Greatsword of Fate en Dancer's Curved Sword handle met acid. Aan de fable arts heb je tegen Manus alleen helaas weinig omdat zijn hitboxes zo raar zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jo wat heb jij voor wapen gebruikt bij Manus NG+? Zijn 2e fase schopt mijn kont sinds 21:00 vanavond.
Ja, dat streamen vind ik prima. Ik zou niet weten waarom dit niet goed zou werken? Met de telefoon gaat het ook goed. Ik neem aan dat het met dit ding juist beter gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks is native, je streamt je PS5 naar dat ding. Als het helemaal goed werkt op zich prima want een enorm grote library.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?
quote:Op woensdag 27 september 2023 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb een telefoonhouder voor remoteplay en dat speelt voor geen meter. Dat is totaal niet in balans en daar krijg ik zere polsen van.
Hoezo overpriced? Ik vind het een prima prijs. Het is een controller + scherm.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent een enabler, hierdoor denkt Sony dat ze met deze overpriced troep kunnen komen. Geen support voor cloud gaming, geen bluetooth voor andere accessoires (je moet de elite serie van ps koptelefoon hebben). had gewoon een goede controller voor je mobiel gekocht, was je goedkoper uit
ding is waardeloos als psp online offline gaat toch? dan is het een hoop geldquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo overpriced? Ik vind het een prima prijs. Het is een controller + scherm.
Verder doet dit ding precies wat ik wil.
Dan is de PS5 ook waardeloos.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ding is waardeloos als psp online offline gaat toch? dan is het een hoop geld
Plusje voor Army of Two en Gay Tonyquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:23 schreef DX11 het volgende:
Iemand interesse in een zeer complete PS3 slim?
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2028200756
Nee hoor dan heb ik nog schijfjes, dan werkt die portal neem ik aan nog. Maar gewoon een goede controller voor je mobiel zou hetzelfde doen en meerquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is de PS5 ook waardeloos.
Zolang de PS5 het doet heb je ook wat aan de Portal. Kan je wel leuk schijfjes hebben maar die zijn tegenwoordig ook niets meer waard. Met een schijfje koop je alleen maar toegang tot de download.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor dan heb ik nog schijfjes, dan werkt die portal neem ik aan nog. Maar gewoon een goede controller voor je mobiel zou hetzelfde doen en meer
Ja, een te dure portable controller ipv een goede mobiele controller, je snapt zelf wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zolang de PS5 het doet heb je ook wat aan de Portal. Kan je wel leuk schijfjes hebben maar die zijn tegenwoordig ook niets meer waard. Met een schijfje koop je alleen maar toegang tot de download.
Ik hoef geen goede controller voor mijn mobiel. Ik heb namelijk een PlayStation Portal gekocht.
Nee. Volgens jou is hij te duur.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een te dure portable controller ipv een goede mobiele controller, je snapt zelf wel wat ik bedoelMaar he, have fun
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?
Zekers. Heb je nog een groter scherm ook. Maar he, je zult altijd mensen hebben die graag zinloos geld uitgevenquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)
tsja dat zei ik op 27 sept alquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers. Heb je nog een groter scherm ook. Maar he, je zult altijd mensen hebben die graag zinloos geld uitgeven
niemand weet wat hier staat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis Faerun, de Sword Coast en Baldur's Gate.....
Maar ik probeer mn schermtijd te beperken. Helaas.
Ik wil gvd op Wyll rijden!!! Charisma penis check met advantage!!!!
wrongquote:
Zal wel het geheime wachtwoord zijn om binnen te komen in zo'n fetish clubquote:
Of je wil gewoon zonder gedoe lekker in bed spelen, net als met de gameboy vroegerquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)
Tenzij je DND en/of Badur;s Gate speeltquote:
Safeword is grootmoeders appeltaart!quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal wel het geheime wachtwoord zijn om binnen te komen in zo'n fetish club
een kenner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |