Keeper van RKC werd net van het veld gedragen. Veel paniek na een botsing met Brobbeyquote:
Keek nog even op AD, zag het toevallig ineens als headline. Doek er omheen, wedstrijd direct gestaakt, dat kan niet best zijn?!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keeper van RKC werd net van het veld gedragen. Veel paniek na een botsing met Brobbey
want dit was opzettelijk??quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Echt je zal maar blij zijn met een moordenaar in je elftal.
Dit is heel slecht denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Keek nog even op AD, zag het toevallig ineens als headline. Doek er omheen, wedstrijd direct gestaakt, dat kan niet best zijn?!
Graag levenslange bans inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo debiel als de reactie van die freak. Beetje trollen of stoken moet kunnen, maar op een moment als dit mogen er wmb band uitgedeeld worden.
AD:quote:
Dat is niet best nee…quote:RKC heeft laten weten dat er voorlopig geen medische updates komen. Duidelijk is dat er een defibrillator het veld op kwam en dat EHBO'ers razendsnel aan kwamen rennen.
Ik hou me bij de feiten. Zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dit. Denk eens na voor je iets post.
Nou vind ik Brubbie een pannenkoek hoor, maar je zal maar bij een potje voetbal de dood, of iig serieuze gezondheidsproblemen, van een medespeler “op je geweten” hebben, dat gun je ook niemand. Dik trauma dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier kan Brobbey echt helemaal niks aan doen.
Ziet er inderdaad ongelukkig uit, meer niet. Wat zal die jongen zich vreselijk voelen nu...quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier kan Brobbey echt helemaal niks aan doen.
Goede kans wel. Maar je mag toch hopen dat er snel wél een medische update komt, op zijn minst “is stabiel” of “is buiten levensgevaar”. Dat kunnen ze nu blijkbaar nog niet zeggen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die AED is standaard volgens mij.
Boe hoequote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom nou weer die ziekte er bij? Doe ff normaal man.
Gewoon tr zettenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt kanker dom weet je dat
Hoofdletsel is niet iets om grapjes over te maken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goede kans wel. Maar je mag toch hopen dat er snel wél een medische update komt, op zijn minst “is stabiel” of “is buiten levensgevaar”. Dat kunnen ze nu blijkbaar nog niet zeggen.
Je bent echt nog een klein kind hè. Doe gewoon even normaal. Er is geen enkele reden om met K te gaan lopen schelden. Het is zielig, kinderachtig tokkie gedrag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |