Herman de Scherman niet kennenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had oprecht geen idee wat je met scherman bedoelde
Rtquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Herman de Scherman niet kennen
Schermman?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Herman de Scherman niet kennen
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had oprecht geen idee wat je met scherman bedoelde
Zoals ik het lees was het reanimeren niet nodig en is hij enkel knock-out gegaan. Wellicht (zeg ik met goede hoop) dat het er erger uit zag dan het was en hij nooit in levensgevaar is geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:53 schreef GGMM het volgende:
Oke klinkt dus positief.
Dan gaan we nu maar een film aanzetten
Wie is Leon Brobbey?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Zag er er vreemd uit. Ik had nou niet de indruk dat Leon Brobbey hard op hem door ging. Waarom ging hij uiteindelijk off?²
sow!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Herman de scherman van de NOS gaf ik aan debiel
Als je het zelf opruimtquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In het Ajax-topic hebben zich inmiddels alle cardiologen en bijhorende experts verzameld. Mag ik kotsen?
Geeft maar weer aan dat je dus niks over de situatie kan zeggen op basis van wat je ziet. Al die zogenaamde artsen op fora en X met alle medische duiding er gelijk er bijquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik het lees was het reanimeren niet nodig en is hij enkel knock-out gegaan. Wellicht (zeg ik met goede hoop) dat het er erger uit zag dan het was en hij nooit in levensgevaar is geweest.
Klinkt positief inderdaad. Ik schenk een kopje thee in en ga naar bed
Welke film?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:53 schreef GGMM het volgende:
Oke klinkt dus positief.
Dan gaan we nu maar een film aanzetten
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote mondquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Die nieuwslezeres van de NOS heeft echt een grote mond
Daar kunnen we wel wat meequote:Op zondag 1 oktober 2023 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Die nieuwslezeres van de NOS heeft echt een grote mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |