Nope, het draaide blijkbaar om slechte sex van jaren geleden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:09 schreef the-eye het volgende:
Schuld bij een coke dealer?
Kan me niet voorstellen dat de harde kern van GTST-fans hier achterzit
Onderweg naar morgen.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:26 schreef HyperViper het volgende:
Mensen zullen wel gedacht hebben die Bas Muijs is ook lang van huis.
Hijzelf is ook een compleet geflipte eikel. Dus wat dat betreft heeft ie een mooie soortgenoot gevonden destijds dusquote:Op woensdag 27 september 2023 17:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb een betere tip ; DON'T STICK YOUR 30cm DICK IN CRAZY!
not happyquote:Op woensdag 27 september 2023 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Hijzelf is ook een compleet geflipte eikel. Dus wat dat betreft heeft ie een mooie soortgenoot gevonden destijds dus
Jammer van het ietwat uit de hand lopen ervan in the end
Oh? Ik heb me nooit verdiept in meneer Muijs. Waarom is hij compleet geflipt?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Hijzelf is ook een compleet geflipte eikel.
Gaat rustig met meiden staan zoenen en droogneuken waar zijn eigen vriendin en de vrienden van die meiden bij staan.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:19 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Oh? Ik heb me nooit verdiept in meneer Muijs. Waarom is hij compleet geflipt?
He bah.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat rustig met meiden staan zoenen en droogneuken waar zijn eigen vriendin en de vrienden van die meiden bij staan.
Duidelijk allemaal zonder toestemming. Maakte m ook allemaal niet zo uit
Tevens gewoon een nare gast, vreselijk vol van zichzelf
In het Haagse was ie nogal bekend in de staptenten, niet op een positieve manier
Dan kom je een de verkeerde tegen vroeg of laat.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat rustig met meiden staan zoenen en droogneuken waar zijn eigen vriendin en de vrienden van die meiden bij staan.
Duidelijk allemaal zonder toestemming. Maakte m ook allemaal niet zo uit
Tevens gewoon een nare gast, vreselijk vol van zichzelf
In het Haagse was ie nogal bekend in de staptenten, niet op een positieve manier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |