abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215474734
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien gaat het wel over Leco.
Hahaha, dat zou een plottwist zijn!
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2024 15:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Artikel gelezen en nu weet ik het nog steeds niet -O-
Medekandidaten/productie van De Verraders.
  maandag 4 november 2024 @ 16:00:45 #152
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 4 november 2024 @ 16:01:26 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215474923
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:42 schreef Samhain het volgende:
Medekandidaten/productie van De Verraders.
Waar Marco ook in zat :+ |:)
  dinsdag 5 november 2024 @ 18:11:42 #154
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_215485246
We zijn bijna drie jaar verder na de aangifte. Ben benieuwd wanneer de zaak een keer voorkomt. Jongere en ernstigere zedenslachtoffers gaan natuurlijk voor.

Iemand interesse om uteindelijk zedenrechercheur te worden?

http://kombijde.politie.nl

[ Bericht 21% gewijzigd door Andromache op 05-11-2024 23:50:31 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_215487940
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:11 schreef Andromache het volgende:
We zijn bijna drie jaar verder na de aangifte. Ben benieuwd wanneer de zaak een keer voorkomt. Jongere en ernstigere zedenslachtoffers gaan natuurlijk voor.

Iemand interesse om uteindelijk zedenrechercheur te worden?

Http://kombijde.politie.nl

Inderdaad het duurt zolang dat ik inmiddels al niet meer weet wat of wie de aangifte heeft gedaan destijds...
pi_215491779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:22 schreef sherezade het volgende:

[..]
Inderdaad het duurt zolang dat ik inmiddels al niet meer weet wat of wie de aangifte heeft gedaan destijds...
Iemand van die fanclub haar dochter was misbruikt door Marco. Die had het in haar dagboek geschreven.
  vrijdag 13 december 2024 @ 20:53:37 #157
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215861289
pi_215985453
WTF? 8)7

Marco Borsato heeft nieuw 06-nummer: ‘Ik kan hem nu niet bellen’
De moeder van het vermeende slachtoffer van Marco Borsato wil graag contact leggen met de zanger, maar ze krijgt hem niet te pakken, zegt een bron. “Hij heeft een ander telefoonnummer.”

Volgens Evert Santegoeds wil de moeder van het vermeende slachtoffer van Marco Borsato na al die jaren opeens een deal sluiten achter de schermen. De Privé-baas sluit niet uit dat de hele misbruikzaak tegen de zanger is gebaseerd op uit de hand gelopen wraak. En ook de Story heeft met een bron gesproken die een soortgelijk verhaal laat horen.

Een ‘zéér goed ingevoerde bron’ die ‘nauw contact’ zegt te hebben met de moeder van het slachtoffer, bevestigt dat Marco’s tegenpartij er iets milder in lijkt te staan. “Het meisje en haar moeder hebben er geen problemen mee als Marco weer zou gaan optreden of nieuwe muziek uitbrengt. Als zijn fans daar behoefte aan hebben, moet hij dat doen.”

Eventuele optredens staan voor het slachtoffer los van de misbruikzaak, aldus de bron. “De moeder van het meisje is zoals bekend voorzitter geweest van zijn fanclub en heeft geruime tijd niet naar zijn muziek kunnen luisteren. Ze had zijn muziek op Spotify zelfs geblokkeerd, maar dat is niet langer het geval.”

De moeder in kwestie kan ook weer naar Marco’s muziek luisteren. “Ze is blij dat dat nu voorbij is en ze niet meer in de stress schiet als er een nummer van Marco voorbijkomt. Wel vindt de moeder dat hij moet boeten voor hetgeen hij in hun ogen heeft gedaan, maar dat staat los van de muziek.”

De Story-bron stelt dat ze inderdaad weer contact wil met de zanger, maar: “Marco heeft een ander telefoonnummer, dus zij is niet in de gelegenheid contact met hem te zoeken. Wel zou Marco haar een belletje mogen geven.”

Een belletje van Marco verwacht ze echter niet. “Ze denkt niet dat hij dat wil, omdat hij vol de aanval heeft gekozen en een tegenaangifte heeft gedaan.”

“Als hij die behoefte wel zou hebben, kan hij haar bellen. Het telefoonnummer van de moeder van het meisje is niet veranderd.”

https://www.mediacourant.(...)-hem-nu-niet-bellen/

Dat die het achterlijke wijf compleet aansprakelijk stelt voor alle geleden schade en bij deze aangifte doet van stalking. Wat voor actie is dit nu weer? Die is er zeker achter dat Marco compleet vrijuit gaat over een half jaar.
pi_215985602
Helemaal gestoord
SOONY
pi_215986870
Als hij vals beschuldigd is doet die moeder er alles aan om haar hachje te redden.
Als Marco onschuldig is hoop ik dat hij een flinke schadevergoeding eist. Hij heeft drie jaar lang zijn gezicht niet meer kunnen laten zien, psychisch zal hij het ook zwaar hebben gehad, hij heeft geen inkomen gehad en wat al niet meer.
  Moderator dinsdag 24 december 2024 @ 16:56:51 #161
184769 crew  Deisyy
pi_215987045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 16:50 schreef quirina het volgende:
Als hij vals beschuldigd is doet die moeder er alles aan om haar hachje te redden.
Als Marco onschuldig is hoop ik dat hij een flinke schadevergoeding eist. Hij heeft drie jaar lang zijn gezicht niet meer kunnen laten zien, psychisch zal hij het ook zwaar hebben gehad, hij heeft geen inkomen gehad en wat al niet meer.
En wat dit allemaal voor gevolgen voor zijn gezin heeft gehad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_215991157
Ik vind het walgelijk dat Marco nu weer muziek mag maken omdat zij weer naar zijn muziek willen luisteren.

Marco moet imo een contactverbod gaan eisen zodat zij nooit meer naar zijn concerten kunnen komen.
pi_215992191
Die Nathalie spoort niet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 december 2024 @ 09:34:46 #164
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_215994283
Gaan we er nu direct allemaal vanuit dat Marco onschuldig is ofzo?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_215997761
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2024 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee..al kun je ook niet van schuld uitgaan zolang dat niet wettig en overtuigend is bewezen.

Dat IK het altijd een vieze man heb gevonden om.te zien betekent natuurlijk niet dat hij dat ook daadwerkelijk is. Ik weet het gewoon niet, dus we zullen de zaak af moeten wachten.
pi_215997796
Vanuit mijn onderbuik is dit een minder smerig verhaal dan die van Tim H. en/of Ali B.
  donderdag 26 december 2024 @ 23:37:48 #167
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_216018308
quote:
EenZ.

Dus alle Ootjekadootjes: :{w
1. Er is audio dat hij toegeeft de dochter misbruikt te hebben.

Zwei. Bij de psycholoog van dat meiske is Marco ook komen opdraven en is gaan huilen :'( en heeft toegegeven dat hij haar betast heeft. Zoek zelf lekker ff naar de bronnen :W

3. Alsof het Openbaar Ministerie 'zomaar' Borsato vervolgd voor een misbruikzaak...
love & heet
  donderdag 26 december 2024 @ 23:43:58 #168
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_216018399
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 16:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En wat dit allemaal voor gevolgen voor zijn gezin heeft gehad.
"Rocken" ze wel :P
https://www.google.com/se(...)vid:eEWYRons808,st:0

Arm schaap ;( . Mentaal ongeveer 7. Blijft wel sneu natuurlijk!@£
love & heet
  Vis een optie? vrijdag 27 december 2024 @ 12:08:00 #169
70532 loveli
N
pi_216023312
quote:
Als hij tijdens 'The Voice' niet zo opvallend op meisjes van rond de 16 had gereageerd, had ik het misschien afgedaan als stalkende borderliner.
crap in = crap out
  woensdag 15 januari 2025 @ 19:35:04 #170
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216311852
pi_216312589
Ik denk dat Marco dan maar zijn oude beroep moet oppakken. Aardappelschiller in huize avondrood.
  woensdag 15 januari 2025 @ 20:14:39 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_216312643
In december 2021 verzocht Borsato via Knoops' advocaten het Openbaar Ministerie een onderzoek in te stellen naar de bron van sinds 2020 op internet aanhoudende insinuaties aan zijn adres over grensoverschrijdend seksueel gedrag met minderjarige meisjes.[15] De aantijgingen werden door hem ontkend.[16] Enkele dagen later deed een 22-jarige vrouw aangifte tegen Borsato. Volgens de aanklacht zou hij haar tussen 2014 en 2019 onzedelijk hebben betast

Wikipedia

Sinds december 2021 al bezig dus :o :|W
  woensdag 21 mei 2025 @ 16:28:32 #173
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_217709099
Marco Borsato moet eind oktober voor de rechter verschijnen in zedenzaak

https://www.ad.nl/show/ma(...)-zedenzaak~accd3276/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_217709835
Inhoudelijke behandeling rechtszaak Marco Borsato op 28 en 30 oktober

quote:
Op dinsdag 28 oktober en donderdag 30 oktober behandelt rechtbank Midden-Nederland de rechtszaak tegen zanger Marco Borsato. De zittingen vinden plaats in het gerechtsgebouw in Utrecht.

Verdenking van ontucht met een minderjarige
In december 2021 werd aangifte gedaan tegen Marco Borsato van een zedenfeit met een minderjarige. Het Openbaar Ministerie besloot in september 2023 om de zanger te vervolgen. Hij wordt door het OM verdacht van ontucht met een minderjarige.

Datum en locatie zitting
Sinds de beslissing om Borsato te vervolgen, hebben zowel het OM als de verdediging onderzoekswensen kunnen indienen bij de rechter-commissaris. Inmiddels zijn de laatste onderzoekshandelingen afgerond, is het dossier gereed en kan de rechtszaak inhoudelijk worden behandeld. De zittingsdata zijn 28 en 30 oktober 2025. De zittingen vinden plaats in het gerechtsgebouw in Utrecht: Vrouwe Justitiaplein 1, 3511 EX Utrecht.

Informatie voor pers en publiek
De rechtbank houdt rekening met veel belangstelling van pers en publiek voor deze rechtszaak. Omdat er in de zittingszaal slechts beperkt plek zal zijn, worden er ook videozalen ingericht. Vanwege de verwachte belangstelling vraagt de rechtbank aan alle journalisten om zich vooraf aan te melden. Dit geldt ook voor de schrijvende pers. Voor het publiek is een beperkt aantal zitplaatsen beschikbaar.

Over de aanmeldprocedure voor pers en publiek volgt op een later moment meer informatie.

https://www.rechtspraak.n(...)8-en-30-oktober.aspx
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:38:52 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217709950
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:40:26 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217709963
Knoop kan alvast beginnen met het dossier bestuderen rekeningen sturen 635 per uur :') _O-
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:43:30 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217709982
Leeggetrokken

Een voormalig cliënt beschuldigt het echtpaar Geert-Jan en Carry Knoops van excessief declareren en van gesjoemel met urendeclaraties. Dat blijkt uit een in Het Parool.

Het gaat om een ondernemer die is veroordeeld in een zedenzaak en nu in afwachting is van hoger beroep. De man voelt zich ernstig benadeeld door het kantoor. Hij zegt tegen Het Parool dat hij factuur na factuur moest betalen; als hij dat niet deed zou volgens Carry Knoops haar man niet verder gaan met zijn zaak. “Ik ben letterlijk leeggetrokken tijdens een van de moeilijkste periodes in mijn leven.”

En hoewel was afgesproken dat Knoops de leidende advocaat in het dossier zou zijn, zouden de werkzaamheden grotendeels zijn overgelaten aan een recent beëdigde advocaat-stagiair.

Moeilijk te verantwoorden

Inmiddels laat de ondernemer zich bijstaan door onder meer Anno Huisman en Bart Swier. Zij hebben een tuchtklacht over de declaraties ingediend bij de Amsterdamse Orde van Advocaten. Huisman stelt in het FD dat een tijdsbesteding van “om en nabij honderd uren” aan de zedenzaak redelijk zou zijn. De door Knoops gedeclareerde 326 uur zijn volgens hem “moeilijk te verantwoorden”. Bovendien zouden uren zijn gerekend die niet aan de zaak zijn besteed.

Afluisteren

De Orde kijkt daarnaast ook naar meldingen die zijn binnengekomen van oud-medewerkers en stagiaires over andere vermeende misstanden binnen het kantoor. Er zou volgens Het Parool een angstcultuur heersen; Carry Knoops zou telefoons op kantoor laten afluisteren en er hangen camera’s in werkruimtes. Haar stijl van leidinggeven wordt als problematisch ervaren, vertelden twee oud-medewerkers die anoniem willen blijven aan de krant. Ze spreken van een “schrikbewind”. Het verloop bij Knoops’ Advocaten is groot.
Geert-Jan en Carry Knoops zeggen zich niet te herkennen in de verwijten over de cultuur op kantoor, en zeggen dat ze van de deken niet inhoudelijk mogen reageren op de verwijten over de declaraties.

Klacht doorverwezen

Inmiddels is de klacht door de Amsterdamse deken doorverwezen naar de deken in Gelderland, dit vanwege de betrokkenheid van Swier. Hij is portefeuillehouder strafrecht van de Amsterdamse Orde van Advocaten.

https://www.mr-online.nl/(...)atenechtpaar-knoops/

Handig als ze dit ff voor oktober kunnen afronden
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 18:47:33 #178
184769 crew  Deisyy
pi_217710360
Mocht dit waar zijn, dan is er wel een steekje los aan haar

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 21 mei 2025 @ 19:29:08 #179
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_217710669
Deze dame heeft op een ander IG [?] nog steeds een foto van haar als kind samen met Marco staan. Ik zou dat als de wiedeweerga verwijderd hebben als diegene mij misbruikt zou hebben.
pi_218151611
Ik heb gister een stukje “het waren twee fantastische dagen” gekeken.

Even heel erg nergens op gebaseerd en puur een gokje van mijn kant:

Toen Frank vroeg/zei dat Leontine vast niks over het onderzoek kon zeggen, reageerde ze met een soort “hmm”. Ik vatte het op als dat ze de uitslag al weet en dat Marco onschuldig is bevonden.

Ook zei ze dat Marco erg lief is en mensen het soms misschien verkeerd begrijpen (oid). Vatte ik op alsof ze wil zeggen dat lieve Marco niks heeft gedaan maar dat vrouwen er iets anders in zagen. :+

Tot zover mijn analyse en dagboek. Zeer benieuwd hoe die rechtszaak gaat lopen.

En wat een zweefteven trouwens, die Monique en Leontine. :')
En Leontine is niet vies van een scheldwoordje hier en daar. Wat een afknapper.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')