Je bent alleen echte supporter als je 90 min in koud stadion zit? Vond het wel bestquote:
Echte supporter.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
Lekker naar huis na eerste helft. Doodsaai. Soort schaakwedstrijd met een partij die totaal geen interesse heeft om mee te doen. Snap nog steeds niet wat mensen in die van Aanholt zien. Echt partij matig die gast. Lozano ook maar zo-zo nog maar iig iets beter dan Bakayoko. Zie veel liever Lang.
Die is geblesseerd naar het schijnt…quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
Lekker naar huis na eerste helft. Doodsaai. Soort schaakwedstrijd met een partij die totaal geen interesse heeft om mee te doen. Snap nog steeds niet wat mensen in die van Aanholt zien. Echt partij matig die gast. Lozano ook maar zo-zo nog maar iig iets beter dan Bakayoko. Zie veel liever Lang.
[..]
Je bent alleen echte supporter als je 90 min in koud stadion zit? Vond het wel bestdinsdag naar frankrijk. Als jij nou thuis op de bank zit ben ik dan wel echte supporter omdat ik daarheen ga? Onzin altijd
Ja, je merkt het verschil wel echt idd. Lozano sjokt beetje over het veld en pakt af en toe z'n momentje maar aan de bal houdt het nog niet echt over. Maargoed alsnog blij met zo'n backup. Mis alleen het lef van Lang wel beetje in zo'n wedstrijd. Maar ach.. Rustig potje als voorbereiding op CL. Benieuwd hoe lens voor de dag komt. Die spelen niets klaar in competitie dus zullen tegen ons wel weer vlammenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die is geblesseerd naar het schijnt…
Ja, Tillman bewees zich uitstekend met die drangquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:30 schreef tja77 het volgende:
Bosz had beter mannen als Pepi en Tillman wat eerder kunnen brengen. Die knakkers willen wel voetballen en zich bewijzen zonder zich druk te maken om dinsdag.
Het is bijna eind oktober met alles gewonnen en 3 tegengoals. Ik denk niet dat dat iets is om je druk om te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Tillman bewees zich uitstekend met die drang![]()
Domme fout natuurlijk, kan verder uitstekend voetballen, zonde dat je nu maar +2 doelsaldo hebt ipv +3.
En de komende wedstrijd tegen een degradatiekandidaat uit Diemen-Zuid. Makkie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is bijna eind oktober met alles gewonnen en 3 tegengoals. Ik denk niet dat dat iets is om je druk om te maken.
En toch sta je maar +1 voor op Feyenoord, wel 4 punten natuurlijk, maar als je met hen op gelijke punten zou komen nu door wat gelijke spelen staat Feyenoord op doelsaldo voor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is bijna eind oktober met alles gewonnen en 3 tegengoals. Ik denk niet dat dat iets is om je druk om te maken.
Dit worden dubbele cijfersquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef tja77 het volgende:
Als FC Utrecht 4 keer kan scoren tegen Ajax, gaat PSV er dan stuk of 7-8 maken?
PSV heeft vaker tegen een ajax gespeeld waar vooraf gezegd werd dat dat heeeeel zwaar voor ajax ging worden in die vorm.quote:
Heeft PSV al vaker tegen een Ajax gespeeld dat na 7 wedstrijden al 16 verliespunten had en 17e stond? Natuurlijk ga je nergens vanuit, maar als er 1 jaar is om Ajax pijn te doen, dan is het dit jaar. Jammer dat Lang niet fit is, die had zoveel schade kunnen aanrichten tegen die Amsterdamse defensie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft vaker tegen een ajax gespeeld waar vooraf gezegd werd dat dat heeeeel zwaar voor ajax ging worden in die vorm.
En dan kwam er een moeizame 1-1 uit of zo.
Dus ik reken nog nergens op.
Dat het nu de grootste kans op een flinke overwinning is dat is duidelijk, maar op een of andere manier begint PSV die wedstrijd vaak toch met een voorzichtigheid die ajax dan in de wedstrijd laat komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft PSV al vaker tegen een Ajax gespeeld dat na 7 wedstrijden al 16 verliespunten had en 17e stond? Natuurlijk ga je nergens vanuit, maar als er 1 jaar is om Ajax pijn te doen, dan is het dit jaar. Jammer dat Lang niet fit is, die had zoveel schade kunnen aanrichten tegen die Amsterdamse defensie.
We zijn nog geen kampioen nee. Maar laten we vooral niet op alle slakken gaan zeiken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En toch sta je maar +1 voor op Feyenoord, wel 4 punten natuurlijk, maar als je met hen op gelijke punten zou komen nu door wat gelijke spelen staat Feyenoord op doelsaldo voor.
Kans dat het wat uit gaat maken aan het eind van de rit is klein, maar je kunt er maar aan werken wanneer je de mogelijkheid hebt natuurlijk.
30 jaar?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen kampioen nee. Maar laten we vooral niet op alle slakken gaan zeiken.
Beste start sinds ik weet niet hoe lang met het leukste voetbal in 30 jaar tijd (als het niet langer is). Gewoon genieten zolang als het duurt.
Precies. Na de reeks Sevilla, Twente, Heerenveen, Feyenoord, Arsenal en AZ gok ik dat we niet meer zo gefocust zijn op een tegengoal meer of minder.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen kampioen nee. Maar laten we vooral niet op alle slakken gaan zeiken.
Beste start sinds ik weet niet hoe lang met het leukste voetbal in 30 jaar tijd (als het niet langer is). Gewoon genieten zolang als het duurt.
Ja, ik kan me zo geen periode voor de geest halen waarin PSV verzorgd aanvallend voetbal speelde met een paar technisch begaafde spelers.quote:
Robbengodquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zo geen periode voor de geest halen waarin PSV verzorgd aanvallend voetbal speelde met een paar technisch begaafde spelers.
Ja, leuk. Beste voetballer bij PSV in de recente historie. Maar dat PSV speelde (althans in mijn herinnering) echt geen leuk aanvallend voetbal.quote:
Vorig jaar verloor PSV van de ploegen op de degradatieplaatsenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef tja77 het volgende:
Als FC Utrecht 4 keer kan scoren tegen Ajax, gaat PSV er dan stuk of 7-8 maken?
Alleen bij clubs uit het Noord-Oosten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor PSV van de ploegen op de degradatieplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |