SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:
Dank jequote:
Je bent niet de enige hoor. Toen ik het voor het eerst zag, dacht ik: Waarom heeft dit zoveel upvotes.Ik snap het niet?quote:Op woensdag 27 september 2023 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Jezus dat duurde even voor ik het zag
Is het nou het Ajax logo, een grote S of die bal?quote:Op woensdag 27 september 2023 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Plaatje wat kleiner zetten, dan zie je het direct.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is het nou het Ajax logo, een grote S of die bal?
Net een schilderij van Van Gogh. Soms moet je kijken van een afstandje.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja wow op mobiel welquote:Op woensdag 27 september 2023 17:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Plaatje wat kleiner zetten, dan zie je het direct.
Berghuis 100% betrokken.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol lees op een of andere Twitter pagina dat er gevochten schijnt te zijn in de kleedkamer bij Ajax?
Zal wel cowboyverhaal zijn maar toch
Borderliner Berghuis was aardig rustig vandaag. Schoot vandaag in de lach bij de zoveelste kutbal waar hij niks mee kon. Denk dat hij de ironie inmiddels ook wel inziet, lekker Maurice Steijn ondermijnen en de jongens uitleggen welke tactiek ze nou écht gaan spelen.quote:
Het is september.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:11 schreef Elan het volgende:
Gelukkig volgend seizoen twee directe CL-plaatsen, gezien het gemak waarmee PSV tegenwoordig wint en de wedstrijd voor de fruitschaal kan dat kampioenschap wel eens lastig worden.
Ze hebben nog niet echt een serieuze tegenstander gehad maar het gaat ze goed af ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:11 schreef Elan het volgende:
Gelukkig volgend seizoen twee directe CL-plaatsen, gezien het gemak waarmee PSV tegenwoordig wint en de wedstrijd voor de fruitschaal kan dat kampioenschap wel eens lastig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |