ben je ziek?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een lange broek aanen een vestje buiten
Het lijkt wel die kant op te gaanquote:
nou nee hoorquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel, want het is prima weer uiten. zelfs @:bitterbal zou nog in bikini kunnen lopen
Kan wel. Dat je het niet prettig vindt is weer een ander verhaalquote:
kan ik ook nietquote:
Bende ziek?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een lange broek aanen een vestje buiten
badpak?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan ik ook niet
maar dat is meer omdat ik geen bikini heb
hoezo heb je geen bikiniquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan ik ook niet
maar dat is meer omdat ik geen bikini heb
daar zit wel wat rek in.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen bikini. En m'n badpak past denk ik ook niet meer.
beidequote:
hoe lang heb jij al geen badpak meer aan gehad?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elastiek is helemaal vergaan ondertussen.
Nou dan is het ook wel eens tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elastiek is helemaal vergaan ondertussen.
Vier jaar ofzo?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heb jij al geen badpak meer aan gehad?
Trek hem toch niet aanquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan is het ook wel eens tijd voor een nieuwe.
quote:
quote:
Mijn bikini is juist voor rondspringen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beide
als ik ging zwemmen was het of baantjes, of het was met de fam en dan gaan we bal spellen doen
bikini's zijn voor mooi liggen, niet voor rondspringen
Ik heb het ook heel drukquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
overigens dud0r is ziek aan het worden
maar hij vindt dat hij zich niet ziek kan melden want hij heeft het te druk
ik ga m slaan denk ik
mijn sportbh's zijn niet eens voor rondspringenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn bikini is juist voor rondspringen.Qua stevigheid doet het denken aan een sportbh.
ligt aan het modelquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn bikini is juist voor rondspringen.Qua stevigheid doet het denken aan een sportbh.
Daarom ook expliciet "mijn bikini".quote:
Voordeel van weinig tet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn sportbh's zijn niet eens voor rondspringen
ga zometeen nog even de stad in om te kijken of ze nog iets hebben in de E categorie
do it!quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
overigens dud0r is ziek aan het worden
maar hij vindt dat hij zich niet ziek kan melden want hij heeft het te druk
ik ga m slaan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |