geen pasfoto's, alleen ui'squote:Op dinsdag 26 september 2023 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de ideeën waar ik wat mee kan.
Dat zeiden we vroeger altijd over Goldfinger1963quote:
Ja, wel goed voor de prijvasieequote:Op dinsdag 26 september 2023 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen pasfoto's, alleen ui's
Dat is onder normale omstandigheden wel te onthouden, want dat is dezelfde dag als mijn boytoy. Maar ja, zwangerschapsdementie.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
14 april. Jullie zijn allemaal verantwoordelijk te houden nu!
En toch ga je door.quote:
Hey, uncalled for.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeiden we vroeger altijd over Goldfinger1963![]()
![]()
Dat heb ik. Daar staat alleen familie op. Maar die feliciteer ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardagskalender op de wc, maar daar staan jullie allemaal niet op
Of een poesiealbum.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij de meet gewoon een vriendenboekje mee, kan iedereen invullen
Mijn Engels is rete-slecht. Kun je dit even verklaren?quote:
Oquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeiden we vroeger altijd over Goldfinger1963![]()
![]()
Ja eh.. gewoon heel veel doen de dag ervoor en dan gaan liggen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vertel me hoe.
![]()
Het was hier weer 2 keer 3 met een onderbreking van 2 uur
Dat is ongebeld.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn Engels is rete-slecht. Kun je dit even verklaren?
Wil je mij ook weg hebben ofzo. Wtfquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is onder normale omstandigheden wel te onthouden, want dat is dezelfde dag als mijn boytoy. Maar ja, zwangerschapsdementie.
[..]
En toch ga je door.
Een bries fluistert inquote:
prachtigquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een bries fluistert in
de bladeren. Ik hoor van
elke berk de nimf
Dat dit niet nodig was.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn Engels is rete-slecht. Kun je dit even verklaren?
Tranen in m'n ogen.quote:
Als jij dat graag zo wilt opvatten, gewoon doen. Jij geeft aan dat je je onwelkom voelt, maar je blijft op een (mijns inziens) negatieve manier aandacht en bevestiging vragen. Je kunt ook op een leuke manier meeposten, wat ik je eerder heb zien doen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |