Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:27 schreef superniger het volgende:
Naam van verdachte.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jn-keihard~a9abd6a9/
Nee, de redenatie klopt van geen kant.quote:
War bedoelde XR dan met die tweet? (Op z'n minst slechte timing.)quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, de redenatie klopt van geen kant.
Een terreur-incident waar in no time het halve rotterdamse korps op af komt, heeft echt geen invloed op inzet in Amsterdam.
Dit is gewoon trollen of echt dom.
Als je naar hem kijkt dan vind ik dat op afstand niet een Marokkaan.quote:
Dat was ook allemaal amper bekend toen. Gespeelde verontwaardiging weer. Hou toch op met die toneelstukjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, de redenatie klopt van geen kant.
Een terreur-incident waar in no time het halve rotterdamse korps op af komt, heeft echt geen invloed op inzet in Amsterdam.
Dit is gewoon trollen of echt dom.
Is er toch al?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Weet je wat we nodig hebben in Nederland? Een kattencafé
En kijk-eens-hoe-grappig filmpjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:40 schreef NoCigar het volgende:
De belangrijkste talkshow van Nederland maakt graag wat tijd voor reclame voor een of ander kutboek van een of andere nobody. Die creperende Oekraïners of vluchtende Armeniërs scoren nou eenmaal niet.
Ik ben al aan het googlen!quote:
Ja, dacht ik ook. Maar ja, New York, fantaaaastisch. Kijk ze eens die gekke Amerikanen!quote:Op donderdag 28 september 2023 23:45 schreef svann het volgende:
Dit hebben we in nederland ook gewoon: roofvogels (slechtvalken bijvoorbeeld) die op hoge gebouwen huizen en zich voeden met halsbandparkieten en stadsduiven.
Kan het ook een Algerijn, Libanees of Tunesiër zijn?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je naar hem kijkt dan vind ik dat op afstand niet een Marokkaan.
Beetje pafferig.
Dat kan de software van de belastingdienst niet aan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Dan koppel je het minimumloon gewoon los van de uitkeringen, heb je geen dekking nodig
Jeans + wolvenshirt + birkenstocks.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Wat voor stijl zouden jullie aannemen als je in de 2e kamer werkte?
Timmermans denkt echt dat ie Mp van Nederland gaat wordenquote:
Dat dacht Kaag ook, dat denkt Dylan ook.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:50 schreef michaelmoore het volgende:
Timmermans denkt echt dat ie Mp van Nederland gaat worden
In de stylinganalyse bedoelde ikquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Die is toch al eens samen met die ravenzwarte langs geweest?
bestaat al de boaquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:57 schreef Gehrman het volgende:
Frans gaat de Melkertbanen weer terugbrengen.
Het gaan wel interessante jaren worden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Pieter "Dus het bestrijden van fraude moet topprioriteit zijn" Omtzigt
You sell drugs, you hang.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
in singapore hebben ze dit beter geregeld
Sociale werkplaatsen terug brengen zou nuttig zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:57 schreef Gehrman het volgende:
Nee hier broeden de uilen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:08 schreef dvdfreak het volgende:
in friesland en groningen kan je veel kerncentrales bouwen
inderdaad , dat dacht ik ook, goh wat was dat een mislukking zegquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:57 schreef Gehrman het volgende:
Dat is de kiezer alweer vergeten.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
inderdaad , dat dacht ik ook, goh wat was dat een mislukking zeg
wat een wereldvreemde figuren kreeg je toen op de werkvloer
ja iedere sukkel zit te hopen op een basis inkomen , dus een baan zonder baasquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat is de kiezer alweer vergeten.
En het dondert binnen 2 jaar in elkaar.quote:
Voor dat beetje extra dat ze kosten, ipv een uitkering, leveren ze de maatschappij toch wat op.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:11 schreef michaelmoore het volgende:
inderdaad , dat dacht ik ook, goh wat was dat een mislukking zeg
wat een wereldvreemde figuren kreeg je toen op de werkvloer
JA GLPVDA met VVD en NSC en BBB zie ik niet gebeurenquote:
nee dat verwacht ik zeker nietquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En het dondert binnen 2 jaar in elkaar.
Al die opportunisten in NSC/BBB zorgen daar wel voor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat verwacht ik zeker niet
de meesten zijn binnen twee maanden weggepest toen , dat was veel werk voor PZquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Voor dat beetje extra dat ze kosten, ipv een uitkering, leveren ze de maatschappij toch wat op.
Bovendien zijn ze dan onderdeel van de maatschappij ipv zich buiten gesloten te voelen en zich zo te gedragen.
Het heeft alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Voor dat beetje extra dat ze kosten, ipv een uitkering, leveren ze de maatschappij toch wat op.
Bovendien zijn ze dan onderdeel van de maatschappij ipv zich buiten gesloten te voelen en zich zo te gedragen.
Dat zegt eerder wat over jouw (ex-)collega's.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:16 schreef michaelmoore het volgende:
de meesten zijn binnen twee maanden weggepest toen , dat was veel werk voor PZ
Alleen als het eigen keus is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:13 schreef michaelmoore het volgende:
ja iedere sukkel zit te hopen op een basis inkomen , dus een baan zonder baas
en iedere AOW er net als ik maar werken
De AOW leeftijd gaat al snel naar de 72 jaar dat voel ik aankomen, dat scheelt de overheid een enorme bak geldquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen als het eigen keus is.
Om meer onderdeel van de maatschappij te blijven of om zich (meer) leuke dingen te kunnen veroorloven.
De overheid die ziet ook wel hoeveel AOW ers nog aan het werk zijn naast hun uitkering en pensioen ,quote:Wat is de levensverwachting in Nederland 2023?
Op basis van de laatste inzichten is de levensverwachting van een meisje, geboren in 2023, 92,8 jaar en van een in 2023 geboren jongetje, 90,0 jaar. Dit is een positieve bijstelling ten opzichte van de vorige prognose, AG2020.13 Sept 2022
Zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:36 schreef michaelmoore het volgende:
<knip distopie>
men moet vrijwilligers meer gaan stimuleren
ik heb energie zatquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:57 schreef svann het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Mensen moeten werken, voor hun gezin zorgen (of aan mantelzorg doen) en daarnaast cursussen volgen om bij te blijven.
Steeds minder mensen hebben energie over voor een vrijwillige klus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dat is wel erg ver terug in de tijd.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Kelder was vandaag ook in het nieuws omdat hij het stemrecht wilde reserveren voor iedereen die een x-bedrag aan belastingen zou betalen.
Dat hebben ze daar ook niet voor zover ik weet. Geen idee hoe serieus hij was want ik las alleen de ophef.quote:
Zelfde soort uitspraken als dat bejaarden dor hout zijn waar je geen rekening mee hoeft te houden.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:00 schreef NoCigar het volgende:
Dat hebben ze daar ook niet voor zover ik weet. Geen idee hoe serieus hij was want ik las alleen de ophef.
WN keuzes.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:24 schreef NoCigar het volgende:
De arts met zijn onderzoeken tegenover de tabakshandelaar. Twee gelijke grootheden volgens Op1 WN.
Omdat ze te dom is om te poepen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:45 schreef svann het volgende:
Jort en Welmoed waren zowaar lief voor Maarten.
Welterusten straks
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Het waterkanon maakt geen indruk. Dat betekent dus wat er middelen gebruikt moeten worden die wél indruk maken. Hmm, even denken.
Daar gaan die mensen juist frisser van ruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:41 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Als het waterkanon geen indruk maakt moeten ze net als in Israel een skunk kanon inzetten.
onmiddelijk legaliserenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Legaliseer het alleen in Amsterdam, hou al die walgelijke drugs toeristen lekker daar.
Dan kom de verzorgster stuiterend van de coke jou wassen en je mag er niets van zeggen want het is gewoon legaal, net als peuken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
onmiddelijk legaliseren
laat iedereen maar glimlachend naar de hemel gaan
nou dan zal ze heel gauw naar huis gestuurd worden want dan ga ik haar direct rapporteren, trouwens ze mag alleen aan me komen als ze goed kan pijpenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan kom de verzorgster stuiterend van de coke jou wassen en je mag er niets van zeggen want het is gewoon legaal, net als peuken.
Ik hoor een kerkingang: het woord dominee viel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:21 schreef svann het volgende:
Groot persoonlijk drama, maar waarom zo'n boek behandelen bij Op1?
Hitler is nu ook flink verandertquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Snap Bernhard wel. Je gaat niet te koop lopen dat je lid was van de nazipartij van Adolf Hitler.
Vooral ook als je niet meer in Germania woonde.
Maar hij hing blijkbaar een tijdlang het gedachtengoed aan en dat is wel kwalijk.
Maar mensen veranderen.
Maar waarom bewaarde hij zo'n bezwarend document?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Snap Bernhard wel. Je gaat niet te koop lopen dat je lid was van de nazipartij van Adolf Hitler.
Maar hij hing blijkbaar een tijdlang het gedachtengoed aan en dat is wel kwalijk.
Maar mensen veranderen.
de man heeft nooit meer geweten dat dit papiertje er wasquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Maar waarom bewaarde hij zo'n bezwarend document?
Ja, goede vraag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Maar waarom bewaarde hij zo'n bezwarend document?
Het doet mij altijd weer denken aan het kledingmerk. LO-NSDA-LEquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:04 schreef dvdfreak het volgende:
Ken jij iemand die lid was van de nsdap
~~monkyyy
bernhard was een slechte man , er is veel te veel rottigheid bekend over de manquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:04 schreef svann het volgende:
Bernhard trouwde omhoog naar een goede positie.
Daar zou ik mijn schouders over ophalen als het niet zo'n hork was in zijn huwelijk.
Dat is Teun Toebes, de vierentwintigjarige die tussen demente bejaarden ging wonen en ze als mens wil blijven zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef michaelmoore het volgende:
die dame heeft een prins bernhard Jr bril op , express gedaan??
Toch ongelofelijk dat door een ruzie in het parlement alle overheidsambtenaren en -diensten tijdelijk niet betaald krijgen?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Republikeinen leggen de overheid plat, en gaan dan de schuld geven aan de democraten. Daarnaast kunnen ze niet stoppen met te dagdromen over Hunter zijn girthy 9-incher.
Waarom zijn Republikeinen zo?
Had hij ook kunnen doen toen Rusland al in de Krim zat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Als Trump aan de macht komt dan is de oorlog in Oekra meteen voorbij.
Ze worden aan tafel geroepen en Rusland krijgt wat oost Oekra landjes die toch al pro rusland waren en dat was het dan.
Voor Putin wordt het take it or leave it en verander niet meer over een jaar ofzo want dan is het wel goed mis.
Ja, maar dat was wel een wat meer geïsoleerd probleem. Historisch gezien ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had hij ook kunnen doen toen Rusland al in de Krim zat.
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar dat was wel een wat meer geïsoleerd probleem. Historisch gezien ook.
Nee joh, Trump die belt Putin en alle Russen trekken zich terug.quote:
Laten we het hopen. Nu vallen er ook onzinnig veel doden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee joh, Trump die belt Putin en alle Russen trekken zich terug.
Vooral bij dementen. Je moet steeds weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:35 schreef svann het volgende:
Leuk hoor, maar het weinige nog niet wegbezuinigde personeel heeft geen tijd meer voor persoonlijke aandacht.
Dan kun je niet meer met ze redeneren, maar ze wel kleine geluksmomenten bezorgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:37 schreef Bocaj het volgende:
Vooral bij dementen. Je moet steeds weer opnieuw beginnen.
Anderzijds stemden de Democraten natuurlijk wel mee met de Republikeinen (of eik. andersom). Maar sinds atrium is die hele partij bezig aan een totaal krankzinnige neerwaartse spiraal. En Trump zelf had al lang in Guantánamo moeten zitten wegens een poging tot staatsgreep.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Republikeinen leggen de overheid plat, en gaan dan de schuld geven aan de democraten. Daarnaast kunnen ze niet stoppen met te dagdromen over Hunter zijn girthy 9-incher.
Waarom zijn Republikeinen zo?
Onzin. Hij heeft nooit expliciet aangezet tot.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:45 schreef NoCigar het volgende:
En Trump zelf had al lang in Guantánamo moeten zitten wegens een poging tot staatsgreep.
Foutje van het OM, geloof ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:47 schreef NoCigar het volgende:
Maar hoe kwam Ali G, dan aan die lijst?
Hij heeft de verkiezingen verloren, de grote trieste loser.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft nooit expliciet aangezet tot.
Biden heeft de verkiezingen gestolen!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij heeft de verkiezingen verloren, de grote trieste loser.
Hoor je wel vaker dat bijvoorbeeld getuigen met naam en toenaam in het dossier terecht komen.quote:
geen buurthuis.gifquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:50 schreef bozewitteman het volgende:
Allemaal een slechte jeugd gehad, boehoe.
O jee, dierendag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja, het is dierendag, nog even de goudvis in bad doen
Precies. Daarna richtte hij z'n vizier op leeuwen en olifanten. Z'n geweer betaald door Lockheed.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Maar mensen veranderen.
Die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hitler is nu ook flink verandert
Heb hem net uitgelaten buiten de bebouwde kom.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja, het is dierendag, nog even de goudvis in bad doen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:01 schreef svann het volgende:
[..]
O jee, dierendag.
Ik heb vandaag wat kattenschrik gestrooid achter, wat ongevoelig van me.
Lekker roddelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:00 schreef dvdfreak het volgende:
Raymon van den Berg, Lucelle Comvalius en Marianne van den Anker over roddels via TikTok op scholen
Samen met Trump en Poetin kan hij grote dingen bewerkstelligen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Wat denken jullie heeft Thierry "3 miljoen dode Nederlanders vind ik prima" Baudet het beste voor met Nederlanders?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb al iets gepost over tiktok, even de archieven induiken, kijken of het nog steeds een treffende post is.
Nog steeds correct.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Tik Tok is een Chinese infiltratie app die onze samenleving met opzet dommer maakt met hun geniepige algoritmes.
Dat noemen we normale werktijden. Is dat dan een straf?quote:Bij een vierkant rooster als strafmaatregel is de leerling op school van 8.00 – 16.30 uur.
Opnieuw uitgezonden of nu als app uitgebracht en de TikTok-jeugd vindt het blijkbaar inspirerend.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:33 schreef superniger het volgende:
De serie Gossip Girl was toch van 20 jaar geleden ?
Ook die, maar er is een remake in 2021-2023.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:33 schreef superniger het volgende:
De serie Gossip Girl was toch van 20 jaar geleden ?
Geen social media, vreedzaam levenquote:
Hooguit eens in de maand een vluchtige blik is wel weer de tax.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:42 schreef Bocaj het volgende:
Hier is mijn roddelkrant https://www.mediacourant.nl/
niet iedere oudere is dement , er zijn ook vroeg dementen , van een jaar of 40quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:35 schreef svann het volgende:
Leuk hoor, maar het weinige nog niet wegbezuinigde personeel heeft geen tijd meer voor persoonlijke aandacht.
In heel wat buitenlanden wordt een demente ouder onder slechte omstandigheden in een kamertje opgesloten.
en altijd zeggen ze nee hij doet niets, tot ze bij een babytje op bezoek komenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:13 schreef dvdfreak het volgende:
Piet Adema, Tess Milne, Bert van Drunen en Roelof Nuberg over een fok- en houdverbod op bijtgevaarlijke honden
Thomas van Groningen met zijn rubriek ‘De Week van Thomas’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |