Waarom moet je gelijk denken aan Niels Kokmeijer?quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mag voor hem hopen dat de actie an sich relatief onschuldig was. Nou lijkt het me niet echt een denker, maar daar kun je anders nog wel even over doorpiekeren. Buiten dat moet ik dan ook gelijk denken aan Niels Kokmeijer.
quote:
Das het enige voorbeeld wat ik me 1-2-3 kan indenken waarbij een opzettelijke/verwijtbare blessure tot een strafzaak/schadevergoeding heeft geleid.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom moet je gelijk denken aan Niels Kokmeijer?
Toch iets te vroeg opgestaan vanmorgen denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Das het enige voorbeeld wat ik me 1-2-3 kan indenken waarbij een opzettelijke/verwijtbare blessure tot een strafzaak/schadevergoeding heeft geleid.
Klinkt idd vooral als een flinke hersenschudding dan. Gelukkig.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt gelukkig allemaal mee te vallen.
[ twitter ]
Dat is zomaar mogelijk. Je doelt ook op Nouri? Want dat is natuurlijk niet vergelijkbaar. Daarbij is niet een tegenspeler maar de staf aansprakelijk gesteld.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch iets te vroeg opgestaan vanmorgen denk ik.
Ja dit is wel echt vergelijkbaarquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Das het enige voorbeeld wat ik me 1-2-3 kan indenken waarbij een opzettelijke/verwijtbare blessure tot een strafzaak/schadevergoeding heeft geleid.
Lijkt mij ook iets meer in de werkgever aansprakelijk stellen sferen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is zomaar mogelijk. Je doelt ook op Nouri? Want dat is natuurlijk niet vergelijkbaar. Daarbij is niet een tegenspeler maar de staf aansprakelijk gesteld.
Beste nieuws.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt gelukkig allemaal mee te vallen.
[ twitter ]
Ik weet niet waarom je per se over strafzaken wil praten.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is zomaar mogelijk. Je doelt ook op Nouri? Want dat is natuurlijk niet vergelijkbaar. Daarbij is niet een tegenspeler maar de staf aansprakelijk gesteld.
Dat zeg ik toch nergens? Ik heb het niet (goed) kunnen zien, dus daarom vraag ik het juist hier.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is wel echt vergelijkbaar
Dat wil ik niet per se. Je zoekt iets wat er niet is. Jammer.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je per se over strafzaken wil praten.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Ik heb het niet (goed) kunnen zien, dus daarom vraag ik het juist hier.
In eerste instantie hoop ik vooral gewoon dat het goed gaat met De Vaes. En in tweede instantie hoop ik voor de Brub dat het een vrij onschuldige actie was, omdat het nogal wat is om mee rond te lopen anders. Pas daarna denk ik, joh, stel dat punt 1 en 2 tegenvallen, en je schoot iemand arbeidsgehandicapt, dan kan dat ook nogal een shitshow opleveren, ook als het geen bewussie was.
Dat is precies wat je wil juist.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat wil ik niet per se. Je zoekt iets wat er niet is. Jammer.
Droevig, dit gestook. Er zijn belangrijker dingen dan voetbal. Dat hebben we vandaag ook in de Kuip mogen zien.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Dat is precies wat je wil juist.
Je bent echt een triest stokertje. Vies bah.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:33 schreef De_Pel het volgende:
Zomaar mogelijk. Maar nee. Niet in een geval als deze. Lees maar terug.
Als het er over gaat dat de een na de andere Ajacied ontslagen wordt, de een na de andere speler faalt, het moreel bij de club niet heel geweldig is, en ze gênant puntenverlies leiden, dan kan ik daar inderdaad smakelijk om lachen.
Als er iemand (half)dood gaat tijdens een spelletje duidelijk niet.
En toch vond je het maar wat leuk de zaak-Kokmeijer er even bij te halen voor 'De Brub'.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:33 schreef De_Pel het volgende:
Zomaar mogelijk. Maar nee. Niet in een geval als deze. Lees maar terug.
Als het er over gaat dat de een na de andere Ajacied ontslagen wordt, de een na de andere speler faalt, het moreel bij de club niet heel geweldig is, en ze gênant puntenverlies leiden, dan kan ik daar inderdaad smakelijk om lachen.
Als er iemand (half)dood gaat tijdens een spelletje duidelijk niet.
Als je het zo droevig vind, waarom doe je het danquote:
dan reageren mensen daarop ja. Krijg je helaas toch je zin.quote:dan kan dat ook nogal een shitshow opleveren, ook als het geen bewussie was.
Joh anders donderstraal je toch lekker effe een taffesend op debieltje. Hoe intens triest ben jij dan joh.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het zo droevig vind, waarom doe je het dan
Er komen 2 spelers in botsing, waarbij 1 er heel slecht vanaf komt. Dat is heel erg.
Waarom jij direct opzoek moet naar ""vergelijkbare zaken"" en komt met teksten als
[..]
dan reageren mensen daarop ja. Krijg je helaas toch je zin.
Hij heeft geen doodschop gegeven. Waar heb jij het over joh? Het was een ongelukkige botsing waarbij ze beiden vol voor de bal gingen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:47 schreef De_Pel het volgende:
Lees even terug, droeftoeters.
Ik spreek juist meermaals hardop uit dat ik hoop dat zulke dingen hem, zeker mentaal, maar ook in eventueel gezeik er omheen, bespaard blijven.
Ja, ik vind de Brub een pannenkoek, maar iemand per ongeluk half dood schoppen, met alle gevolgen van dien, dat gun je niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |