Tena lady nodig?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tranen springen me in de broek.
Iedereen z'n UI als sticker makenquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen pasfoto's, alleen ui's
quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. gewoon heel veel doen de dag ervoor en dan gaan liggen?
Je boytoy heb je naast je man/vriend of is dat dezelfde persoonquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is onder normale omstandigheden wel te onthouden, want dat is dezelfde dag als mijn boytoy. Maar ja, zwangerschapsdementie.
[..]
En toch ga je door.
Oh ja, dat is wel kakquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen z'n UI als sticker maken
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je boytoy heb je naast je man/vriend of is dat dezelfde persoon
Dat is één en dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen z'n UI als sticker maken
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je boytoy heb je naast je man/vriend of is dat dezelfde persoon
quote:
Yo yo haagsieboyquote:
Oke okequote:Op dinsdag 26 september 2023 09:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is één en dezelfde persoon.
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar tandjes poetsen en langzaam richting bloedafname locatie.
Waarschijnlijk vandaar uit door naar Pa..
succes bos!quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien is het wel een leuke jongedamequote:Op dinsdag 26 september 2023 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier
Nou ja bij je pa dan, wellicht niet bij de bloedafname
Hutsquote:
Noice.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb al Snuggs aan. Kan verrassend veel hebben.
Lekker prikken!quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ineens zin in boerenkoolquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pot met een lekkere dikke sappige worst en jus
Misschien niet, maar ik laat mijn eigenwaarde in elk geval niet afhangen van mensen op het internet die me wel of niet feliciteren.quote:
Ik had ook gezegd dat het meer redenen had maar oke.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik laat mijn eigenwaarde in elk geval niet afhangen van mensen op het internet die me wel of niet feliciteren.
Is dit geheimtaal?quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:02 schreef bitterbal het volgende:
vind het ook niet warm. Al heb ik wel de balkondeur open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |