SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ken ik dan weer niet. Het zal Mona Lisa heten.
Oh ja, daar heb ik wel eens iets van gezien. Bij Willem Duis dacht ik.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:26 schreef Melting het volgende:
Het nummer dat de doorbraak van Andre van Duin in luidde.....
Dat zou dan weer meer een nummer van ConnyvandenBos zijn.quote:
quote:
Heb net bevestigd gekregen dat mijn broer wel eens met deze bus gereden heeft als chauffeur, maar dat hij niets met crypto doet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Foto is oveirgens in Eindhoven genomen.
Zou zomaar kunnen dat mijn jongere broer hier nog mee rijdt. En die doet niet in crypto, voor zover ik weet.
Gelukkig is die openstaande vraag nog net beantwoord voor het eind van de show. Ga ik toch weer wat rustiger slapen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Heb net bevestigd gekregen dat mijn broer wel eens met deze bus gereden heeft als chauffeur, maar dat hij niets met crypto doet.
Daarom moest ik dat nog even melden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig is die openstaande vraag nog net beantwoord voor het eind van de show. Ga ik toch weer wat rustiger slapen.
Goedemiddag Raf. Hoe gaat het daar?quote:
Goed hoor weekje Ardennen gehad, was wel leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag Raf. Hoe gaat het daar?
Klinkt leuk inderdaad. Fijn dat je er even lekker tussenuit was.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed hoor weekje Ardennen gehad, was wel leuk.
Lekker er even tussenuitquote:Op zondag 1 oktober 2023 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed hoor weekje Ardennen gehad, was wel leuk.
Een leuk vooruitzicht! Nu even wat rotzooi en klunen, maar je krijgt er wel wat voor terug.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen wordt het eerste terras gestraat, ik ben erg benieuwd naar de mooie ronde vorm en hoe de klinkers nou echt ogen in onze tuin, er ligt nu alleen nog maar aangetrild zand.
Kliko’s, tuinmeubelen en de auto zijn bij de buurman ondergebracht en we moeten klunen naar de voordeur
Goedemorgen Melting. Het is wreed; voor het eerst sinds een tijd sliep ik weer eens goed en toen ging de wekker.quote:
Dat is niet lief van die wekker, ik hoop wel functioneel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 05:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Het is wreed; voor het eerst sinds een tijd sliep ik weer eens goed en toen ging de wekker.
Dat had ik in de 2e week van mijn vakantie. De eerste week na mijn vakantie was het wel weer wennen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 05:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Het is wreed; voor het eerst sinds een tijd sliep ik weer eens goed en toen ging de wekker.
Goedemiddag!quote:
Ben er (weer) niet bij, de voorbereidingen voor de finale van het honkbalseizoen zijn in full swing.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:06 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond weer fijne gouwe ouwe vanaf 19.00!
Mooi spandoek.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er (weer) niet bij, de voorbereidingen voor de finale van het honkbalseizoen zijn in full swing.
Vanavond de laatste oefenwedstrijd en dan vanaf zaterdag het echte werk:
[ afbeelding ]
Jammer dat je er niet bij bent, maar veel plezier daarquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er (weer) niet bij, de voorbereidingen voor de finale van het honkbalseizoen zijn in full swing.
Vanavond de laatste oefenwedstrijd en dan vanaf zaterdag het echte werk:
[ afbeelding ]
Goede avond en welkom aRd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Michel Sardouquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:04 schreef Tjoent het volgende:
Het meer van Connemara ofzo niet van BZN
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:04 schreef Tjoent het volgende:
quote:
Welkom Symph en livelink.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:05 schreef Tjoent het volgende:
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook even mee.
Dat mocht BZN willen...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:04 schreef Tjoent het volgende:
Olaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:05 schreef Tjoent het volgende:
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook even mee.
Dat klopt. Bij het afscheidsconcert in de Ahoy deden ze 'm ook, was idd fantastischquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ze dit een keer live horen spelen, en dat deden ze fantastisch
Maar één hand dus. Weer wat geleerd.quote:
Was jij daar dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat klopt. Bij het afscheidsconcert in de Ahoy deden ze 'm ook, was idd fantastisch
Dat mocht ik willen. Zoveel haar heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
Deze zangeres had wel de typisch haardracht die toen populair was.
Had jij dat ook livelink?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen. Zoveel haar heb ik nooit gehad.
Dat had ik niet van je verwacht.quote:
Ik ben ook redelijk vaak naar een optreden geweest, het was echt een fantastische livebandquote:
Was jij ook in Ahoy toen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk vaak naar een optreden geweest, het was echt een fantastische liveband
Best groot fan hoorquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Best groot fan hoor![]()
Ik was een keer op een privéfeestje van oudere mensen. Daar kwamen Jan&Anny optreden en die deden natuurlijk allemaal BZN nummers. Voor het eerste liedje begon zeiden ze: ja, dit kennen natuurlijk alleen alle ouderen hier in het zaaltje.
Maar die ouderen zongen niet mee en ik wel
Dus toch. Voortaan maar eerder mijn mond opentrekken.quote:
Als het klinkt als......quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus toch. Voortaan maar eerder mijn mond opentrekken.
quote:
Tjoent was wel heel snel bij deze.quote:
Ja, toen zat ik nog naar de Enchanted Lady te luisteren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Tjoent was wel heel snel bij deze.
Jij bent snel, maar ik ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hee mijn edit staat er niet bijik teken protest aan.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
Al is de edit nog zo snel, Melting achterhaalt hem wel.
Ja, inderdaad. Zijn andere hit vind ik ook lekker. Iets met Thieve.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
Ik heb dit altijd een fijn nummer gevonden.
Typische jaren 80 sound.
You little thief.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zijn andere hit vind ik ook lekker. Iets met Thieve.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Dit is tof, weet alleen niet hoe het heet
Stop that crazy .....quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Dit is tof, weet alleen niet hoe het heet
Dank je.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne muziek tot op heden Melting
Hoiquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Jij toch niet zeker?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
Tegenwoordig heeft iedereen een baard
Ja, even gemist.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:32 schreef Melting het volgende:
aRd Was vandaag de eerste luisteraar.
Ik trek ze eruit. Maar ik vind het zelden mooi bij een man.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij toch niet zeker?![]()
Stelletje hipsters.
Ik vind het ook niets hoor. Mijn jongste broer heeft er ook één.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik trek ze eruit. Maar ik vind het zelden mooi bij een man.
Oei dan mag ie wel niet naar Turkije op vakantie gaanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het ook niets hoor. Mijn jongste broer heeft er ook één.
Hij zegt dat hij alleen maar complimenten krijgt.
Door die baard lijkt hij enorm op Bolle Jos.
Nee, dat heb ik hem ook al gezegd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oei dan mag ie wel niet naar Turkije op vakantie gaan
Dank je wel, aRd. En slaap lekker.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien Melting, maar ik ga nu toch maar slapen.
Voor de luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst.
Welterusten aRdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Slaap lekker, tof dat je er was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
We hebben het over een baard hè?quote:
Ik had het al gegoogled. Kwam me namelijk wel bekend voor.quote:
Dan moet je je morgen weer scheren.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben het over een baard hè?
Niet over een paard.
Dat vind ik echt onverzorgd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:40 schreef Tjoent het volgende:
Ergens waar ik vaak wandel, loopt altijd een man met honden en die man heeft een ZZ-top baard
Gemetseld vind ik wel altijd erg mooi.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er wel hoor, maar was ff met de tuinplannen bezig. Symph wil graag dit ipv een door de hovenier van stenen gebouwde kruidenspiraal https://www.hornbach.nl/p(...)0x140x80-cm/5903592/ en ik ben daar ook wel voor
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er wel hoor, maar was ff met de tuinplannen bezig. Symph wil graag dit ipv een door de hovenier van stenen gebouwde kruidenspiraal https://www.hornbach.nl/p(...)0x140x80-cm/5903592/ en ik ben daar ook wel voor
Welkom Ddm en Fogel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:43 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
R49
Bordspel
Rum
Goede ingredienten voor een donderdagavond…
Welk bordspel?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:43 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
R49
Bordspel
Rum
Dit zal in ieder geval minder kosten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:43 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
R49
Bordspel
Rum
Vind je het niet te koud nu?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee ga je mee naar Zandvoort aan de zee
Daar kan je fijn wandelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
Het is echt al heel erg lang geleden dat ik bij de zee ben geweest.
Ga dit weekend, het wordt heerlijk weerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
Het is echt al heel erg lang geleden dat ik bij de zee ben geweest.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je het niet te koud nu?
Dan ga ik mee.... maar kom je me wel even ophalen dan?
Ik ga er over denken, ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga dit weekend, het wordt heerlijk weer
Ik doelde meer op dit:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, want ik moest me nog laten ombouwen volgens jou dus dan word het:
OMGquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit:
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij kom jij eerder in aanmerking voor zo'n pruikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Na het ombouwen zou het kunnen toch?
Zo'n pruik wel, zo'n jurk niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij eerder in aanmerking voor zo'n pruik
Bij zo'n pruik hoort gewoon zo'n jurk.quote:
Dan moet je dat volgende meet maar eens aandoen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij zo'n pruik hoort gewoon zo'n jurk.
Ik ben niet zo dapper als Divine.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je dat volgende meet maar eens aandoen.![]()
Ik hou er van.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze dame horen we ook op Relight my fire
Is dat mode geweest?quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik had nog nooit van Whigfield gehoord
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat mode geweest?
En is dat nu niet meer?
Volgens Tjoent wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat mode geweest?
En is dat nu niet meer?
Net als Eva van Esch dan wellicht, van de PvdDquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft geen wenkbrauwen. Al sinds haar geboorte niet. Echt heel raar. Ze verft ze dus al sinds het eind van de basisschool.
Wat apart. Verven geeft haar gezicht echt meer uitdrukking, ik verf de mijne ook. Mijn zusje heeft heel zwarte wenkbrauwen en lichtblond haar, ook gekke combi, maar ze is geboren met pikzwart haar dat uitviel en daarna was ze blondquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft geen wenkbrauwen. Al sinds haar geboorte niet. Echt heel raar. Ze verft ze dus al sinds het eind van de basisschool.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef Tjoent het volgende:
De tekst doet hier wel aan denken![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)machine-hem-overreed
Ben ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Je zult toch maar Snapverkouden zijn
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:29 schreef Tjoent het volgende:
Weer zo'n liedje dat nog nooit iemand heeft gehoord, op de zangeres zelf na dan
Geen idee..... heet D.C. La Rue.quote:
Nog minder.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Net als Eva van Esch dan wellicht, van de PvdD
Zo zeg, da’s onmiskenbaar een kind van jouquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog minder.
[ afbeelding ]
Maar ze is een pro met verven inmiddels.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo zeg, da’s onmiskenbaar een kind van jou
Ja, inmiddels ziet ze er wel heel anders uit. Veel smaller gezicht met donkerbruin haar en dus geverfde wenkbrauwen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo zeg, da’s onmiskenbaar een kind van jou
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel is in 1941 op de plaat gezet..
Hoewel het eigenlijk een traditional is uit de slavernij
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:39 schreef Tjoent het volgende:
Dan is er weer geen punt gescoord in 't spelletje wie ben ik
Ohoh.... ging het zo slecht bij het honkbal?quote:
Nee, misverstandje qua agenda's…quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh.... ging het zo slecht bij het honkbal?
Dat kan gebeuren. Hoop dat je niet tever hebt gereden daarvoor?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, misverstandje qua agenda's…
Is dat Brabants, tever?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Hoop dat je niet tever hebt gereden daarvoor?
10 Minuten fietsen heen en net zoveel weer terug.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Hoop dat je niet tever hebt gereden daarvoor?
Ook in het Noorden worden mensen en dieren aangereden…quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef Tjoent het volgende:
Of aangereden, dat is ook zoiets voor zuiderlingen
Ah.. was thuis. Dat scheelt inderdaad. Had ook uit kunnen zijn.... daarom.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
10 Minuten fietsen heen en net zoveel weer terug.
Woon bijna om de hoek van het stadion…
Nee, zaterdag pas.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.. was thuis. Dat scheelt inderdaad. Had ook uit kunnen zijn.... daarom.
Oei.. hoop voor je dat het meevalt dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgenavond naar een concert van Ernst Jansz. Ik had blind geboekt toen ik zijn naam zag, want ik ben wel vaker naar concerten van hem geweest en dat viel nooit tegen.
Pas nadat ik de kaartjes gekocht had zag ik wat het eigenlijk was; Ernst Jansz doet Bob Dylan https://www.impactenterta(...)_met_band-dylan-2324
En ik ben allesbehalve fan van Bob Dylan. Maar goed, ik laat me verrassen.
Dat valt dan weer mee. Welkom!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
10 Minuten fietsen heen en net zoveel weer terug.
Woon bijna om de hoek van het stadion…
Wappie Ernstquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgenavond naar een concert van Ernst Jansz. Ik had blind geboekt toen ik zijn naam zag, want ik ben wel vaker naar concerten van hem geweest en dat viel nooit tegen.
Pas nadat ik de kaartjes gekocht had zag ik wat het eigenlijk was; Ernst Jansz doet Bob Dylan https://www.impactenterta(...)_met_band-dylan-2324
Ik zag het gelukkig wel op tijd toen ik hier in de buurt de concertaankondiging tegen kwam…quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
Hij heeft mooie nummers geschreven, hij kan alleen niet zo heel goed zingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
Slim!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het gelukkig wel op tijd toen ik hier in de buurt de concertaankondiging tegen kwam…
Leuk! Gewoon doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik overweeg dit optreden volgende maand https://www.facebook.com/events/154159431103635/?ref=newsfeed
Ja, dat is waar. Ik ben benieuwd in ieder geval.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft mooie nummers geschreven, hij kan alleen niet zo heel goed zingen.
In zijn geval is de cover eigenlijke altijd beter dan het origineel
Is in de buurt, dus je kan gerust gaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik overweeg dit optreden volgende maand https://www.facebook.com/events/154159431103635/?ref=newsfeed
Ik sta er goed voorquote:
Het is daar voor de deur in het parkje niet pluis, echt bizar veel overlast van dronken daklozen en ander schorriemorriequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Is in de buurt, dus je kan gerust gaan.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik sta er goed voor
Cosmoctopus heet het spel. Een inktvis in de ruimte
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet kende, maar vanmiddag een en ander geluisterd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Is in de buurt, dus je kan gerust gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |