Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef H_T het volgende:
Potverdorie, je gaat even naar de wc en de puntentelling zit erop! Wat ging dat snel vroeger!
Ja, als er niks misgaat en alles perfect wordt uitgesproken kan het nog best rap gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:16 schreef H_T het volgende:
Potverdorie, je gaat even naar de wc en de puntentelling zit erop! Wat ging dat snel vroeger!
Kans is een stuk kleiner natuurlijk met gesplitste punten van jury en publiek en dan ook nog eens veel meer landen die meedoen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou stiekem wel leuk vinden als we deze jaren weer eens een gelijkspel krijgen
Maar de #ophef en de verwarring bij de presentatoren. Daar doe je het voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kans is een stuk kleiner natuurlijk met gesplitste punten van jury en publiek en dan ook nog eens veel meer landen die meedoen.
Zoveel verwarring was er niet bij de presentatoren, zeker gegeven Toto's algemene staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar de #ophef en de verwarring bij de presentatoren. Daar doe je het voor
Uit pure wanhoop heeft Koen Wauters zo'n 20 jaar later zijn heil gezocht in de Dakar-rallyquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef sportfreak het volgende:
België in rouw zo te horen. Clouseau ziet hun internationale carričre in rook opgaan.
Had zeker hoger mogen eindigen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:32 schreef molloot200 het volgende:
Ah, hier hebben we wel een fijn plaatje
Sowieso 1 van m'n favoriete jaren, 2018
quote:
Ik vond het wel passen bij Joegoslavië 1991quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een mooi nummer voor de tweede startpositie
Stel dat ze 14e waren geworden... had dat echt wat uitgemaakt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Ingeborg werd 19de van de 22. Zou Clouseau hoger zijn geeindigd?
Die heb ik daarnet even gemist denk ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het wel passen bij Joegoslavië 1991
Neuh niet echt. Alleen voor Belgiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Stel dat ze 14e waren geworden... had dat echt wat uitgemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |