Zie je nou wel!quote:
De intervalact is geen puntentelling. Sorry, ik vond hem interessant genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Hey @:Sableheart, dit mag je denk ik wel overslaan
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef H_T het volgende:
Potverdorie, je gaat even naar de wc en de puntentelling zit erop! Wat ging dat snel vroeger!
Ja, als er niks misgaat en alles perfect wordt uitgesproken kan het nog best rap gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef H_T het volgende:
Potverdorie, je gaat even naar de wc en de puntentelling zit erop! Wat ging dat snel vroeger!
Kans is een stuk kleiner natuurlijk met gesplitste punten van jury en publiek en dan ook nog eens veel meer landen die meedoen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou stiekem wel leuk vinden als we deze jaren weer eens een gelijkspel krijgen
Maar de #ophef en de verwarring bij de presentatoren. Daar doe je het voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kans is een stuk kleiner natuurlijk met gesplitste punten van jury en publiek en dan ook nog eens veel meer landen die meedoen.
Zoveel verwarring was er niet bij de presentatoren, zeker gegeven Toto's algemene staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar de #ophef en de verwarring bij de presentatoren. Daar doe je het voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |