Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:27 schreef superniger het volgende:
Naam van verdachte.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jn-keihard~a9abd6a9/
Nee, de redenatie klopt van geen kant.quote:
War bedoelde XR dan met die tweet? (Op z'n minst slechte timing.)quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, de redenatie klopt van geen kant.
Een terreur-incident waar in no time het halve rotterdamse korps op af komt, heeft echt geen invloed op inzet in Amsterdam.
Dit is gewoon trollen of echt dom.
Als je naar hem kijkt dan vind ik dat op afstand niet een Marokkaan.quote:
Dat was ook allemaal amper bekend toen. Gespeelde verontwaardiging weer. Hou toch op met die toneelstukjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, de redenatie klopt van geen kant.
Een terreur-incident waar in no time het halve rotterdamse korps op af komt, heeft echt geen invloed op inzet in Amsterdam.
Dit is gewoon trollen of echt dom.
Is er toch al?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Weet je wat we nodig hebben in Nederland? Een kattencafé
En kijk-eens-hoe-grappig filmpjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:40 schreef NoCigar het volgende:
De belangrijkste talkshow van Nederland maakt graag wat tijd voor reclame voor een of ander kutboek van een of andere nobody. Die creperende Oekraïners of vluchtende Armeniërs scoren nou eenmaal niet.
Ik ben al aan het googlen!quote:
Ja, dacht ik ook. Maar ja, New York, fantaaaastisch. Kijk ze eens die gekke Amerikanen!quote:Op donderdag 28 september 2023 23:45 schreef svann het volgende:
Dit hebben we in nederland ook gewoon: roofvogels (slechtvalken bijvoorbeeld) die op hoge gebouwen huizen en zich voeden met halsbandparkieten en stadsduiven.
Kan het ook een Algerijn, Libanees of Tunesiër zijn?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je naar hem kijkt dan vind ik dat op afstand niet een Marokkaan.
Beetje pafferig.
Dat kan de software van de belastingdienst niet aan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Dan koppel je het minimumloon gewoon los van de uitkeringen, heb je geen dekking nodig
Jeans + wolvenshirt + birkenstocks.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Wat voor stijl zouden jullie aannemen als je in de 2e kamer werkte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |