Met snooker op de achtergrond, deze man is zo zen dat hij rustgevende dingen als achtergrond voor rustgevende activiteiten heeftquote:Op maandag 15 januari 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, het zal je maar gebeuren
Ludo (74) uit Lelystad komt één stukje te kort bij megapuzzel: 'Dat deed echt heel zeer’
Dan leg je zeven maanden lang je ziel en zaligheid in het leggen van een enorme puzzel van 30.200 stukjes en dan ontbreekt er één stukje. Het overkwam Ludo Straat (74) uit Lelystad. Inmiddels is de puzzel toch klaar en is hij er supertrots op. Ook al moest het meubilair in de kamer er voor wijken.
https://www.destentor.nl/(...)0bij%20megapuzzel%20
Cool! Heel benieuwd hoe snel je bentquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Straks komen er twee 500 stukjes puzzel van JvH binnen hier. Solo leg je 500 stukjes op het Nk, dus ik ga ff oefenen. Kijken hoe snel ik ze leg
1:03:45. Als je boven het uur komt, dan tellen ze de stukjes die over zijn in de voorronde. Dat waren er nog 46. Dus beter haal ik dat uur gewoon. Die 3:45 moet wel te doen zijn om weg te oefenenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Straks komen er twee 500 stukjes puzzel van JvH binnen hier. Solo leg je 500 stukjes op het Nk, dus ik ga ff oefenen. Kijken hoe snel ik ze leg
Die is mooiquote:Op maandag 15 januari 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ook weer een puzzel af, even een pauze ingelast i.v.m. een zenuwonsteking en beklemming in mijn schouder/
[ afbeelding ]
Tijd aan je zelf toch om hem af te maken. Ik heb hem naast de laptop liggen en doe afwisselen werken op de laptop en puzzelenquote:Op maandag 15 januari 2024 14:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Ik moet nog beginnen met puzzelen
Heb alleen nog maar de rand in een bakje gedaan
Klopt nog niet echt de zin er in om te puzzelen..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd aan je zelf toch om hem af te maken. Ik heb hem naast de laptop liggen en doe afwisselen werken op de laptop en puzzelen
O ik wel, durf alleen momenteel niet met een nieuwe te beginnen ivm die beklemming. Dan kan ik echt maar 5 minututje en moet ik er weer achter weg. En dan ga ik er vaak weer te snel achter zitten. Dus voor nu maar even nietquote:Op maandag 15 januari 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt nog niet echt de zin er in om te puzzelen..
Beter dan niet met een nieuwe beginnen dan idd..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel, durf alleen momenteel niet met een nieuwe te beginnen ivm die beklemming. Dan kan ik echt maar 5 minututje en moet ik er weer achter weg. En dan ga ik er vaak weer te snel achter zitten. Dus voor nu maar even niet
Ik heb er een van Luna mijn kleindochter gekregen dolfijnen, niet zo zeer mijn puzzels maar ze was met mama in de winkel zag een puzzel ligggen pakte hem en zie oma puzzelen ( ze moet nog 2 worden volgende maand)quote:Op maandag 15 januari 2024 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter dan niet met een nieuwe beginnen dan idd..
Heb twee nieuwe beide zijn 1000 stukjes
Netjes, dat gaat je zeker wel lukken.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
1:03:45. Als je boven het uur komt, dan tellen ze de stukjes die over zijn in de voorronde. Dat waren er nog 46. Dus beter haal ik dat uur gewoon. Die 3:45 moet wel te doen zijn om weg te oefenen
[ link | afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes, dat gaat je zeker wel lukken.
Leuke puzzel trouwens!
Wow!!!quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
1:03:45. Als je boven het uur komt, dan tellen ze de stukjes die over zijn in de voorronde. Dat waren er nog 46. Dus beter haal ik dat uur gewoon. Die 3:45 moet wel te doen zijn om weg te oefenen
[ link | afbeelding ]
Zelfde nog een keer geprobeerd. Nu alle stukjes omgedraaid en niet gesorteerd. Alleen waar ikquote:Op maandag 15 januari 2024 15:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Thanks!
[ link | afbeelding ]
1:09:09. Door een strategie van eerst alles uitsorteren. Dat zeggen de winnaars altijd. Niet beginnen met ee randen en alles sorteren. Maar ik puzzel al mijn hele leven vanuit de doos en sorteer nooit. Blijkbaar ben ik daar dus ook niet zo snel in
Oe gaaf, ook onze favoriete filmquote:Op zondag 28 januari 2024 18:59 schreef linebear het volgende:
Een van mijn favoriete films. Dat haar was best lastig
https://cdn.idealo.com/fo(...)-500-teile-35113.jpg
Ik heb eventueel deze nog:quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef superkimmi het volgende:
Zowel vandaag als twee dagen geleden een JvH 500 op 50 minuten gelegd. Jammer dat er maar 4 JvH 500 zijn op dit moment
Is officieel van mijn ouders dus ik zou het even moeten navragen maar ik denk dat je die vast wel mag lenen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 1e Van Haasteren is klaar.
Ik vind de tekeningen ook niet per se mooi. Maar het puzzelt wel fijn
Ik heb nu een 3 in 1 doos dus kan nog even vooruit.
Ja heel graag!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb eventueel deze nog:
[..]
Is officieel van mijn ouders dus ik zou het even moeten navragen maar ik denk dat je die vast wel mag lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |