quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het forumbeest doet moeilijk om een potje bier maar zuipt dagelijks liters PFAS (lol)
Hoe groot schat je de kans dat @onlogisch voortaan alsnog flessen Spa Blauw inslaat? (geen idee wat de waarden zijn bij Spa in Belgie)quote:In de gemeente Nieuw-Lekkerland, vlak bij Rotterdam, staat sinds een maand de eerste volledige membraanzuiveringsinstallatie voor drinkwater van Nederland. Met deze technologie kan drinkwaterbedrijf Oasen zelfs medicijnresten en PFAS uit het water verwijderen.
Ten oosten van Rotterdam, waar de Maas overgaat in de Lek, ligt het dorp Nieuw-Lekkerland. Hier bevindt zich sinds een maand de eerste zuiveringsinstallatie van Nederland waar volledig met membranen drinkwater wordt gemaakt.
Het zuiveringsstation is van drinkwaterbedrijf Oasen en voorziet Papendrecht, Alblasserdam en Kinderdijk van drinkwater. ‘En het functioneert naar behoren’, zegt communicatieadviseur Jonas Medhin van Oasen na afloop van deze eerste maand.
Volgens de website van Oasen, waar de concentraties PFAS is het drinkwater per regio zijn te vinden, is de PFAS concentratie in het drinkwater van de regio Papendrecht-Alblasserdam 0,7 nanogram PFOA-equivalenten per liter..
@onlogisch drinkt gewoon Saskia.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Hoe groot schat je de kans dat @:onlogisch voortaan alsnog flessen Spa Blauw inslaat? (geen idee wat de waarden zijn bij Spa in Belgie)
En dan gaan we ook nog met 1-2 winnen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
Heftige fomo bij het zien van alle Madridfoto's.
Qua voetbalsfeer denk ik dat er weinig kan tippen aan een vol Celtic park eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan gaan we ook nog met 1-2 winnen.
Maar je bent wel bij de bloedeloze 0-0 bij Celtic in december als Feyenoord toch al door is
Hebben ze al een fontein gesloopt?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
BIj chemours of tataquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lidl vragen waar die hun water oppompen.
Waarom ging je niet? En heb je je kaarten nog kunnen verpatsen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga over 2 weken op vakantie dus het kwam allemaal net niet uit, ook qua werk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ging je niet? En heb je je kaarten nog kunnen verpatsen?
Die vrouw heeft meer invloed op 'm dan we hadden kunnen vermoeden @Pisces29quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken op vakantie dus het kwam allemaal net niet uit
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vrouw heeft meer invloed op 'm dan we hadden kunnen vermoeden @:Pisces29
Ook dit lijkt nog maar een kwestie van tijd makker. Maar ik hoop wel voor jou dat het kindje roomsblank is. Tenzij je vrouwtje van niet Nederlandse komaf isquote:
Venlo, toch een soort buitenlander.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook dit lijkt nog maar een kwestie van tijd makker. Maar ik hoop wel voor jou dat het kindje roomsblank is. Tenzij je vrouwtje van niet Nederlandse komaf is
Ze praat bij mij wel abn maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn lach niet kon inhouden toen ik haar voor het eerst met haar moeder hoorde bellen.quote:
Roomsblank, is dat kermiskinderen wit?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook dit lijkt nog maar een kwestie van tijd makker. Maar ik hoop wel voor jou dat het kindje roomsblank is. Tenzij je vrouwtje van niet Nederlandse komaf is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |