Wat heb je in gedachte?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen omschrijving/signalement van de dader?
Vast Jeroen Pauw, Maurice de Hond, of misschien wel Linda de Mol.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Precies zoals ik het schreef. En nee, ik bedoelde niet de profilering van de afkomst of ethniciteit van de dader.quote:
Arnhemmer he?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Vast Jeroen Pauw, Maurice de Hond, of misschien wel Linda de Mol.
Hij staat toch al met zijn kop vol in beeld #OP?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Precies zoals ik het schreef. En nee, ik bedoelde niet de profilering van de afkomst of ethniciteit van de dader.
Deze griezel moet met zijn kop vol in beeld komen.
Beetje flauw dit.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
Hij staat toch al met zijn kop vol in beeld #OP?
Ratelband. Tjakka!!quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Arnhemmer he?
Ik zat te denken aan Willibrord Frequin maar die is blijkbaar al dood.
Op de site van omroep west staat dat t gaat om een ex en haar nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las ergens dat hij naar Arnhem was gelokt vanwege een 'terminaal zieke fan'. Ik denk niet dat je iets als dit iemand gunt. Lijkt me behoorlijk traumatisch.
Ja, die kunnen dat toch ook faken? Misschien hebben ze alleen mailcontact gehad, of miss telefonisch en heeft hij die vriend van ex aan de lijn gehad. Who knows.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Op de site van omroep west staat dat t gaat om een ex en haar nieuwe vriend.
Klopt maar hij is daarheen gelokt met de smoes dat hij een zieke fan ging ontmoeten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Op de site van omroep west staat dat t gaat om een ex en haar nieuwe vriend.
Op tv deden ze zijn stem na, gebrekkig Nederlands, signalement overbodig inmiddels reeds voor de rechter geweest.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Naar Arnhem gaan kan idd traumatisch zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las ergens dat hij naar Arnhem was gelokt vanwege een 'terminaal zieke fan'. Ik denk niet dat je iets als dit iemand gunt. Lijkt me behoorlijk traumatisch.
Tis anders wel gewoon bevestigt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:57 schreef TLC het volgende:
Ik ben gestopt met lezen na het zien van Colderdinges, het rioolputje van Hilversum
quote:Dat bevestigt slachtofferadvocaat Petra Breukink aan RTL Boulevard na berichtgeving van Yvonne Coldeweijer (36).
Een ouwe vijand van Ludo.quote:
Kan mij voorstellen dat hij dit niet in de publiciteit wilde hebben. Gaat zij voor hem bepalen dat we het allemaal maar moeten weten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis anders wel gewoon bevestigt.
[..]
Medisch Centrum West Meerdijkquote:
Die griet komt nog eens op een hele akelige manier aan haar eind.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De verdachte wilde geld van Bas, anders zou de verdachte een filmpje online zetten waarin hij vertelt dat zijn vriendin door Bas is verkracht.
En Coldeweijer zou maar wat graag deze fake verkrachting op haar site hebben gezet en ge-eist hebben dat zijn vrouw hem moet verlaten.![]()
We hopen dan ook dat de media de privacy van Bas en zijn gezin zal respecteren.'
Te laat, met dank aan Coldeweijer.
Nope, het draaide blijkbaar om slechte sex van jaren geleden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:09 schreef the-eye het volgende:
Schuld bij een coke dealer?
Kan me niet voorstellen dat de harde kern van GTST-fans hier achterzit
Onderweg naar morgen.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:26 schreef HyperViper het volgende:
Mensen zullen wel gedacht hebben die Bas Muijs is ook lang van huis.
Hijzelf is ook een compleet geflipte eikel. Dus wat dat betreft heeft ie een mooie soortgenoot gevonden destijds dusquote:Op woensdag 27 september 2023 17:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb een betere tip ; DON'T STICK YOUR 30cm DICK IN CRAZY!
not happyquote:Op woensdag 27 september 2023 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Hijzelf is ook een compleet geflipte eikel. Dus wat dat betreft heeft ie een mooie soortgenoot gevonden destijds dus
Jammer van het ietwat uit de hand lopen ervan in the end
Oh? Ik heb me nooit verdiept in meneer Muijs. Waarom is hij compleet geflipt?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Hijzelf is ook een compleet geflipte eikel.
Gaat rustig met meiden staan zoenen en droogneuken waar zijn eigen vriendin en de vrienden van die meiden bij staan.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:19 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Oh? Ik heb me nooit verdiept in meneer Muijs. Waarom is hij compleet geflipt?
He bah.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat rustig met meiden staan zoenen en droogneuken waar zijn eigen vriendin en de vrienden van die meiden bij staan.
Duidelijk allemaal zonder toestemming. Maakte m ook allemaal niet zo uit
Tevens gewoon een nare gast, vreselijk vol van zichzelf
In het Haagse was ie nogal bekend in de staptenten, niet op een positieve manier
Dan kom je een de verkeerde tegen vroeg of laat.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat rustig met meiden staan zoenen en droogneuken waar zijn eigen vriendin en de vrienden van die meiden bij staan.
Duidelijk allemaal zonder toestemming. Maakte m ook allemaal niet zo uit
Tevens gewoon een nare gast, vreselijk vol van zichzelf
In het Haagse was ie nogal bekend in de staptenten, niet op een positieve manier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |