Ik ookquote:Op zondag 1 oktober 2023 10:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben nooit gestopt maar ik verwelkom alle nieuwe/herboren piraten graag.
Niet letterlijk nee, bedankt voor je scherpe analyse.quote:
Als je het wel kan betalen kun je de biefstuk ook gewoon bij de lokale slager halen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee, bedankt voor je scherpe analyse.
Feit blijft dat ze schandalig hoge prijzen vragen en woekerwinsten maken. Genoeg zodat ik, zonder scrulpures, een biefstuk of twee per week niet afreken.
Omgekeerde wereld vriend. Omdat de supermarkt mij zelf laten scannen, want kostenbesparingen, moet ik maar naar de slager?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:24 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als je het wel kan betalen kun je de biefstuk ook gewoon bij de lokale slager halen.
Of heb je daarvoor ook een excuus om niet te hoeven afrekenen?
Ik ben geen vrienden met dievenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:25 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld vriend. Omdat de supermarkt mij zelf laten scannen, want kostenbesparingen, moet ik maar naar de slager?
Nee, dan moet je maar de consequentie van je keuzes aanvaarden.
Totaal niet gerelateerd, maar heb je anders een foto van jezelf voor ons, en de locaties waar je vaak steelt? Doen we niks mee natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:41 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gerechtvaardigd. De supermarkten stelen ook van mij, ik moet immers eten. Prijzen omhoog, service omlaag, kosten omlaag. Prima, dan doe ik het op deze manier.
Wie steelt er van wie ...quote:
two wrongs don't make one right.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:44 schreef RAVW het volgende:
Waarom is het bij een ondernemer gerechtvaardigd en waarom bij een klant niet?
Beetje raar, een foto vragen van mij. Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Totaal niet gerelateerd, maar heb je anders een foto van jezelf voor ons, en de locaties waar je vaak steelt? Doen we niks mee natuurlijk
Nergens zeg ik dat ik hip en slim ben, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:30 schreef FYazz het volgende:
Kunt het stelen verpakken als salestechniek, maar zoals vaker bij sales is dat niets meer dan gebakken lucht. Je bent gewoon strafbaar en pauper bezig i.p.v. hip en slim.
Dikke, dikke onzin. Supermarkten worden op hun vigners getikt, en doen er niets mee.quote:
Ik neem aan dat ik dat grapje niet uit hoef te leggen. Info doorsturen naar die supermarkten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Beetje raar, een foto vragen van mij. Waarom zou je dat willen?
Okee, fijn dit soort NSB achtige praktijken. Wees maar trots op jezelf, je hebt een supermarkt concern weer geholpen!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dat grapje niet uit hoef te leggen. Info doorsturen naar die supermarkten natuurlijk.
Take a chill pill dude, maakte maar een grapje.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Okee, fijn dit soort NSB achtige praktijken. Wees maar trots op jezelf, je hebt een supermarkt concern weer geholpen!
Wellicht krijg je wat extra zegeltjes. Wel netjes alles scannen, en we controleren je ook nog omdat we je niet vertrouwen. Bedankt!
stelen is hoe dan ook fout. kan me niet voorstellen dat je serieus bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:54 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dikke, dikke onzin. Supermarkten worden op hun vigners getikt, en doen er niets mee.
De ondernemer mag de klant oplichten, maar andersom is het een schande. Het is een schande dat er niet tegen wordt opgetreden. Daarom zelf maar het recht in handen nemen.
Bedankt, fijne middag nogquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
stelen is hoe dan ook fout. kan me niet voorstellen dat je serieus bent.
verder ga ik er geen tijd of moeite in steken. succes ermee
Iedereen die het op zijn telefoon gebruikt?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:28 schreef alexmarvel het volgende:
Kijk naar Spotify, wie heeft daarbij een aparte abbo?
Een deel ervan gebruikt de gratis versie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Iedereen die het op zijn telefoon gebruikt?
Oh wist niet eens dat er een gratis versie was die werkte op de telefoon, dan mag je alleen shuffle ofzo toch, dat lijkt me geen manier om muziek te luisteren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een deel ervan gebruikt de gratis versie.
Heb ik ook een behoorlijke tijd geprobeerd, maar dat frustreerde al net zo erg als die gratis apps van RTL en SBS (eerder in dit topic vermeld). Maar goed, dat hebben ze natuurlijk niet voor niets zo gemaakt.
En 6 skips per uur.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat er een gratis versie was die werkte op de telefoon, dan mag je alleen shuffle ofzo toch, dat lijkt me geen manier om muziek te luisteren.
Wat ik wel mis is een fatsoenlijke album shuffle (maar die mist in veel software) ik wil gewoon een lijst met albums en dan daarvan een random album luisteren en dan een ander album. Foobar en een aantal linux spelers hebben dat wel gewoon en het is echt iets dat ik erg zou waarderen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En 6 skips per uur.
Als ik een of andere playlist doorneem om de dingen met potentie eruit te vissen, zit ik zo aan de 20.
Je bent niet verplicht daar te kopen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee, bedankt voor je scherpe analyse.
Feit blijft dat ze schandalig hoge prijzen vragen en woekerwinsten maken. Genoeg zodat ik, zonder scrulpures, een biefstuk of twee per week niet afreken.
Ja, dan maar niet etenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht daar te kopen.
Je klopt jezelf anders behoorlijk op de borst dat jij dit doet en gebruikt het zelfs in je salesteam. Weet je werkgever dat je andere werknemers leert om te stelen?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Beetje raar, een foto vragen van mij. Waarom zou je dat willen?
[..]
Nergens zeg ik dat ik hip en slim ben, dat maak jij er van.
Zie ook het antwoord van @:RAVW, dat zijn gewoon feiten. Steeds meer betalen voor minder, dat kent z'n grenzen. De supermarkt maakt woekerwinsten, knijpt leveranciers af, vraagt torenhoge prijzen aan consumenten. Voedsel hebben we nodig om te overleven. Daarom heb ik geen schaamte als ik een biefstukje niet afreken. Dat zouden er meer moeten doen, daar leren ze hopelijk van. Sterker nog, ik zou meer dan alleen een biefstukje niet moeten afrekenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |