Je kunt je natuurlijk ook identificeren als jongenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeer mooi.
Donkerblauw en verschillende materialen. Als ik een jongen was had ik ze zeker willen hebben.
Je hebt nu de AM90 Gore-Tex modellen. Ideaal voor de regenachtige dagen. Makkelijk schoon te houden ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Nu het weer een tijdje droog is geweest de afgelopen week mijn 3 AM90's weer eens foot time gegeven
Een daarvan is deels van suède dus die draag ik alleen als ik zeker weet dat ik nergens kom waar het nat of vies is![]()
![]()
Die andere 2 zit veel wit in en daar hou ik ook rekening mee met wat ik doe en waar
Wellicht dat ik in het voorjaar of de zomer eens ga kijken voor een aanvulling op mijn bescheiden collectie.
Ik vind de CW mooi en perforated nubuck toebox ziet er ook nice uit. Maar de andere franjes vind ik meh en inderdaad jammer dat het de '86 big bubble is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.sneakersquad.(...)jackie-robinson-day/
Ben an sich niet zo'n hele grote AM1 dan, maar deze zijn wel nice.
Release 15 april.
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze danquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:21 schreef Xurk het volgende:
Ander nieuws: vorige week een sneaker tattoo laten zetten! Een fineline pinwheel van vijf schoenen, van ieder merk wat ik graag draag mijn favoriete silhouetIk zal binnenkort een foto delen
Leuke tattoo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze dan
[ afbeelding ]
Verder een ongewoon drukke maand gehad qua aankopen voor mijn doen (ik beperk me normaliter tot 4 á 5 paar per jaar), had ermee te maken dat ik einde jaar nog een paar 'mocht', ik vervolgens een gematcht bod kreeg op StockX die ik al meer dan een jaar had staan en vervolgens ik mijn eerste paar van dit jaar via een FB groep op de kop heb getikt waar het voor een mooie prijs werd aangeboden
Via StockX: Overkill x New Balance 1500 "Berlin - City of Values"
[ afbeelding ]
Laatste van 2024: Jae Tips x Saucony Grid Shadow 2 "What's the Occasion?" ("Wear To A Date"); fun fact: mijn vrouw die 99% van de tijd alleen Nike rockt heeft deze óók gecopt en nu kunnen we voor het eerst ooit twinnenOok nog eens in Saucony
![]()
[ afbeelding ]
En afgelopen week binnengekomen, dankzij de Facebook groep Diadora Talk: AFEW x Diadora N9002 "Master Formula"
[ afbeelding ]
Thanks! Ik ben ook heel blij ermee! Tegelijkertijd met een andere persoonlijkere laten zetten, tevens mijn allereerste tatoeages.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke tattoo.![]()
Op basis van de kleur van al die sneakers denk ik dan meteen: wat voor kleur kleding (of bv auto) heb je? Ook kleurrijk?
Hele toffe aankopen!quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze dan
[ afbeelding ]
Verder een ongewoon drukke maand gehad qua aankopen voor mijn doen (ik beperk me normaliter tot 4 á 5 paar per jaar), had ermee te maken dat ik einde jaar nog een paar 'mocht', ik vervolgens een gematcht bod kreeg op StockX die ik al meer dan een jaar had staan en vervolgens ik mijn eerste paar van dit jaar via een FB groep op de kop heb getikt waar het voor een mooie prijs werd aangeboden
[ afbeelding ]
Laatste van 2024: Jae Tips x Saucony Grid Shadow 2 "What's the Occasion?" ("Wear To A Date"); fun fact: mijn vrouw die 99% van de tijd alleen Nike rockt heeft deze óók gecopt en nu kunnen we voor het eerst ooit twinnenOok nog eens in Saucony
![]()
[ afbeelding ]
En afgelopen week binnengekomen, dankzij de Facebook groep Diadora Talk: AFEW x Diadora N9002 "Master Formula"
[ afbeelding ]
Hele dikke aankopen. Was ooit lid van de Diadora Talk FB groep. Leuke meetups gehad nog, oa photo shoot gedaan voor de voor de Afew “Master Formula” contest. Zo nu en dan nog wel contact met wat gasten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rond de 15 sneakers gekocht op Stockx. Nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Heisenberg10 het volgende:
Hey,
Ik heb via Stockx schoenen gekocht en ook betaald. Echter heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen. Niet per mail en ook niet op mijn account. Ik heb de klantenservice gemaild, alleen wacht ik nu al dagen op een reactie.
Hoe betrouwbaar is die site volgens jullie?
Vergeten te reageren, maar AFEW heeft zoveel goede collabs! Die "Goethe" Shadow Master is ook weer een pareltje jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hele dikke aankopen. Was ooit lid van de Diadora Talk FB groep. Leuke meetups gehad nog, oa photo shoot gedaan voor de voor de Afew “Master Formula” contest. Zo nu en dan nog wel contact met wat gasten.
Mijn vriendin en ik droegen beide de Saucony x Afew “Goethe”. Alleen zij heeft ze helemaal afgedragen.
Daarnaast hadden we beide de Asics GTII x Afew “Uplifting Pack” en hebben we nu beide nog de AM1 Safari/Cobblestone
Lekker ANWB-stel.
Kun je ze bellen dan? Ik zie alleen maar mogelijkheden om te mailen en chatten.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:15 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Rond de 15 sneakers gekocht op Stockx. Nooit problemen gehad.
Ik zou maandag even bellen voor de bevestiging.
Ah, dat weet ik niet. Zelf nooit nodig gehad.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:57 schreef Heisenberg10 het volgende:
[..]
Kun je ze bellen dan? Ik zie alleen maar mogelijkheden om te mailen en chatten.
Dat vind ik juist wel mooi.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Die Kings Day is idd tof ja.
Jammer van die extra mini swoosh, dat haat ik.
Heb na deze post een paartje Diadora's besteldquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom worden je sneakers zwaar belast? En is de maat van je Saucony's wel goed en welke van die modellen die jij hebt heb je last van?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb na deze post een paartje Diadora's besteld
Ben erg benieuwd naar het draagcomfort want mijn sneakers worden zwaar belast (en mijn voeten dus ook).
Die Saucony's zijn ook mooi maar vond deze kleuren combi niet (net zoals de Diadora's in jouw post niet).
Ik heb denk ik 4 paar Saucony's maar heb altijd het gevoel dat mijn voeten daarin naar voor schuiven omdat de zool aan de voorkant zo laag is, dat is wel spijtig. Lang aandoen is dus geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |