Was ook geen serieuze vraag, zat maar een beetje te dollenquote:Op donderdag 28 september 2023 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De richting van die politie klopt, en dat het de hoofdingang is ook. Verder geen idee was daar toen niet, maar aan de andere kant van het gebouw.
Dat is het al van het ene gebouw naar het andere binnen het erasmusquote:Op donderdag 28 september 2023 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is net aan 10 minuten lopen.
Speculeren mag, zolang er geen namen genoemd wordenquote:
Bij vergelijkbare zaken heeft men vele jaren gevangenisstraf en/of tbs gekregen dus waarom zou dat hier anders zijn?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:19 schreef roos94 het volgende:
Kereltje krijgt vast 3 jaar met nog wat aftrek hier en daar.
Delfshaven is iets verder lopen. Maar mijn “kilometers” is ook overdreven…quote:Op donderdag 28 september 2023 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is net aan 10 minuten lopen.
Fuck als dat waar is zegquote:Op donderdag 28 september 2023 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
https://x.com/mvehal/stat(...)miaP4sX28i-9I3PsFiww
Politie vraagt bron
'groot zwart geweer' maar de politie had het over een handwapen.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
Politie vraagt bron
En ik las ook over affaire, eerwraak in de familie, iemand die wraak wou nemen op medici vanwege covidvaccins, en een ander dat hij een bepaald dodelijk virus wou stelen dat ze daar in het lab hebben. Gaan nogal veel verhalen rond.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mislukte geneeskundestudent gaat rond...
Is een hele populaire studierichting blijkbaarquote:Op donderdag 28 september 2023 18:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Niks uitzieken in bed, maar leren
En wel nu
Uzi is ook een handwapen.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'groot zwart geweer' maar de politie had het over een handwapen.
Wat stond hier? Bericht is weg.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
Politie vraagt bron
Of gewoon een heel strenge docentquote:Op donderdag 28 september 2023 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een hele populaire studierichting blijkbaar
quote:Op donderdag 28 september 2023 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik las ook over affaire, eerwraak in de familie, iemand die wraak wou nemen op medici vanwege covidvaccins, en een ander dat hij een bepaald dodelijk virus wou stelen dat ze daar in het lab hebben. Gaan nogal veel verhalen rond.
Las ook dat het allemaal de schuld is van de Rabobank.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik las ook over affaire, eerwraak in de familie, iemand die wraak wou nemen op medici vanwege covidvaccins, en een ander dat hij een bepaald dodelijk virus wou stelen dat ze daar in het lab hebben. Gaan nogal veel verhalen rond.
Ik hoorde ook studenten over een kans op een shootoutquote:Op donderdag 28 september 2023 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan het speculeren. Ik heb je twiiterbericht verwijderd en de reacties erop ook. Je weet prima dat dit hier niet thuishoort.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Speculeren mag, zolang er geen namen genoemd worden
Dan zullen het wel aliens zijnquote:Op donderdag 28 september 2023 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen idee, tot nu toe 0quote:Op donderdag 28 september 2023 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel doden gerapporteerd tot nu toe?
2quote:Op donderdag 28 september 2023 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel doden gerapporteerd tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |