Aha. Nou, dan gaat de rest van de RvC er ook uit.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)waarnemer-zou-ruilen
Ho ho niet zo snel, wel even de onwillekeurige volgorde aanhouden ajb.quote:
Nou buiten dat alleen de VEB dit nu roept met onduidelijke bronnen zijn de feiten dat er via 9 verschillende zaakwaarnemers spelers zijn gekocht, dus geen idee waarom dit specifiek het einde van de RvC leden zou betekenen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha. Nou, dan gaat de rest van de RvC er ook uit.
*pluchegodenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pier 2 dagen geleden
Ajaxgoden
Tsja, zo gaan dat soort interviews nou eenmaal.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pier 2 dagen geleden
Ajaxgoden
Oh was hij datquote:Op woensdag 27 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pier 2 dagen geleden
Ajaxgoden
Ajax-kennende zijn al die rvc-leden hockeycoaches of badmeesters.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was hij dat
Mooi dat die lul opgerot is dan
Is dat ook die Hockeycoach of is dat weer iemand anders? (ik volg het allemaal niet zo, vandaar dat ik het aan jou vraag)
Die hockeycoach is chief sports officer, Maurits 'losersvlucht' Hendriks.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was hij dat
Mooi dat die lul opgerot is dan
Is dat ook die Hockeycoach of is dat weer iemand anders? (ik volg het allemaal niet zo, vandaar dat ik het aan jou vraag)
Gelachen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Hele omgeving Arena/Bijlmer is één wonderlijke mix van
Wie zitten er dan nog wel? Wie blijft er overquote:Op woensdag 27 september 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha. Nou, dan gaat de rest van de RvC er ook uit.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die hockeycoach is chief sports officer, Maurits 'losersvlucht' Hendriks.
Hannie van de koffie.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie zitten er dan nog wel? Wie blijft er over
In ieder geval iets neutraler in zijn analyse dan zijn Rotterdamse evenknie.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Marciano Vink vind de keren dat ik hem gezien heb bij ESPN wel een redelijke gozer.. Hebben we daar geen rolletje voor?
Dit is het soort logica dat Trump president heeft gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Marciano Vink vind de keren dat ik hem gezien heb bij ESPN wel een redelijke gozer.. Hebben we daar geen rolletje voor?
Niet waar, Feyenoord heeft ons he-le-maal van de mat geveegd en Ajax deed helemaal NIETS.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Zie nu pas dat we best nog wat kansen gehad hebben, man man
Ja doe dat dan erna, haalt Igg wat aandacht weg van de 0-5quote:Op woensdag 27 september 2023 13:45 schreef Bugno3 het volgende:
Dit ook een half uur voor de wedstrijd communiceren. AJAXGODEN
Niet veel goeds iig.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet waar, Feyenoord heeft ons he-le-maal van de mat geveegd en Ajax deed helemaal NIETS.
MAKE AJAX GREAT AGAINquote:Op woensdag 27 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is het soort logica dat Trump president heeft gemaakt.
Punt is - ik zie ons zometeen ook nog 3 of 4 kansen creeeren, maar ook weer 3 tegendoelpunten slikkenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Zie nu pas dat we best nog wat kansen gehad hebben, man man
Ja leukquote:Op woensdag 27 september 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er staat voorbeschouwing bij ESPN, maar dit is toch een tussenbeschouwing?
Nou dat was toch wel 70 uur geleden ongeveerquote:Op woensdag 27 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die jongen staat er net in.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:59 schreef franklop het volgende:
Tegen beter weten in maar de livestream aan, blijft toch je club he
Gewisseld na 9 min, pijnlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die jongen staat er net in.
Onzin, daar kwam geen zinnig woord uit....quote:Op woensdag 27 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is het soort logica dat Trump president heeft gemaakt.
Geen idee of het meetelt als wisselmoment, de tijd loopt immers nog niet.quote:
Inderdaad, Feyenoord speelt gewoon FIFA op easy modequote:Op woensdag 27 september 2023 14:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je ziet het ook gewoon meteen gebeuren weer he
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:59 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat heel pijnlijk worden denk ik zo.
Huh?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit flink wat frustratie bij Slot zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |