Ergens zit een middenweg, maar dat wil niemand bewandelen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap Elon wel dat ie zijn geld terug wil verdienen met dat wanproduct wat ie gekocht heeft. Alleen niemand wil die kosten voor gebruik betalen en dat begrijp ik ook
Minder leuk dan de eerste DLC dus?quote:
Hmm, misschien weet @DKUp het beter want ik heb het niet gespeeld zelfquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder leuk dan de eerste DLC dus?
Want die vond ik zeker de moeite waard
DLC van Zero Dawn en Forbidden West niet gespeeldquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, misschien weet @:dkup het beter want ik heb het niet gespeeld zelf
Tja ik weet niet de DLC kwam eigenlijk veel te laat bij het eerste deel en Forbidden West was echt langdradig.quote:
Had hetzelfde, 2 was gewoon best saai.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja ik weet niet de DLC kwam eigenlijk veel te laat bij het eerste deel en Forbidden West was echt langdradig.
Horizon Forbidden West en GOW Ragnarok boeien mij gewoon niet zo, terwijl die delen ervoor mij wel kunnen bekoren. Speel ze wel een keer op mijn gemak.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had hetzelfde, 2 was gewoon best saai.
Top. Dan zet ik Spidey 2 wel op mn lijstje.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West en GOW Ragnarok boeien mij gewoon niet zo, terwijl die delen ervoor mij wel kunnen bekoren. Speel ze wel een keer op mijn gemak.
Spider-Man 2 doet het gelukkig veel beter voor mij, echt een geweldig spel
Naast Ratchet and Clank een van de weinig games die next gen zijn eigenlijk Wingsuiten door New York is echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top. Dan zet ik Spidey 2 wel op mn lijstje.
Stop de hype maar. Ik mag geen games meer kopen dit jaarquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naast Ratchet and Clank een van de weinig games die next gen zijn eigenlijk Wingsuiten door New York is echt geweldig.
Maar....maar...., Black Friday dan? Of pakjesavond? En Kerst dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stop de hype maar. Ik mag geen games meer kopen dit jaar
Mn backlog is zo groot dat ik het kan redden tot BF 2025quote:Op woensdag 8 november 2023 01:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar....maar...., Black Friday dan? Of pakjesavond? En Kerst dan?
Is er al een Tom Holland skin?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naast Ratchet and Clank een van de weinig games die next gen zijn eigenlijk Wingsuiten door New York is echt geweldig.
Van mij mag je hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stop de hype maar. Ik mag geen games meer kopen dit jaar
Er komt ook weer een PS6 als de Pro er is.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet iemand hoe reëel een PS5 Pro is? Ik twijfel namelijk om nu een PS5 aan te schaffen, want als er een Pro versie komt volgend jaar (volgens de geruchten) denk ik dat ik beter kan wachten.
Nee daarom. 8K support hoeft van mij niet, maar als er betere performance uit valt te halen dan wel. Zag het verschil tussen Xbox One en Xbox One X en dat was voor mij best groot.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt ook weer een PS6 als de Pro er is.
Maar wat verwacht je van een pro? 8K support, misschien wat meer spellen die 60fps ook in quality mode draaien? Want games die alleen voor een eventuele Pro worden geschreven gaat niet gebeuren.
Het verschil tussen PS4 en PS4 Pro was vooral nog meer turbojet geluid.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag het verschil tussen Xbox One en Xbox One X en dat was voor mij best groot.
Ik heb een PS4 Pro en ik moet zeggen dat ik dat wel vond meevallenquote:Op woensdag 8 november 2023 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verschil tussen PS4 en PS4 Pro was vooral nog meer turbojet geluid.
De Slim komt en dan gaat de oude 'fat' PS5 vast ook wat goedkoper worden.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een PS4 Pro en ik moet zeggen dat ik dat wel vond meevallen
Denk dat ik toch maar eens wacht op de Black Friday deals later deze maand.
Noem je me nu dik?!quote:Op woensdag 8 november 2023 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Slim komt en dan gaat de oude 'fat' PS5 vast ook wat goedkoper worden.
Als jij PS5 heet: jaquote:
Die Slim doet me niet zoveel. Dus ik wacht de boel nog even afquote:Op woensdag 8 november 2023 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Slim komt en dan gaat de oude 'fat' PS5 vast ook wat goedkoper worden.
Nee, niemand boeit het eigenlijk, dus hopelijk gaat de prijs van fattyboy dan wat naar beneden.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Slim doet me niet zoveel. Dus ik wacht de boel nog even af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |