quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:05 schreef Gehrman het volgende:
Gijp heeft even gemist dat Rusland er onlangs 1340km NAVO grens heeft bijgekregen.
Nee. Ruud Terweijden zit in een rusthuis.quote:
Het is wel een bepaald publiek.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:29 schreef Regilio_ het volgende:
Omroep Max is een jongerenzender vergeleken hierbij
Ze kijkt altijd glazig en dom uit haar ogen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Was Helène dronken gisteravond??
Ook niet waar. Ze moet doen wat er in haar oor geblaat wordt. Dan moet je al beter kunnen denken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd glazig en dom uit haar ogen.
En geen show presentator direct.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook die tieten gekregenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:31 schreef tong80 het volgende:
Correct.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook die tieten gekregen
Hoef je niet in haar ogen te kijken
Het kan allemaal wat genuanceerder, maar Derksen heeft in de basis wel gelijk. Ze lopen hier in het Westen wel heel hard achter Israël aan, terwijl het zelf ook de grootste smeerlappen zijn. Maar ze lijken wel een vrijbrief te hebben vanwege WOII. Los daarvan is dit gewoon Palestijns terrorisme.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef superniger het volgende:
Derksen geeft gewoon de joden de schuld.
Met een extreme havik als Bibi en wat er nog meer aan gekken in zijn kabinet zit komt er ook nooit een oplossing. Om dan te zeggen dat het aan “de Joden” zelf ligt is dan wel weer old school antisemitisme.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het kan allemaal wat genuanceerder, maar Derksen heeft in de basis wel gelijk. Ze lopen hier in het Westen wel heel hard achter Israël aan, terwijl het zelf ook de grootste smeerlappen zijn. Maar ze lijken wel een vrijbrief te hebben vanwege WOII. Los daarvan is dit gewoon Palestijns terrorisme.
Pics?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Israël / Palestina boeit me niet echt, kunnen we het niet over Humberto die uit de zee loopt hebben
Tja, je hoeft geen Einstein te zijn om een mening te hebben. Zelfs over zoiets ingewikkelds als dit conflict. Ik hoor ze ook nog geen onzin uitkramen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een van de meest ingewikkelde conflicten en expert johan en rene zijn aan het woord.
iedere gek heeft recht op een mening betekend niet dat het de waarheid isquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Tja, je hoeft geen Einstein te zijn om een mening te hebben. Zelfs over zoiets ingewikkelds als dit conflict. Ik hoor ze ook nog geen onzin uitkramen.
Klopt, maar ik hoor Derksen en Gijp nog geen onzin uitkramen. Derksen heeft vaak zijn ongenuanceerde mening, maar hij heeft wel een punt in dit geval.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:49 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
iedere gek heeft recht op een mening betekend niet dat het de waarheid is
Oh dan is het goedquote:
Mijn god.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het kan allemaal wat genuanceerder, maar Derksen heeft in de basis wel gelijk. Ze lopen hier in het Westen wel heel hard achter Israël aan, terwijl het zelf ook de grootste smeerlappen zijn. Maar ze lijken wel een vrijbrief te hebben vanwege WOII. Los daarvan is dit gewoon Palestijns terrorisme.
Die slikken alles. Oh wee als je hem terecht extreem rechts noemt. Zoals ik al jaren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef Ronald het volgende:
Opvallend stevig standpunt van derksen, daar zullen veel van z'n fans niet blij mee zijn
Welk punt danquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoor Derksen en Gijp nog geen onzin uitkramen. Derksen heeft vaak zijn ongenuanceerde mening, maar hij heeft wel een punt in dit geval.
Nee hoor, hij krijgt heel veel kritiek omdat dit een links standpunt van hem is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die slikken alles. Oh wee als je hem terecht extreem rechts noemt. Zoals ik al jaren.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor, hij krijgt heel veel kritiek omdat dit een links standpunt van hem is.
Hij is genuanceerder over dit conflict. Ik ben het (dit keer)bv met hem eens dat de vlag van Israël niet zou moeten wapperen hier. Hamas is walgelijk, maar Netanyahu is ook geen beste.quote:
Genuanceerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hij is genuanceerder over dit conflict. Ik ben het (dit keer)bv met hem eens dat de vlag van Israël niet zou moeten wapperen hier. Hamas is walgelijk, maar Netanyahu is ook geen beste.
Zijn achterban op Twitter is boos.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen die hem van weerwoord dient wordt niet meer uitgenodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |