Linkje.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen een eerlijke kans verdient
Ik heb al wel eens zo'n topic te vroeg geopend en toen stond ik ook weer voor aap
Nou gefeliciteerd ermee, ik denk niet dat jij dat geld zelf op de bankrekening krijgt toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De slechtste speler voor 24 miljoen verkocht. Feijenoord verkocht hun beste speler voor één miljoen meer.
Grappig weer. Met 'jij' reageren.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd ermee, ik denk niet dat jij dat geld zelf op de bankrekening krijgt toch?
Van Gaal een wondertrainerquote:Op donderdag 28 september 2023 15:15 schreef TAmaru het volgende:
Mwah, het ligt altijd maar aan de trainer ... kijk afgezien van een aantal wondertrainers zoals Van Gaal moet de trainer ook maar gewoon roeien met de riemen die hij heeft. En in dit geval is Steijn gewoon keihard genaaid door Mislintat, die voor zijn eigen gewin allerlei rare spelers heeft gehaald, die de trainer niet zag zitten. Ik zou hem dus best nog even de tijd willen geven.
ik hou van Tong, maar dit is geweldigquote:Op woensdag 27 september 2023 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik zal er voortaan 4 irrelevante plaatjes uit de jaren 80 inzetten.
Ik hou al op.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou toch op je hebt het toch gezien? Dit staat voor geen meter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |