13 maartquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardagskalender op de wc, maar daar staan jullie allemaal niet op
Ik zou er een youtubekanaal voor moeten openen. Elke dag streamen wat ze nu weer doenquote:
wist ik, want 2 dagen voor die van mijquote:
Ik heb wel een kalender op de wc maar weet niet waarom, staan acht mensen in ofzo en die weet ik ook wel zo uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen kalender op mijn wc, zou toch geen nut hebben want ik schijt op de wc van de badkamer. Er staat een Japans toilet daar
Zeker, en Hans Klok fohnquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje met ingebouwde Kärcher?
Best kans dat ik 'm nog onthoud ook, dankzij de "alles ging naar de covid".quote:
Dat die föhn aangaat als je nog bezig bent, omvallen van de lucht.quote:
Ja, ik merk alleen heel weinig verschil tussen bijna 8 uur slaap en 3 uur.quote:
Ik heb er eentje in de kelder hangen, had ik vorig jaar voor een dollar gekocht en daar staan alleen FOK!kers opquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardagskalender op de wc, maar daar staan jullie allemaal niet op
We hangen in de kelder?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in de kelder hangen, had ik vorig jaar voor een dollar gekocht en daar staan alleen FOK!kers op. Maar goed is een 2023 kalender dus volgend jaar is het feest weer voorbij. @:DeZwabber heb ik maar in m'n outlookagenda gezet
ik wist niet dat jij ouder dan ik wasquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'82
Het jaar van ET
Trek je conclusie.
RIPquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik merk alleen heel weinig verschil tussen bijna 8 uur slaap en 3 uur._
Of dat de drollen je om de oren vliegenquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat die föhn aangaat als je nog bezig bent, omvallen van de lucht.
Woont stiekem toch in Belgiëquote:
Of ze is gewoon familie van Jozef Fritzl. Oostenrijk of Zwitserland, ik weet het verschil vaak nietquote:
Oostenrijkquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of ze is gewoon familie van Jozef Fritzl. Oostenrijk of Zwitserland, ik weet het verschil vaak niet
Kijk, dit zijn de ideeën waar ik wat mee kan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij de meet gewoon een vriendenboekje mee, kan iedereen invullen
Ik ben ouder dan de wereld.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij ouder dan ik was
geen pasfoto's, alleen ui'squote:Op dinsdag 26 september 2023 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de ideeën waar ik wat mee kan.
Dat zeiden we vroeger altijd over Goldfinger1963quote:
Ja, wel goed voor de prijvasieequote:Op dinsdag 26 september 2023 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen pasfoto's, alleen ui's
Dat is onder normale omstandigheden wel te onthouden, want dat is dezelfde dag als mijn boytoy. Maar ja, zwangerschapsdementie.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
14 april. Jullie zijn allemaal verantwoordelijk te houden nu!
En toch ga je door.quote:
Hey, uncalled for.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeiden we vroeger altijd over Goldfinger1963![]()
![]()
Dat heb ik. Daar staat alleen familie op. Maar die feliciteer ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of een poesiealbum.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij de meet gewoon een vriendenboekje mee, kan iedereen invullen
Mijn Engels is rete-slecht. Kun je dit even verklaren?quote:
Oquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeiden we vroeger altijd over Goldfinger1963![]()
![]()
Ja eh.. gewoon heel veel doen de dag ervoor en dan gaan liggen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vertel me hoe.
![]()
Het was hier weer 2 keer 3 met een onderbreking van 2 uur
Dat is ongebeld.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn Engels is rete-slecht. Kun je dit even verklaren?
Wil je mij ook weg hebben ofzo. Wtfquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is onder normale omstandigheden wel te onthouden, want dat is dezelfde dag als mijn boytoy. Maar ja, zwangerschapsdementie.
[..]
En toch ga je door.
Een bries fluistert inquote:
prachtigquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een bries fluistert in
de bladeren. Ik hoor van
elke berk de nimf
Dat dit niet nodig was.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn Engels is rete-slecht. Kun je dit even verklaren?
Tranen in m'n ogen.quote:
Als jij dat graag zo wilt opvatten, gewoon doen. Jij geeft aan dat je je onwelkom voelt, maar je blijft op een (mijns inziens) negatieve manier aandacht en bevestiging vragen. Je kunt ook op een leuke manier meeposten, wat ik je eerder heb zien doen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |