudere paren.
Als ik toch moet kiezen, dan maar per merk (waarvan er sprake is dat een paar ervan tot de favorieten uit mijn hele collectie hoort)
Play Cloths x Saucony Shadow 5000 "Cotton Candy" (Dream Blue)
[ afbeelding ]
END. x Diadora N9002 "Lido"
[ afbeelding ]
Social Status x Nike Dunk Mid "Strawberry Milk" (runner-up: de witte CW van Patta x Nike Air Max 1 "Waves")
[ afbeelding ]
size? x asics Gel-Lyte III "Iris" (25th anniversary (unofficial))
[ afbeelding ]
En een honourable mention voor een sneaker die niet per se mijn favoriet is, maar waarvan ik het tof vind dat ik 'm heb omdat de Europese release werd geannuleerd en ik het voor een dikke steal via eBay ooit heb gecopt. Waarschijnlijk één van de weinigen buiten de VS die een paar heeft.
atmos x PONY Slam Dunk Hi "New York State of Mind" (Statue of Liberty)
[ afbeelding ]
De Monarch is de enige die ik niet heb kunnen pakken........... Dit is mijn goal voor 2024. Persoonlijk vind ik dit de mooiste van het pack.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is ook wel seizoensgebonden, maar momenteel toch wel de volgende:
Nike Air Max 1 x Patta Monarch
[ afbeelding ]
Nike Air Max 1 Amsterdam
[ afbeelding ]
Can't go wrong met deze OG Reds.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:15 schreef dimmak het volgende:
Fuck vergeten. Maar vrijwel alle versies van University Reds staan ver bovenaan, ongeacht seizoen. Zelf heb ik alleen nog de Anniversary Reds. Iets met nostalgie.
[ afbeelding ]
Eigenlijk altijd wel weer de laatste die ik heb gekocht…quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel weer de laatste die ik heb gekocht…
Dus nu deze:
[ link | afbeelding ]
Heb nog twee verse paartjesquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:15 schreef dimmak het volgende:
Fuck vergeten. Maar vrijwel alle versies van University Reds staan ver bovenaan, ongeacht seizoen. Zelf heb ik alleen nog de Anniversary Reds. Iets met nostalgie.
[ afbeelding ]
Eén van de beste AM1 uit die era waarin de shape nogal vaak te wensen overliet. Kijkend naar de resell nog altijd spijt dat ik die in Parijs bij size? niet heb meegenomen omdat ik het in die tijd financieel minder breed had (net vader geworden, veel te dure huurwoning in het centrum)quote:Op woensdag 13 december 2023 20:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Heb nog twee verse paartjes
Dit is overigens de lekkerst zittende Air Max 1 in mijn collectie:
[ afbeelding ]
Jaloers!quote:Op woensdag 13 december 2023 20:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Heb nog twee verse paartjes
Dit is overigens de lekkerst zittende Air Max 1 in mijn collectie:
[ afbeelding ]
Poh die zijn idd wel lekker hoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:28 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Twee favo's, de voorste heb ik aangehad op 't feest van m'n bruiloft
[ afbeelding ]
Andere favo, als fotograaf mocht deze niet ontbreken
Diadoraquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:06 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat is een gevalletje Kill Your Darlings
Sowieso verandert dat regelmatig door nieuwe aanwinsten of (met pijn in het hart) afscheid nemen van oudere paren.
Als ik toch moet kiezen, dan maar per merk (waarvan er sprake is dat een paar ervan tot de favorieten uit mijn hele collectie hoort)
Play Cloths x Saucony Shadow 5000 "Cotton Candy" (Dream Blue)
[ afbeelding ]
END. x Diadora N9002 "Lido"
[ afbeelding ]
Social Status x Nike Dunk Mid "Strawberry Milk" (runner-up: de witte CW van Patta x Nike Air Max 1 "Waves")
[ afbeelding ]
size? x asics Gel-Lyte III "Iris" (25th anniversary (unofficial))
[ afbeelding ]
En een honourable mention voor een sneaker die niet per se mijn favoriet is, maar waarvan ik het tof vind dat ik 'm heb omdat de Europese release werd geannuleerd en ik het voor een dikke steal via eBay ooit heb gecopt. Waarschijnlijk één van de weinigen buiten de VS die een paar heeft.
atmos x PONY Slam Dunk Hi "New York State of Mind" (Statue of Liberty)
[ afbeelding ]
Deze had ik zeker gewild. Wow.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jaloers!
De meest comfortable AM1's uit mijn collectie zijn de Nike Air Max 1 Pinnacle Sail. Zitten echt super, ze zijn helaas niet meer zo mooi.
[ afbeelding ]
Oeh damn. Die heb ik misgegrepen. Dat wordt wereldwijd de sneaker van 2023.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:34 schreef Mubassie het volgende:
Dit is mijn mooiste (en duurste) paartje:
[ afbeelding ]
Ik heb ze van een reseller hoorquote:Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Oeh damn. Die heb ik misgegrepen. Dat wordt wereldwijd de sneaker van 2023.
Persoonlijk vind ik de Nike Air Max 1 Think Tank misschien wel de beste AM1 van 2023
Op de vorige pagina heeft Bas een aantal AM1's gepost die in 2024 uit zouden moeten komen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik heb ze van een reseller hoor
De 4 paar AJ4's die ik heb komen trouwens allemaal van resellers.
Heb één keer early access gehad op de AJ4 Thunder, maar die vond ik dan weer niks.
Komende tijd eens kijken voor een nieuw paartje AM1. Het moet wel een beetje een uitgesproken cw zijn, enige tips?
Zag het, maar allen niet mijn dingquote:Op donderdag 14 december 2023 19:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Op de vorige pagina heeft Bas een aantal AM1's gepost die in 2024 uit zouden moeten komen.
AJ4's zijn wel tof
AJ1 heb ik helemaal niks mee.
Zijn dat dezelfde als "Design by Japan"?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Nike Air Max 1 Think Tank misschien wel de beste AM1 van 2023
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Diadora![]()
Heb dit merk mss al 20j niet meer bekeken want vroeger vond ik ze echt niets..
Door jouw foto gaan checken en![]()
Had ik het maar niet gedaan
Hier trouwens ook een Saucony fan
Liefde voor Diadora en Sauconyquote:Op donderdag 14 december 2023 20:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zag hierboven ook een mooi paartje Diadora staan
Ja dat is dezelfde. WMNS is gewoon vreemd. Soms heb je dat het slechts tot maat 43.5 gaat en soms weet niet. Soms vallen ze smaller, maar soms ook weet niet. Bij deze 'Design by Japan (Think Tank)' lijkt het beiden niet het geval te zijn. Ze vallen niet smal en ze komen in grote maten. Het enige is dat de maatvoering dus anders is.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde als "Design by Japan"?
Trouwens, ik zie overal "wmns" bij staan.. Maar wel grote maten. Hoe zit dat?
Yes die zijn gaaf! Hele mooie materialen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn favoriete paar![]()
[ afbeelding ]
Ja die zit er IRL een stuk beter uit dan op de stock foto'squote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik vind ze echt mooi. Heb ze via stocks gekochtquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:16 schreef D_A het volgende:
[..]
Ja die zit er IRL een stuk beter uit dan op de stock foto's
Ik heb afgelopen lente bij Concepts in Boston nog geprobeerd mijn vrouw ervan te overtuigen deze te coppen aangezien er geen EU release van is geweest, maar door de gele zool twijfelde ze teveel en nam uiteindelijk een AF1 GR meequote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had die blauwe met ribstof. Teruggestuurd omdat het echt enorm slechte kwaliteit was.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die (en de roze) was ook een flinke overproductie.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had die blauwe met ribstof. Teruggestuurd omdat het echt enorm slechte kwaliteit was.
Ik wil deze ook wel. Hoe zit het met die maat dan? Klopt het dat ik dan voor EU44.5/US10.5 US12(W) moet hebben? Bij GOAT en Fight Club zijn ze nog redelijk geprijsd te krijgen. Iemand tips welke partij degelijk is? Ik heb alleen ervaring met StockX als reseller.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja dat is dezelfde. WMNS is gewoon vreemd. Soms heb je dat het slechts tot maat 43.5 gaat en soms weet niet. Soms vallen ze smaller, maar soms ook weet niet. Bij deze 'Design by Japan (Think Tank)' lijkt het beiden niet het geval te zijn. Ze vallen niet smal en ze komen in grote maten. Het enige is dat de maatvoering dus anders is.
Vandaar dat ik hier, naast mijn maat 44, nog een maat 43 heb liggen, omdat ik verkeerd gerekend had. Deze mag weg voor retail + verzend.
Ja klopt qua maat.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik wil deze ook wel. Hoe zit het met die maat dan? Klopt het dat ik dan voor EU44.5/US10.5 US12(W) moet hebben? Bij GOAT en Fight Club zijn ze nog redelijk geprijsd te krijgen. Iemand tips welke partij degelijk is? Ik heb alleen ervaring met StockX als reseller.
Oh die 'When Pigs Fly' is echt heel tof. Er staan nog een aantal (redelijk betaalbare) SBs op mijn wensenlijst.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:21 schreef Xurk het volgende:
Flight Club is ook degelijk en betrouwbaar, één van de allereerste consignment winkels zelfs volgens mij,ver voordat StockX überhaupt bestond. Toch zou ik tegenwoordig eerder op StockX kopen (als jouw maat daar is) aangezien je bij Flight Club hoogstwaarschijnlijk nog te maken krijgt met importkosten, bij StockX niet.
Ik heb bij Flight Club 9 jaar geleden de Concepts x NikeSB Dunk High "When Pigs Fly" besteld wat destijds een grail was en die ik ondanks zorgvuldig mee omgaan na alle jaren toch redelijk af heb gedragenEerder dit jaar (met pijn in mijn hart) verkocht omdat ik met het Strawberry Milk paartje een waardige vervanger in huis had gehaald.
[ afbeelding ]
afbeelding
Ander nieuws: vorige week een sneaker tattoo laten zetten! Een fineline pinwheel van vijf schoenen, van ieder merk wat ik graag draag mijn favoriete silhouetIk zal binnenkort een foto delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |