quote:
quote:
Mijn bikini is juist voor rondspringen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beide
als ik ging zwemmen was het of baantjes, of het was met de fam en dan gaan we bal spellen doen
bikini's zijn voor mooi liggen, niet voor rondspringen
Ik heb het ook heel drukquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
overigens dud0r is ziek aan het worden
maar hij vindt dat hij zich niet ziek kan melden want hij heeft het te druk
ik ga m slaan denk ik
mijn sportbh's zijn niet eens voor rondspringenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn bikini is juist voor rondspringen.Qua stevigheid doet het denken aan een sportbh.
ligt aan het modelquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn bikini is juist voor rondspringen.Qua stevigheid doet het denken aan een sportbh.
Daarom ook expliciet "mijn bikini".quote:
Voordeel van weinig tet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn sportbh's zijn niet eens voor rondspringen
ga zometeen nog even de stad in om te kijken of ze nog iets hebben in de E categorie
do it!quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
overigens dud0r is ziek aan het worden
maar hij vindt dat hij zich niet ziek kan melden want hij heeft het te druk
ik ga m slaan denk ik
Ik heb toevallig net in die maat een nieuwe bikini gekocht die echt perfect blijft zitten. Is van s. Oliver. Geen sportbh achtig bovenstukje maar ik kan er prima in bewegenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn sportbh's zijn niet eens voor rondspringen
ga zometeen nog even de stad in om te kijken of ze nog iets hebben in de E categorie
mijn zusje is helemaal humor, die heeft 60Dquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook expliciet "mijn bikini".
[..]
Voordeel van weinig tet.
O ja dat is wel een maat die je inderdaad niet vaak, of gewoon nooit, in de winkel ziet volgens mij.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn zusje is helemaal humor, die heeft 60D
daar verkopen ze niets voor hier
in zweden welquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is wel een maat die je inderdaad niet vaak, of gewoon nooit, in de winkel ziet volgens mij.
Meen je dat nou? Ik heb altijd het idee dat in Zweden iedereen heel slank is. Of in ieder geval in Stockholmquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in zweden wel
maar in zweden hadden ze bij de levi winkel geen broeken in mijn maat
want maat 28 / 30 ben je vadsig daar
Ik heb al een pic van m'n nieuwe bikini gepost. Daar moet u het mee doen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit onderwerp kan wel wat beeldmateriaal gebruiken
ja, maar dat was met een andere modelquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al een pic van m'n nieuwe bikini gepost. Daar moet u het mee doen.
Hoezo heb je het nog.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik vrees voor het bestaan van het stuk gevulde speculaas dat gisteren in huis is gehaald
Ik kan mijn manboobs postenquote:
Nog 1/4dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |