Topic openen!quote:
Ja zeg. Dat kun jij stukken beter.quote:
Morning!quote:
I knowquote:Op zondag 1 oktober 2023 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg. Dat kun jij stukken beter.
[..]
Morning!
Geruchten gaan dat Clarkson en co terugkomen naar Top Gear.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I know
Cuz I'm the Stig.
Wat echt?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat Clarkson en co terugkomen naar Top Gear.
Ben even aan het zoeken. Volgens hem bestond er een hele kleine kans.quote:
Zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 1 oktober 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben even aan het zoeken. Volgens hem bestond er een hele kleine kans.
Sterkte dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu word het weer ontkend.![]()
https://www.express.co.uk(...)kson-top-gear-return
Ook al best oud nieuws, maart dit jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu word het weer ontkend.![]()
https://www.express.co.uk(...)kson-top-gear-return
Whehe, voor Stiggy ja.quote:
Dan is er zeker weer hoop.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook al best oud nieuws, maart dit jaar.
Vind de Grand Tour niet zo, maar Clarkson's Farm kan mij zeker bekoren.quote:
Geen idee waar dit over gaatquote:Op zondag 1 oktober 2023 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind de Grand Tour niet zo, maar Clarkson's Farm kan mij zeker bekoren.
Clarkson's Farm vind jij vast ook nog wel leuk.quote:
nooit van gehoordquote:Op zondag 1 oktober 2023 15:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Clarkson's Farm vind jij vast ook nog wel leuk.
Ga kijken dan!quote:
Rustig hier, het lijkt wel weekend!quote:
Welterustenquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rustig hier, het lijkt wel weekend!
Maar ik ga ook nog even slapen
Die stinken naar poep.quote:
Alpaca is ook een metaalquote:
Niet? Dat is zekerquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alpaca is ook een metaal
Maar ik heb nog nooit aan de kont van een alpaca zitten snuiven
quote:
Ik ben niet zo een kontensnuiver en gelukkig zijn er ook nog mensen die dat niet raar vindenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een kontensnuiver en gelukkig zijn er ook nog mensen die dat niet raar vinden
Ja nee preciesquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van hoor! Niet bij dieren en niet bij mensen!
Ach, probeer eens wat nieuws.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een kontensnuiver en gelukkig zijn er ook nog mensen die dat niet raar vinden
Valt mij tegen van je.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van hoor! Niet bij dieren en niet bij mensen!
Op naar Trier!quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed en veilig gearriveerd in Duitsland
Eerst de boel verkennen.quote:
Ah ja, dat deden ze hier ook.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst de boel verkennen.
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?
Met je aannames
Mij herkennen ze nietquote:
Komt nog wel.quote:
je kan ook maar beter niet teveel van me verwachten, dan valt het ook niet tegenquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, probeer eens wat nieuws.
[..]
Valt mij tegen van je.
Ben ik daar ook berucht!quote:
Nee, dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
je kan ook maar beter niet teveel van me verwachten, dan valt het ook niet tegen
Komt door de helm.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik daar ook berucht!
Eensquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt maar weer.
[..]
Komt door de helm.
Ben je al nazi's tegengekomen?quote:
Nou nouquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben je al nazi's tegengekomen?
Hmmm... iemand in een bruin hemd dan?quote:
Ook nietquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... iemand in een bruin hemd dan?
Ja, humor is wel een dingetje over de grens.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet
Zijn allemaal aardig! Maar humor kennen ze nog niet goed.
Stigs! Al flink aan de curryworst en schnitzel?quote:
Nee joh, gewoon Nederlandse prakquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Al flink aan de curryworst en schnitzel?
Ja zeg. Geen bruinhemden, geen Duitse culinaire avonturen. Mooie toerist ben jij!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon Nederlandse prak
Allicht. Ik doe een andere invasie!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg. Geen bruinhemden, geen Duitse culinaire avonturen. Mooie toerist ben jij!
Ik zie ze daar nog geen Koningsdag vieren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allicht. Ik doe een andere invasie!
Moet ik ze nog even duidelijk maken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie ze daar nog geen Koningsdag vieren.
Even een Reichstag momentje pakken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik ze nog even duidelijk maken.
Juist ja dus geen aanleiding om nog eens extra te gaan snuivenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms registreren we dat soort geuren onbewust al zonder er specifiek aan te ruiken
Zou boodschappen doen wel een stuk leuker maken. Net als hondjes bij elk interessant exemplaar even lekker snuffelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist ja dus geen aanleiding om nog eens extra te gaan snuiven
Gadverquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou boodschappen doen wel een stuk leuker maken. Net als hondjes bij elk interessant exemplaar even lekker snuffelen.
NOUJAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:07 schreef Modus het volgende:
[..]
NOUJAZeggiknieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Flauwquote:
Spankquote:
quote:
quote:
Voorspelbaarquote:
En jij niet, dan?quote:
Nimmer.quote:
Übrigens, gutes Deutsch, jah!quote:
Jawohl.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Übrigens, gutes Deutsch, jah!
Du lernst schnell!
Sehr gut!quote:
Ich weiss.quote:
Oh oepsquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
In de rij bij een kassa riep iemand dat ineens.
Oepsiepoepsie.quote:
Het klopt wel.quote:
Amyquote:
78? lEnny heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Internet beheerder van seks forum op de Foks forum ook echter Lenyy78 maar ook lEnny.
Ook erg genieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
78? lEnny heb ik nog nooit van gehoord
Sorry ik ben maar een simpele newbie , dus die ken ik nietquote:
Is ook @lneEnny77quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik ben maar een simpele newbie , dus die ken ik niet
Goeden tetten.quote:
Yumquote:
quote:
Ineens komen ze uit alle hoeken en gaten tevoorschijnquote:
Echt he. Niet normaalquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
Ineens komen ze uit alle hoeken en gaten tevoorschijn
Wij zijn simpele mensen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
Alleen maar voor een paar simpele tetten
Simpele zielenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
Alleen maar voor een paar simpele tetten
Jouw schuldquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt he. Niet normaal
[ afbeelding ]
Weet niet, is kut beter?quote:
Mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet niet, is kut beter?
Ik ben toch wel gehecht aan mijn lulquote:
Heeft iedere man dat niet denk je?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben toch wel gehecht aan mijn lul
Transmannen niet denk ik.quote:
Ik heb geen zin in die discussiequote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Transmannen niet denk ik.
Daaromquote:
En soms moet het zwaard in de schede.quote:
OMGquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En soms moet het zwaard in de schede.
OMGquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch een soort metgezel, in good times & bad times![]()
Slechte verbinding?quote:
Liefde is voor meisjes.quote:
Mannen willen seks.quote:
Einde discussie.quote:
Beetje welquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenDát zou toch wel raarw zijn
Fokwijsheid.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenDát zou toch wel raarw zijn
Nou kom maar op danquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje voorspelbaarheid op zijn tijd.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Tettengifs zijn er meer van
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou kom maar opquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien dat een tettengif toch beter werkt voor de levendigheid
Ik weet alleen maar hoe ik gifjes op tenor kan vinden en die zijn allemaal heel netjesquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar hoe ik gifjes op tenor kan vinden en die zijn allemaal heel netjes
Ja, moet jij toch weer al het werk doenquote:
Ik pasquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moet jij toch weer al het werk doen
Goeie billen wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:36 schreef Caesalpinia het volgende:
heb het idee dat dat de billen van een 18 jarige zijn, die heeft in haar leven nog niet veel gesquat
Nou, ik ook niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:36 schreef Caesalpinia het volgende:
, die heeft in haar leven nog niet veel gesquat
Zal jou eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat je topic had gekilled , don't worry
quote:
Kunnen we nu weer samen door één spreekwoordelijke deur?quote:
Toch altijd?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kunnen we nu weer samen door één spreekwoordelijke deur?
Denkutwelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kunnen we nu weer samen door één spreekwoordelijke deur?
Egtwel.quote:
Jaws vond ik drie keer niets , terwijl ik graag naar haaien docus kijkquote:
The Meg is zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jaws vond ik drie keer niets , terwijl ik graag naar haaien docus kijk
Nee, maar wel waterpret met een prehistorische haai.quote:
Niet interessant dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar wel waterpret met een prehistorische haai.
Wel, dat beest is zo groot als een lijnbus!quote:
Ja dan weet je de afloop toch ook al, net als met Jaws 1t/m40quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel, dat beest is zo groot als een lijnbus!
Valt mee. Het eet alleen maar mensen, net als echte haaien. Topfilm!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dan weet je de afloop toch ook al, net als met Jaws 1t/m40
Ik hou meer van normaal met dieren omgaan , en die Check deze chick Ocean Ramseyquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt mee. Het eet alleen maar mensen, net als echte haaien. Topfilm!
Zal het straks even bekijken, maar vind die beesten nu al eng.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou meer van normaal met dieren omgaan , en die Check deze chick Ocean Ramsey![]()
Blije vrije uitlooptetten.quote:
Haaien zijn per definitie gevaarlijk , behalve walvishaaien , die dan nog wel het grootste zijn , maar wel vriendelijke reuzenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal het straks even bekijken, maar vind die beesten nu al eng.
Heb zelf gewerkt in een zoo en daar hadden ze citroenhaaien. Ook eng.
Die kun je niet houden in een vissenkom, volgens mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haaien zijn per definitie gevaarlijk , behalve walvishaaien , die dan nog wel het grootste zijn , maar wel vriendelijke reuzen
Meh , je zou het kunnen proberenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die kun je niet houden in een vissenkom, volgens mij.
Toevallig. Ik ook!quote:
In Japan schijnen ze een walvishaai te houden in een mega aquarium.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , je zou het kunnen proberen![]()
Ik ben fan van Ocean![]()
![]()
In Amerika ook , bizar wel . Prachtige dierenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In Japan schijnen ze een walvishaai te houden in een mega aquarium.
Ja, het zijn mooie dieren om te zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In Amerika ook , bizar wel . Prachtige dieren
Die vids van mij? Die zijn puur natuurquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het zijn mooie dieren om te zien.
Dat aquarium doet mij denken aan die glasreclame van jaren geleden.Ook met een haai btw.
Mij en puur natuur? Oh dear...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vids van mij? Die zijn puur natuur
Doh je snapt heus wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mij en puur natuur? Oh dear...
Voor nu dan.quote:
Ik ga maar niet vragen hoelang dat 'nu' gaat durenquote:
Dan maar terug naar de visjes in de oceaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga maar niet vragen hoelang dat 'nu' gaat duren
Ja schattig he? Ik word altijd blij van die filmpjes van Ocean Ramseyquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan maar terug naar de visjes in de oceaan.
Beelden zijn schitterend. Ik mag graag kijken naar koraalriffen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja schattig he? Ik word altijd blij van die filmpjes van Ocean Ramsey![]()
En haar haaien uiteraard
Ik ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beelden zijn schitterend. Ik mag graag kijken naar koraalriffen.
Zeepaardjes vind ik ook lief.quote:
Klopt en vergeet ik bijna de zeeschildpadden!quote:
Ja die zijn ook prachtig!! Jammer dat 'we' zo slecht met dieren omgaan , en dan alle dierenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt en vergeet ik bijna de zeeschildpadden!
Echt eh? Wij verdienen die mooie dieren niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die zijn ook prachtig!! Jammer dat 'we' zo slecht met dieren omgaan , en dan alle dieren
Geen enkel dier verdient een slechte behandeling ,maar jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt eh? Wij verdienen die mooie dieren niet.
Nooit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen enkel dier verdient een slechte behandeling ,maar ja
Ik bloos:quote:
Waar is die meid in die string gebleven?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bloos:
[ afbeelding ]
Die wou niet herkenbaar op de fotoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar is die meid in die string gebleven?
Stom.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wou niet herkenbaar op de foto
Jaquote:
Nou, dat word een andere zoeken en over de schouder gooien.quote:
Precies. Moment.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dat word een andere zoeken en over de schouder gooien.
Is een natuurprogramma niks voor jou?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Octopussen zijn ook geweldig!
Kunnen o.a. van kleur veranderen, door hele kleine gaatjes, op het droge lopen, zeer bijzondere dieren!
Wat bedoel je met natuurprogramma?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is een natuurprogramma niks voor jou?
Programma's over de natuur natuurlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met natuurprogramma?
Er is zoveel natuur en zoveel programma's, heb je nog tips?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Programma's over de natuur natuurlijk
Wat dacht jij dan weer?! HMMM?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |