SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me de laatste keer dat ik Bijlow heb zien grabbelen ook niet echt meer herinneren eigenlijk. Hij is vooral op een andere manier onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, Wellenreuther de rest van het seizoen onder de lat laten staan? Hij loopt nooit echt te grabbelen zoals de heer Bijlow regelmatig overkomt. Stabiele keeper.
Nou ja, noem het hoe je het noemen wilt. Grabbelen, wild, druistig. Geen stabiele factor.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik Bijlow heb zien grabbelen ook niet echt meer herinneren eigenlijk. Hij is vooral op een andere manier onbetrouwbaar.
Keepend wel een stuk minder, aan de bal beter.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Wellenreuther ook helemaal niet zo goed de afgelopen tijd. Wel een prima reservekeeper die zijn rol goed invult voor ons maar niet meer dan dat.
Bijlow altijd nummer 1. Wellenreuther pakt soms geweldige ballen. Maar in de lucht zweet ik mij altijd peentjes.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja, noem het hoe je het noemen wilt. Grabbelen, wild, druistig. Geen stabiele factor.
Dat bewaart ie voor Oranje steeds.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik Bijlow heb zien grabbelen ook niet echt meer herinneren eigenlijk. Hij is vooral op een andere manier onbetrouwbaar.
Ik vind hem juist echt veel beter in de opbouw, met name de korte ballen. Bijlow zijn lange trap is weer iets beter.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:53 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Wellenreuther echt prima, maar houd toch sneller bij hem mn hart vast in o.a. de opbouw dan bij Bijlow. Vooral tegen Celtic wat penibele momentjes.
Vind hem vooral niet heel kut, als in hij speelt niet vaak een onvoldoende, dat is voor een tweede keeper al heel fijn. En blijkbaar piekt hij in belangrijke potjes. Dat 'te lang wachten' is ook een keuze in stijl, zoals keepers als Alisson, Onana en Becker ook doen. Is denk ik ook een opdracht van ons aller Arne, geeft meer ruimte als de pass daarna goed genoeg isquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem juist echt veel beter in de opbouw, met name de korte ballen. Bijlow zijn lange trap is weer iets beter.
Hij neemt wel vaak net iets te lang de tijd naar mijn smaak (waarschijnlijk omdat hij best comfortabel is aan de bal). Het is een beetje wachten tot dat een keer mis gaat.
Echt niemand gaat 15 miljoen betalen die helft van tijd blessa isquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind hem vooral niet heel kut, als in hij speelt niet vaak een onvoldoende, dat is voor een tweede keeper al heel fijn. En blijkbaar piekt hij in belangrijke potjes. Dat 'te lang wachten' is ook een keuze in stijl, zoals keepers als Alisson, Onana en Becker ook doen. Is denk ik ook een opdracht van ons aller Arne, geeft meer ruimte als de pass daarna goed genoeg is
Bijlow gaat altijd spelen als hij weer fit is lijkt me. In het ideale scenario verkoop je die na een degelijk seizoen deze zomer. Zelfs als het een relatief laag bedrag is van 15+ miljoen moet je dat gewoon doen.
Kun je een vervanger halen en kan die gekke Duitser het die nieuwe weer moeilijk maken
Ik denk dat er maar weinig clubs nog gaan aankloppen voor Bijlow, dus dat wordt nog wel een lastige beslissing wat je gaat doen met hem in de zomer.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind hem vooral niet heel kut, als in hij speelt niet vaak een onvoldoende, dat is voor een tweede keeper al heel fijn. En blijkbaar piekt hij in belangrijke potjes. Dat 'te lang wachten' is ook een keuze in stijl, zoals keepers als Alisson, Onana en Becker ook doen. Is denk ik ook een opdracht van ons aller Arne, geeft meer ruimte als de pass daarna goed genoeg is
Bijlow gaat altijd spelen als hij weer fit is lijkt me. In het ideale scenario verkoop je die na een degelijk seizoen deze zomer. Zelfs als het een relatief laag bedrag is van 15+ miljoen moet je dat gewoon doen.
Kun je een vervanger halen en kan die gekke Duitser het die nieuwe weer moeilijk maken
gewoon fit blijven en het EK keepenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Echt niemand gaat 15 miljoen betalen die helft van tijd blessa is
wellenreuther heeft een contract tot 2025 toch? dan kun je nog een jaar hetzelfde doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig clubs nog gaan aankloppen voor Bijlow, dus dat wordt nog wel een lastige beslissing wat je gaat doen met hem in de zomer.
Ajax had er één als TD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |