Hij is wel huisjesmelker net als Overmars.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax DNA. Nieuwe technisch directeur wellicht?
Hoe is het met de Xavi miljoenen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan er niks van, jongere broertje van Narsingh
De 35 miljoen(CL voetbal) die ´we´ dankzij Xavi hebben gepakt ? gaat wel lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met de Xavi miljoenen?
Die hebben we aardig geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met de Xavi miljoenen?
Je zal maar naar Ajax komen, en door een knuppel als taylor gecoacht moeten worden….quote:Taylor probeert de nieuwelingen te helpen. "Ik probeer zo goed mogelijk met de nieuwe jongens om te gaan, ze te coachen en met ze te communiceren. Uiteindelijk is het iets waar we allemaal in zitten, dus we moeten er ook samen uit zien te komen."
Die zijn doorgesluisd naar een Duits makelaarsbureauquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hebben we aardig geïnvesteerd.
Hoe is het met jullie Kudus, Timber en Alvarez miljoenen gegaan?
Taylor, het laatste overblijfsel van de "beste linkerflank van Europa".quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zal maar naar Ajax komen, en door een knuppel als taylor gecoacht moeten worden….
Als het uit tegen RKC niet lukt breekt pas echt de pleuris uitquote:
ze spelen uit sufferdjequote:Op zaterdag 30 september 2023 09:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als het thuis tegen RKC niet lukt breekt pas echt de pleuris uit
Dat zei ikquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze spelen uit sufferdje![]()
de laatste wedstrijd van steijn
dan had je moeten tiepen dat je uit tegen rkc speeltquote:
Je bent echt goed ingevoerd, rasechte Ajacied. Een voorbeeld voor alle andere Ajacieden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan had je moeten tiepen dat je uit tegen rkc speelt
je zei dus wat anders
Kramerinho gaat Steijn de nekslag geven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze spelen uit sufferdje![]()
de laatste wedstrijd van steijn
ik hoop eigenlijk dat stein wat langer de kans gaat krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kramerinho gaat Steijn de nekslag geven.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent echt goed ingevoerd, rasechte Ajacied. Een voorbeeld voor alle andere Ajacieden.
Je zal maar wakker worden op zaterdagmorgen en meteen alle Ajax nieuwtjes checken. Als Feyenoorder.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zal maar naar Ajax komen, en door een knuppel als taylor gecoacht moeten worden….
Mokerbang, dat is de enige conclusie die ik er van kan maken...quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zal maar wakker worden op zaterdagmorgen en meteen alle Ajax nieuwtjes checken. Als Feyenoorder.
Dat denk ik niet maar het zit wel diep bij ze, die moeten zich nog iedere ochtend in de arm knijpen om te zien of het geen droom is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mokerbang, dat is de enige conclusie die ik er van kan maken...
Kan niet wachten op zijn juich-act als hij vanavond weet te scoren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kramerinho gaat Steijn de nekslag geven.
Ik hoop op een vingertje van Taylorquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan niet wachten op zijn juich-act als hij vanavond weet te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |