tsja als je de verdachte ziet dan krijg ik wel een 'je verwacht het niet' reactiequote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen?
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen?
Dit dusquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maak daar maar calamiteiten van ja.
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:36 schreef xzaz het volgende:
Waar is Abutaleb? Zit die in Marokko?
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:36 schreef xzaz het volgende:
Waar is Abutaleb? Zit die in Marokko?
Leuke discussie, wanneer wordt een incident een calamiteit.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dit dus
Incident is doorgaans iets kleins, dit is toch gewoon behoorlijk heftige omvang inclusief enorme impact
Waarom niet op NPO1?quote:Persconferentie driehoek Rotterdam om 18.45 uur
De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb geeft samen met het Openbaar Ministerie en de politie om 18.45 uur een persconferentie. Deze persconferentie is live te volgen via nos.nl, de NOS-app en via de NOS-accounts op Facebook en YouTube. Vervolgens is er om 18.55 uur op NPO1 een extra NOS Journaal.
True. Bijzaakquote:Op donderdag 28 september 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke discussie, wanneer wordt een incident een calamiteit.
Dat is alleen als Ajax betrokken isquote:
Ben straks bij stadhuis makkerquote:Op donderdag 28 september 2023 17:37 schreef KingRoland het volgende:
we hebben op dit moment duiding nodig van de Rotterdamse leiders Gommers en Abougod
Sven is de dader?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is alleen als Ajax betrokken is
Gelukkig is X zo betrouwbaar als nieuwstoko.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Er wordt op Twitter een Nederlandse naam genoemd van de dader.
ik heb de verdachte gezien. is geen nederlanderquote:Op donderdag 28 september 2023 17:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee.quote:
Dat is niet echt te zien op de beelden van de arrestatie.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb de verdachte gezien. is geen nederlander
bron: snapchat, instagram, X
Weet ook wel dat er in nws wat strengere eisen zijn als het gaat om bronvermeldingquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Vaak genoeg dat namen bij andere zaken werden genoemd, gewoon random door mensen die zelf aandacht wouden op internet. En dat kan ook nog eens schadelijk zijn. Stel als andere mensen denken dat iemand zwaargewond of dood is. Of dat iemand zo maar als dader wordt aangewezen.
-edit-quote:
Sinds 1941quote:Op donderdag 28 september 2023 17:42 schreef KingRoland het volgende:
eerder vandaag (of gisteravond) 71-jarige omgekomen bij lombardijen ook.. ergste dag in Rotterdam sinds een hele lange tijd
Is 32quote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Oei ik weet nu niet hoe erg ik de schietpartij vindt. Ik blijf in spanning afwachtenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb de verdachte gezien. is geen nederlander
bron: snapchat, instagram, X
Ik zit op twitter te kijken en heb 2 verschillende namen lezen van een mogelijke dader. Dat betekend dat tenminste 1 daarvan dus zo maar een beschuldig krijgt. Denk ook wat er precies gebeurd is nog niet echt te zeggen is. Denk dat alleen echt de mensen dicht bij dader en slachtoffers misschien weten wat er gebeurd is, en dan is nog maar de vraag of hun wel precies weten wat er speelt.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet ook wel dat er in nws wat strengere eisen zijn als het gaat om bronvermelding
Speculeren blijft hier onwenselijk, maar dit blijft ook lastig aangezien we niet echt veel weten om dit moment
Vandaar dat ik het van tevoren vroeg ipv dit topic nu ff vol te spammen met berichten die idd, met terugwerkende kracht, onzin blijken te zijn
Maar goed, zand erover zou ik zeggen en ik ga ondertussen op zoek naar de '' echte bronnen''
Hoe kom je nou tot deze conclusie?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vermoed dat er misschien ook patiënten om het leven zijn gekomen in de chaos. Je zou maar op de operatietafel liggen of de IC op zo’n moment.
las het op insta net jaquote:Op donderdag 28 september 2023 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Dijkzigt gesloten @:KingRoland
Tegen die tijd komt het voetbal en soms andereSportjournaal en voetbalnieuws is bijna per definitie belangrijker dan wat dan ook.quote:
Iedere burger is weleens in zijn leven patiënt. Dan kan die theorie wel uitquote:Op donderdag 28 september 2023 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou tot deze conclusie?
Lol whut? Maak het drama even groter dan dat het al is met wat we nu wetenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vermoed dat er misschien ook patiënten om het leven zijn gekomen in de chaos. Je zou maar op de operatietafel liggen of de IC op zo’n moment.
En terecht.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tegen die tijd komt het voetbal en soms andereSportjournaal en voetbalnieuws is bijna per definitie belangrijker dan wat dan ook.
Je komt de IC of OK echt niet zo maar inquote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol whut? Maak het drama even groter dan dat het al is met wat we nu weten
Hou op hoor
Maar daar ging deze theorie echt niet vanuitquote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedere burger is weleens in zijn leven patiënt. Dan kan die theorie wel uit
Dijkzigt is een naamquote:Op donderdag 28 september 2023 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
De OK sowieso niet. Op de IC heb ik in Februari en Maart en volgens mij ook April zo'n beetje geleefd. Pies of koekie.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Je komt de IC of OK echt niet zo maar in
Ter geruststelling
Helemaal weg zelfsquote:Op donderdag 28 september 2023 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ohhh je komt er trouwens ook niet zomaar uitquote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Je komt de IC of OK echt niet zo maar in
Ter geruststelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |