Ik had ook gezegd dat het meer redenen had maar oke.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik laat mijn eigenwaarde in elk geval niet afhangen van mensen op het internet die me wel of niet feliciteren.
Is dit geheimtaal?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:02 schreef bitterbal het volgende:
vind het ook niet warm. Al heb ik wel de balkondeur open
ben je ziek?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een lange broek aanen een vestje buiten
Het lijkt wel die kant op te gaanquote:
nou nee hoorquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel, want het is prima weer uiten. zelfs @:bitterbal zou nog in bikini kunnen lopen
Kan wel. Dat je het niet prettig vindt is weer een ander verhaalquote:
kan ik ook nietquote:
Bende ziek?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een lange broek aanen een vestje buiten
badpak?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan ik ook niet
maar dat is meer omdat ik geen bikini heb
hoezo heb je geen bikiniquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan ik ook niet
maar dat is meer omdat ik geen bikini heb
daar zit wel wat rek in.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen bikini. En m'n badpak past denk ik ook niet meer.
beidequote:
hoe lang heb jij al geen badpak meer aan gehad?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elastiek is helemaal vergaan ondertussen.
Nou dan is het ook wel eens tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elastiek is helemaal vergaan ondertussen.
Vier jaar ofzo?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heb jij al geen badpak meer aan gehad?
Trek hem toch niet aanquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan is het ook wel eens tijd voor een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |